אני נשוי, בן 35 ויש לי איבר מין קטן מאוד.

matandrum

New member
אני נשוי, בן 35 ויש לי איבר מין קטן מאוד.

שנים התכחשתי לזה בכלל, חשבתי שהוא תקין. התעלמתי מהערות ובדיחות שנעשו על חשבוני בכל הזדמנות ע"י כל מי שראה אותו. אבל בשנים האחרונות הגעתי להכרה - הוא פשוט קטן מאוד.
בזמן זקפה הוא מעט פחות מ7ס"מ, בריפיון מלא הוא נעלם לגמרי.
ולא, זה לא בעיה של עודף משקל.
בהתחלה אישתי שיקרה לי ואמרה לי שהוא גדול אבל את חוסר החשק שלה לסקס איתי אי אפשר להסביר אחרת. אני משקיען ומתחשב ומתקשר ומנסה ככל יכולתי לפצות על העדר האיבר אבל הגענו למצב של סקס פעם ברבעון בערך.
היום היא גם מודה שהוא מאוד קטן והיא לא נהנית ממנו לכן סקס מבחינתנו זה משחק באביזרי מין ואוננות, לחדירה אין משמעות. כשאני חודר היא אפילו לא מנסה להעמיד פנים שהיא מרגישה משהו (בניגוד לשנות נישואינו הראשונות).
אני בודק לה את המחשב, ההיסטוריה שלה מלאה בפורנוגרפיה, בעיקר סרטים של גברים שחורים עם איברים ענקיים.

אני מתוסכל. אני רוצה סקס נורמאלי. אפילו פעם בשבועיים יספיקו. אבל פשוט חסר לה איבר מין גדול והיא אומרת את זה במפורש.
רע לי.
 
איבר מין קטן מאוד

שלום
רצוי שבקשר זוגי המקום הלגיע אליו לסקס לא יהיה רק ממקום טכני - למשל אני צריכה איבר גדול כדי להנות, אלא גם ממקום של אהבה, אינטימיות חיבור וקרבה.
האם יש לכם את המקום הזה בקשר הזוגי שלכם בכלל? האם יש ביניכם אהבה ואינטימיות ותחושת חיבור?
אם כן יש המון חיבור בלהיות יחד ולהנות מינית בלי קשר לגודל האיבר.
גודל האיבר שלך זו עובדה שהיתה ידועה לה גם עוד לפני שהתחתנתם.
וגם היא לא הכי נהנית מהחדירה מבחינת תחושת האיבר עדיין יש הרבה מקום לתחושה שלך בפנים - האם אתה מרגיש חיכוך? האם אתה מרגיש אותה?
כשהיא אומרת לא בא לי סקס כי אני רוצה איבר גדול - היא בעצם אומרת אני לא רוצה סקס איתך? באיזה מקום זה משאיר אותך ואת הזוגיות שלכם?
ממליצה בחום לדבר על הדברים - אם זה אפשרי ואם לא אז לגשת ליעות מיני זוגי ולטפל בעניין.
ברמה הטכנית יש בחנויות אבירי מין תוספת שאפשר להרכיב על האיבר בזמן הסקס שמאפשרת לך עדיין להנות מהחדירה ולה להנות מאיבר מין מוגדל יותר
 

matandrum

New member
היי ענת! תודה על התשובה המהירה אבל...

נכון שהיא ידעה מה גודל האיבר לפני החתונה אבל חשבה שתוכל ללמוד לחיות עם החוסר ושנמצא תחליפים ואכן, מצאנו. יש לנו שלל צעצועים ואנחנו מאוד פתוחים בנושא המין. אנחנו רואים פורנו ביחד ומספרים האחד לשני את הסטיות הכי כמוסות שלנו.
אבל היא אומרת שזה לא מספיק וקשה לה עם זה. מצד אחד היא לא מוכנה לקיים יחסים עם גברים אחרים (הצעתי שנלך לחילופי זוגות או שנצרף גבר לשלישיה) ומצד שני היא מסתובבת (כך לטענתה) חרמנית כל הזמן והסקס איתי (שהוא בעצם לא סקס) לא מכבה אצלה את הבערה אלה רק מעצים אותה ואת התשוקה והגעגוע לאיבר גדול.
לגבי המאריכים - קניתי כמה סוגים, הם כולם עבים מאוד אז אין תחושה בכלל ואני מהר מאוד מאבד זיקפה והם כולם בנויים לאיברים גדולים יותר אז הם מחליקים ממני.
אז ניסיתי את אלה שיושבים עם רצועה ואז כאמור אני מאבד לגמרי זיקפה כי אין לי תחושה.
בשנים האחרונות, כנראה שזה מנגנון פיצוי פסיכולוגי או משהו כזה (אין לי הסבר אחר לזה) פתחתי פנטזיה של לראות אותה עם גבר אחר עם איבר גדול. הבנתי שיש המון גברים שחולקים איתי את הפנטזיה הזו.
זה לדעתי יפתור לנו את הבעיות - גם אני מאוד מתגרה מהמחשבה של לראות את אישתי משתוללת מעונג וגם היא תקבל את מה שאין לי לתת לה.
הכל טוב חוץ מזה שהיא לא מוכנה בשום אופן.
לגבי ייעוץ מיני - אני לעולם לא אוכל לפתוח נושא כזה פנים אל פנים עם אף אחד. אני מעדיף למות מלדבר על זה.
 
למעלה