בעיות בזקפה בזמן יחסי מין

ריפ15

New member
בעיות בזקפה בזמן יחסי מין

שלום וצהריים טובים,

שמי אודי אני בן 24, ואני נמצא בזוגיות עם חברה שלי והיא באותו הגיל.
אנחנו יוצאים כבר 5 חודשים ובגדול אני מאוד מרוצה ושמח מהקשר שלי. אני באמת מרגיש חום ואהבה מהצד שלה ואני מעניק לה כמה שיותר מהצד שלי, אז מבחינת מערכת היחסים שלנו בעניין הזה אני מרגיש שהזוגיות מדהימה והכי כיפית שיש בהשוואה למערכות יחסים קודמות.
לגבי העניינים היותר אינטימיים: חיכיתי לזמן המתאים שייצא לנו לשכב כי כל פעם הייתה חסרה לנו פרטיות. זה לא היה אפשרי אצלי או אצלה בבית כי כל הזמן ההורים שלי או שלה היו ואנחנו לא רוצים נוכחות של אנשים נוספים בבית בזמן האקט.
אתמול היה לי בית ריק וההורים שלי היו צריכים לחזור אחרי 12 בלילה אז ניצלתי את ההזדמנות והזמנתי אותה לישון אצלי. הכנתי ארוחת ערב, ישבנו אכלנו דיברנו והכל ואז התקלחתי כי רציתי שיהיה לי ריח טוב מהגוף בזמן שנהיה ביחד.
הגענו אליי לחדר, התחלנו להתנשק ולאט ולאט התפשטנו והגענו למצב שאנחנו ערומים לגמריי והייתה לי זקפה כמו שצריך ולא היו לי בעיות עד השלב הזה. בנוסף הכנתי את הקונדומים ליד המיטה שיהיו בהישג יד. ברגע ששמתי קונדום והייתי ממש לפני חדירה, התחלתי לאבד את הזקפה לגמריי והרגשתי מבוכה ממש. באותו רגע לא האמנתי שזה קורה לי ,אז הורדתי את הקונדום ששמתי, שתיתי מים קרים, והתחלנו שוב להתנשק ולגעת אחד בשנייה ושוב הרגשתי זיקפה ואז ברגע שזה עמד שמתי עוד קונדום ושוב ממש לפני שרציתי לחדור, ירדה לי הזקפה והתחלתי להזיע ממש.
מאותו הרגע התיישבתי על המיטה והתחלתי להתנשף ולהזיע והייתה לי סחרחורת ולא הצלחתי לעמוד על הרגליים. שוב שתיתי מים קרים ואמרתי לה שאני לא מסוגל להמשיך, פשוט לא היו לי את הכוחות האלה וממש פחדתי שזה יקרה לי שוב, הלכתי להתקלח והלכנו לישון.

בבוקר למחרת דיברנו על זה והיא אמרה לי שזה בסדר גמור וזה קורה בגלל שנכנסתי ללחץ.
חשוב לי לציין שאתמול זאת הייתה הפעם הראשונה שלנו בחיים, ואף אחד מאיתנו לא היה במצב כזה מעולם.
ובנוסף לזה, כל פעם שאנחנו מתנשקים ומתחבקים אני מרגיש זקפה מתחת לבגדים וכן אני מרגיש משיכה מינית.

זה היה תיאור קצת ארוך אבל חשוב לי להכניס כל פרט ופרט כדי להציג את התמונה הרחבה.
ועכשיו לשאלות:
1. מה אני יכול לעשות בעניין הזה? אני ממש רוצה להגיע למצב שבו אני נכנס והזקפה תשמר לי ואני אהיה על הגל.

2. האם בת זוגתי חושבת שאני לא אהיה מסוגל לחדור גם בפעם השנייה והיא תתחיל להסיק מסקנות כמו: "חבר שלי לא מצליח להגיע לזקפה אז כנראה שהוא לא נמשך אליי"?, האם יש סיכוי שאני לא נמשך למין הנשי וזה בעצם גורם לי למחשבות עקומות שמכניסות אותי לחרדה?

3. האם כדאי לשקול טיפול תרופתי?
4. אני מאובחן כסובל מבעיות קשב וריכוז ואני לוקח ריטלין על בסיס קבוע- האם התרופה הזאת משפיעה על החשק המיני והתפקוד המיני?

אני מאוד מקווה שאצליח למצוא לעניין פתרון כי בינתיים אני מרגיש שנהרס לי הביטחון עצמי שלי. אני לא נכנס מזה לדיכאון ולמחשבות כי אני אומר לעצמי שחובה להמשיך בחיים ובשגרה למרות זה.

תודה רבה רבה על העזרה!.
אודי.
 
חרדת ביצוע - איבוד זקפה

שלום אודי,
מתנצלת על העיכוב במענה .
טוב קודם כל נשמע שיש לכם קשר מקסים וטוב.
מה שאתה מתאר נשמע כמו חרדת ביצוע. כל החוויה של הסחרחורת וההזעה וההתנשפות זה סימפטומים של חרדה.
האם זה קרה לך בעבר?או שזו הפעם הראשונה? מה קורה לך באוננות?
אז לגבי שאלה ספר אחד יותר כדאי שתהיה לי תושבה לשאלה ששאלתי למה ואז ההנחה שלי תהיה יותר מדוייקת
2. אתה נמשך למין הנשי זה דיי בטוח. מה שקורה לך כנראה שזה חרדת ביצוע מוזמן לקרוא על כך בקישור הבא http://www.anatabd.co.il/index.php/erection
ובת הזוג שלך יכולה לחשוב הרבה מחשבות כמו גם שאתה לא נמשך אליה אולי.. וכו'. לכן חשוב מאוד לקדם את הפתרון ושתהיה תקשורת טובה וקשר רגשי טוב.
4+3. רטלין לא משפיע על התפקוד המיני בד"כ. לא ידוע לי. וטיפול תרופתי - תמיד אפשר לקחת השאלה למה. אתה בחור צעיר. יש לך זקפות טובות רק מהלחץ אתה מאבד אותם לפני חדירה אז למה לקחת כדור ולפתח תלות בכדור אם אפשר לפתור את זה טבעי ולהמשיך הלאה
 

ריפ15

New member
תודה על העזרה!
ולגבי השאלה הראשונה:

בהודעה שכתבתי זאת הייתה הפעם הראשונה שהגענו למצב כזה.

באוננות הכל בסדר גמור ואין בעיות.

כשאני והיא מתחבקים ומתנשקים ובמיוחד כשאנחנו סתם שוכבים עם הבגדים או פיג'מה במיטה, אז אני מרגיש זקפה מתחת בגדים שלי וגם היא אומרת לי שהיא מרגישה כשאנחנו ממש אחד עם השנייה, ואז בעצם כשמגיע הרגע פתאום אני לא מצליח להתקדם ולהינות מהרגע.

ישנן דרכים (לא בעזרת תרופות) שבהן אפשר לשבור את החרדה ולהתגבר על המחשבות האלה?
 
למעלה