מבולבלת

AndFallinTime

New member
מבולבלת

האם גם כמה מכן הדחיקו את הרגשות שהיו לכן לנשים כ"סתם אובססיה" או השוואה במשך שנים? אני יחסית צעירה.. והיו לי חשדות שאני לסבית כבר מתחילת נעורי, אמנם מעולם לא התנסיתי או חקרתי, לא מצאתי את עצמי מפתחת קרבה כזו עם נשים. בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי חושבת הרבה על נשים ומערכות יחסים ומיניות - מעולם לא הייתה לי כזו רמה של רצון. פתאום משהו בער בי, זה כל מה שאני יכולה לחשוב עליו כבר כמה חודשים.. העניין הוא שזה לא קרה לי כל-כך לפני. אז אני מתקשה להבין איך לא היה בי את הרצון העז הזה רוב נעורי ופתאום זה פשוט מתפרץ.. הדחקה? בלבול? סתם זמני?
 

illusion10

New member
מבינה אותך

המון שנים הדחקתי גם הכרחתי את עצמי להיות עם גברים הכרחתי את עצמי "לתקן" את עצמי לפי הנורמה וטעיתי לא משנה לאן ניסיתי לברוח ועם כמהברים יצאתי שום דבר לא הצליח לשנות את זה אל תמהרי להגדיר את עצמך ואת מה שקורה לך בפנים.... תשקיעי אנרגיה לחוות את מה שאת רוצה להרגיש מבטיחה לך שכל הבלאגן שמתחולל לך בפנים יתבהר עם הזמן
 
לא יודעת אם זו ההגדרה...

מרגע שהבנתי שאני מאוהבת (במי שחשבתי שהיא חברתי) התרכזתי בעיקר בעובדה שאני מאוהבת בה ויחסים בינינו ובין משפחתי. האם זה אומר שאני לסבית/לא פחות עניין אותי.
בנוסף לכך זכרתי שכללית אין לי חברים/רות אז לא יכולתי להשוות/לנסות להתאהב בגברים.
&nbsp
אני מניחה שברגע ששיחררתי את רגשותי זו הייתה קבלה עצמית מלאה, מציאת האומץ להתוודות על הרגשות כלפיה.
וזה כנראה מה שאת רוצה/צריכה לעשות.
&nbsp
 
למעלה