חוסר חשק מיני - לא מוצאים זמן לסקס

חוסר חשק מיני - לא מוצאים זמן לסקס

זוג נשוי מעל 20 שנה +3 בנות, לא "מוצאים זמן לעשות סקס" מרב שלאשה לא מתחשק. מה עושים? שאלה שנתבקשתי לענות עליה בעיתון "לאישה" שיצא השבוע. רוצים לקרוא מה עניתי? כנסו לקישור
https://www.facebook.com/www.anatabd.co.il/
 

sharpantie

New member
אי אפשר לקרוא. חבל.

האותיות קטנות ומרוחקות. הצילום כנראה קצת ממרחק גדול מדי,.
 
תשובה חוסר חשק מיני עיתון לאישה

הנה לנוחיותך ולנוחיות אחרים מצרפת פה את השאלה והתשובה שעניתי לו בגיליון לאישה האחרון
שלום,
אנחנו זוג בני 45 פלוס נשואים יותר מ-20 שנים ומנהלים אורח חיים דתי.יש לנו 3 בנות בגירות כאשר הגדולה לפני שרות לאומי.אשתי כמובן שומרת נידה מה שיוצא שכמעט חצי חודש אין לנו אפשרות לקיים יחסים.הבנות נמצאות בחוגים שונים מה שיוצא שכמעט כל השבוע בת אחרת חוזרת מפעילות כזו או אחרת בשעה יחסית מאוחרת והולכת לישון מאוחר מה שגורם כמובן לשאר הבנות ללכת לישון יחסית מאוחר.אשתי ואני עובדים ולכן בגלל אורך החיים הדינמי אשתי מרגישה הרבה פעמים עייפה.אשתי לא בנוח לקיים יחסים כאשר הבנות הולכות לישון ולעיתים רחוקות אנחנו יוזמים קימה באמצע הלילה כדי להיות אחד עם השני אבל אני מרגיש שזה נעשה סוג של מבצע ולכן מקורח הנסיבות זה נעשה לעיתים רחוקות מידי לטעמי.כאשר אשתי הולכת למקווה ובגלל המצווה היא תמיד תמצא את הזמן באותו יום לקיים אך בשאר הימים זה לא כך והיא לא מרגישה צורך רב בזה.אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את אשתי ואוהב מאוד לקיים איתה יחסים אך יוצא שמתוך השבועיים האפשריים אנחנו ביחד בסה"כ 2-3 פעמים בשבועיים אלו -מה שגורם לי לתסכול רב, ריבים ומתחים .דיברנו על זה מס' פעמים אך כל שיחה גורמת למריבה ואז יוצא שאני מנסה לתזמן את השיחה לתקופה בה אנחנו לא יכולים לקיים יחסים.אני לא יודע מה לעשות ודי אובד עצות.מבקש את עזרתכם.תודה. ירון
שלום ירון,
אתה מתאר שיגרה שבה אתם מתקשים למצוא זמן למפגש אינטימי של יחסי אישות. הזמן הזה לפי מה שהבנתי צריך להיות בשעה נוחה וכשהבנות שלכן ישנות או לא בבית. מצב שכמעט ולא מתרחש. עד כדי כך שאפילו אתם לעיתים קובעים זמן להתעורר באמצע הלילה. כמובן שכל זה צריך להספיק להתקיים בפרק הזמן שבו אתם מותרים בחודש שזה בערך כשבועיים - תלוי באופי המחזור של האישה. יחד עם זאת אתה מציין כי ביום הטבילה כשמדובר במצווה, אשתך באופן מפתיע מוצאת הזמן. עוד אתה משתף כי לאשתך אין צורך רב בזה וכי כל ניסיון שלך לשוחח על הנושא מסתיים במריבה. בתור סקסולוגית שעובדת עם זוגות דתיים וחרדים גם דרך הפניות של מכון פועה בירושלים, אני יכולה לומר בביטחון ששמירת טהרת הנישואין היא לא הסיבה לקושי שאתם חווים. לי זה נשמע שלצד האתגר האמיתי למצוא זמן פנוי מבחינת הבנות שלכן, יש כאן קושי נוסף שהייתי מגדירה אותו כפערים בחשק המיני. אתה רוצה ביחסי מין יותר מאשתך ומכאן נוצר מצב שרמת התסכול שלך עולה. התסכול המצטבר שלך יוצר קושי נוסף למערכת הזוגית היות ויתכן שאשתך חשה את התסכול הזה וזה גורם לה לחוש עוד פחות קרבה אליך. וכך יש מעגל שמזין את עצמו של תסכול וריחוק. התוצאה היא עוד פחות סיכוי ליחסים אינטימיים מספקים. יתכן שגם הניסיונות שלך לדבר על זה נחווים על ידה כסוג של ביקורת או לחץ מה שיוצר אצלה את הצורך להתגונן ועוד יותר פחות חשק.
הפתרון הוא לצאת מהמעגל הזה. אפשר לנסות לצאת מהמעגל בעזרת ההנחיות שכרגע אפרט אך יתכן ויש צורך לפנות למטפל זוגי מיני.
הדרך לצאת מהמעגל הזה היא להעלות את החשק המיני של אשתך. מחקרים מלמדים שככל שאשה חווה יותר הנאה מיחסי המין כך היא תרצה יותר בקיומם. מה שמביא אותי לשאול אותך עד כמה להערכתך אשתך נהנית מיחסי המין שלכם? כמה קרבה וחיזור יש ביניכם בכלל לאו דווקא סביב נושא יחסי המין בשגרה?
ממליצה להשקיע יותר בליצור שיח פתוח ומזמין על אשתך על מה היא חסרה, מה היא הייתה רוצה בקשר הזוגי ובקשר האינטימי. אם אפשר הייתי מציעה לשאול אותה מה מענג אותה וגם אם זה מגע שהוא אינו מיני כמו עיסוי כתפיים הייתי משקיעה בזה בתור התחלה. ככל שאשתך תרגיש יותר מוזמנת ושהיא יכולה להנות לא מעט מהקרבה הזו, כך הרצון שלה בזה יגבר וימצאו הפתרונות הטכניים של הזמן. כמובן שיתכן וחוסר החשק שלה יושב על קשיים עמוקים יותר בינה לבין עצמה או בזוגיות ואז בהחלט יש מקום לפנות ולהיעזר באיש מקצוע מתאים.
שיהיה בהצלחה
 

sharpantie

New member


 
למעלה