זוגיות במשבר

baba21

New member
זוגיות במשבר

היי אני נשוי לאשתי כבר 7 שנים , אנחנו מכירים בערך 13 שנים .
יש לנו 2 ילדים מקסימים בסך הכל בסדר חוץ מהסקס .
אשתי לא כל כך בעניין ,אני חייב לציין שכבר לפני שהתחתנו היו בעיות ונפרדנו גם בגלל זה קצת לפני החתונה .
לאחר מכן חזרנו לאחר שהיא הבטיחה שזה ישתפר ,ובאמת לתקופה היה יותר טוב . הייתה לי דילמה אם לחתוך או להתקדם כי החיבור המיני לא היה טוב ולא הגעתי איתה לאותה אינטימיות שהייתה לי עם בחורות לפניה . למרות הכל האמנתי בה ואהבתי אותה וגם קצת אולי זלזלתי בחשיבות של הסקס בזוגיות והתחתנו.
היום אנחנו שוכבים אולי פעם פעמיים בחודש אחרי שהיא ממש עושה לי טובה , לא מתאים לה אף פעם ,לא בלילה ,לא באמצע הלילה ,אם כבר בבוקר וגם אז זה תמיד באותה תנוחה ומהר לפני שהילדים יתעוררו .
היו לנו כמה פיצוצים כבר בעניין .
היא לא מוכנה להפסיק עם הגלולות ולשים התקן, ולא מוכנה ללכת לייעוץ .
לאחרונה לאחר שהיא דחתה התפוצצתי כבר לגמרי ושברתי את הכלים . אמרתי לה שאני הולך לחפש את זה במקום אחר .
אנחנו כבר שבוע לא מדברים , אני ממש לא רוצה להתגרש ,אני משוגע על הילדים שלי ואני מוכן לסבול רק בשביל שלהם יהיה טוב .
אבל מצד שני אני יודע מה אני מפסיד כי היו לי חברות בעבר ואני רק יכול לחלום על הסקס שהיה לי בעבר , ואני ממש חושב לכיוון של מאהבת , רק כדי שלא לפוצץ הכל .
דיברנו רבות על הנושא, היא לא אוהבת לדבר על סקס ,אני מדבר איתה על זה כמו לדבר אל הקיר .
מה אפשר עוד לעשות ? help
 
פערים בחשק המיני

שלום לך,
אתה מתאר מצב לא פשוט שבו קיים פער בחשק המיני ואולי אפילו בתפיסות לגבי זה מין ואיך הוא צריך להיות. אתה מוסיף ואומר שהפערים האלה היו מתחילת הקשר למעשה. אתה נמצא בחוויה של מילכוד שמחד אתה לא רוצה לא רוצה להתרש ולפגוע בילדיך ומצד שני אתה מרגיש האישי שהמחיר שאתה משלם הוא כבד. אתה כותב שאתה שוקל על פתרון של מאהבת - האם אשתך מסכימה - האם אתה מחכה לאישור שלה לכך? נשמע כך. לא יודעת כמה זה ריאלי שהיא תסכים ומה הסיכונים בזה ולכן ממליצה שתגש אתה לפגישת יעוץ סקסולוגי , כמובן אם היא מסכימה להצטרף עוד יותר טוב, ושם תבדוק מה האפשרויות שלך לשיפור המצב. גם אם היא מסרבת כרגע להגיע לטיפול, תגיע אתה. שינוי בהחלט יכוללקרות גם אם רק בן זוג מגיע.
בהצלחה
 
למעלה