הבנה וחוסר סיפוק מיני

הבנה וחוסר סיפוק מיני

אני ובן זוגי היקר נמצאים במערכת יחסים למעלה משנה. האהבה פורחת, מעמיקה, אנחנו מגלים רבדים נוספים אחד בשנייה, נמצאים אפילו בתהליך של בניית בית משותף (שוכרים כרגע דירה ביחד).
לפני מס' חודשים גיליתי שבן זוגי נכנס לאתרי פורנו. החוויה שלי הייתה ממש כשל בגידה. מה שכאב לי במיוחד היה העובדה שחשתי (גם לפני ה"גילוי" על אתרים אלו) שבן זוגי אינו נלהב כ"כ לקיים עמי יחסי מין (כמעט אינו יוזם וכשאני יוזמת - לעתים נענה ברצון ולעתים אני מרגישה שאני לוחצת עליו, אומרת לעצמי בראש "לא סקסי כל העניין הזה" ופשוט נרתעת ומוותרת...)
אציין כי בן זוגי סובל מפציעה באיזור פי הטבעת, מה שמקשה עליו לתפקד (לאחר יום ארוך "על הרגליים" חוזר בן זוגי הביתה ואני רואה וחשה את כאביו העזים בשל הפציעה). מדובר בפציעה שדורשת ניתוח כירוגי, אשר נקבע לעוד מספר חודשים.
בנוסף, (עם קשר או בלי) בן זוגי מתקשה להגיע לזקפה מלאה (נמצא בשנות ה30 המאוחרות, לא עושה ספורט, מעשן הרבה, צורך אלכוהול לעתים תכופות- בקיצור: אורח חיים לא הכי בריא).
יש לציין כי אנחנו מדברים רבות על הנושא ובן זוגי ביצע בדיקות דם ושתן, כדי להבין טוב יותר מהן הסיבות לבעיות הזקפה (עשה זאת לפני מס ימים - טרם חזרו התוצאות). עם זאת, בתחושותיי העמוקות אני חשה כי הסיבה לכך איננה פיזית לגמרי (שכן באוננות הוא מגיע לזקפה או במין אוראלי - מהר מאוד יחסית).
אני מודעת למבוכה שנוצרת אצל הגבר כאשר אינו מצליח להגיע לזקפה ולענג את בת זוגו (פחד התחלתי שלא יצליח והימנעות מלכתחילה, מחשש לאכזב אותי או את עצמו). בנוסף, הוא לא כ"כ אוהב להעניק לי מין אוראלי - למרות שאני מטופחת וכשאני חושקת ב"פינוק טוב" - תמיד דואגת להגיע לסיטואציה כשאני נקייה ומצוחצחת פי כמה...
אני מכילה את מצוקתו של בן זוגי.
בעניין הפורנו - אמר מי-ו-ז-מ-ת-ו שהוא לוקח על עצמו להפסיק עם זה, מתוך ידיעה ברורה שזה משליך על יחסינו. אני לא מאמינה בלהטיל איסורים, שכן מה הטעם לאסור משהו על אדם שאתה אוהב? או ליצור איסורים מוחלטים ומפחידים שיוצרים חרדה ולחץ נוספים על כל המצב הרגיש גם ככה?

אני מכילה את מצוקתו של בן זוגי האהוב, משתדלת ליצור סיטואציות שבהן נדבר על הכל בפתיחות, מרגישה שעליתי כמה דרגות עם עצמי ביכולת הקבלה וההבנה, ובכלל עצם העובדה שאני מצליחה לא להשליך הכל על עצמי (הייתה לי התמודדות קשה עם פחד שאולי פשוט הוא לא נמשך אליי בכלל..)

בינתיים - כל הסיפור נמשך כבר מספר חודשים, בהם אני חווה חוסק סיפוק מתמשך... משתדלת להבין, לתמוך, לתת לו את התחושה שזה לא הדבר היחיד שאני רוצה ממנו ושאני אוהבת אותו בלי קשר לזה... אבל בפנים יש תחושה שאני מצמצמת את החשקים שלי, את הרצון שלי בסקס סוער, בתשוקה, במענה על הצרכים שלי (מה עם לפנק אותי? לדאוג שאני אהיה מסופקת?)
עומדת על הטווח של בין לשחרר את הנושא, כי לפעמים שאנחנו יותר מדי בתוך ויותר מדי מתעסקים בזה - אולי זה עוד יותר מלחיץ.. מנגד - הפחד שאם אניח לזה כך - המצב ישאר כמו שהוא.. ובכנות? עם כל האהבה הענקית ויחד עם הידיעה שזה "הגבר שלי" מכל הבחינות - לא אוכל לוותר על חיי זוגיות ללא מין מענג ומספק. פשוט לא אוכל...
לא יודעת מה רציתי לשאול.. הצגתי מצב קיים.. יכול להיות שזוהי מידת החשק המיני שלו פשוט, וזה המצב ו"תקבלי את זה ככה או שלא בכלל"?

אשמח לתגובות.. זהו נושא שמלבד בן זוגי לא דיברתי איתו על אף אחד.. מבקשת לאוורר ולשחרר מעט את תחושותיי

תודה
שבוע טוב
 
בעיות בזקפה וחשק מיני

שלום לך
ראשית מצוין שאת בוחרת לאוורר את תחושותייך ולא להשאר עמם לבד.
תארת בצורה מאוד יפה מצב מורכב שמכיל רגשות רבים: אהבה, תשוקה, אכזבה, פגיעה ועוד.
העדפתו של בן זוגך להגיע לסיפוק עם עצמו ובדרך שבה הוא מכיר אינה מעידה על חשק מיני נמוך או חוסר משיכה וסיפוק מסקס איתך. פעמים לא מעטות אני פוגשת בקלינקה גברים שמעדיפים את האוננות והפורנו ואפילו בתדירות יומית משום שזה המקום המוכר והבטוח. בעוד שסקס זה משהו שיותר מאלץ אותם לצאת מהאיזור בטוח והמוכר ולעמוד בציפיות שלהם מעצמם כמאהבים ושל בת זוגן.
לפי מה שתיארת נראה כי אכן הבעיה בזקפה אינה נובעת מרקע פיזי אלא יותר רגשי. נוסיף לזה את הכאבים בפי הטבעת ואת הכשלונות שצבר כבר בסקס איתך ובהחלא אפשר להבין את ההעדפה שלו לאוננות.
יחד עם זאת זה לא אומר כך המצב צריך להשאר. בטיפול מיני זוגי אפשר יהיה לעבוד על האינטימיות המשותפת, התאמה מינית ולטפל בבעית הזקפה
 
למעלה