הפנטזיה האישית שלי

untitled31

New member
הפנטזיה האישית שלי

היי.
אני מקווה שהגעתי למקום הנכון. חיפשתי פורום "מיניות" וזה הדבר הכי קרוב שמצאתי.
אני בן 25, סטרייט, ויש בי תכונה מסוימת שאני לעיתים מכנה 'סטייה' או 'פטיש'. זאת לא בעיה או קושי בעיניי, אבל כן משהו שאני חושב שהוא קצת שונה מן הנורמה.
אני יכול לספור על יד אחת את מספר הפעמים בחיי שצפיתי בפורנו. אני כן חש גירוי מיני מזה, אבל יש משהו שמחרמן אותי הרבה יותר, עד כדי כך שאני יכול להגיע לאורגזמה רק מלדמיין את הסיטואציה או לצפות בסרטון. בדמיוני, אני לא רואה בחורה עירומה או זיון נמרץ, אני רואה אישה שמאכילה גבר. כלומר, מאכילה אותו בידיה. זה מגרה אפילו יותר כשהיא לא מבקשת את הסכמתו, ואלמנטים כמו ידיים קשורות או עיניים מכוסות (של הגבר) רק מוסיפות לריגוש המיני. האידיאל הוא שהאישה בעצם "שולטת" בו, והיא כמובן צריכה להיות נחשקת ודומיננטית.
לפעמים אני יושב במסעדה או מקום ציבורי ורואה בחורה שמאכילה את הבן זוג שלה, ויש לי זיקפה. כמובן שזה מחרמן גם לראות את זה בסרטים או בתמונות. זו פנטזיה שמלווה אותי מגיל צעיר ותמיד תפשתי אותה כמרגשת יותר מקיום יחסי מין "נורמטיביים".
הערה חשובה: אני לא מדבר על הטרנד של Feederism, שבו גברים שאוהבים נשים שמנות / נשים שאוהבות גברים שמנים מאכילים זה את זו. זו ממש לא ה'סטייה' שלי.
אז זהו. אחרי ששיתפתי אתכם, הדבר הראשון שארצה זה לדעת האם יש מישהו בעולם הזה שמזדהה איתי?
וחוץ מזה, אשמח לשמוע את דעתכם בעניין.
יובל.

 
למעלה