כשהאדם שאהבת כל כך, היא כיום

כשהאדם שאהבת כל כך, היא כיום

מישהי כמעט זרה שאת יודעת שכל ניסיון לאיזושהי אינטראקציה, גם חברית, תגמר בפיצוץ או שוב תגיע לנקודת החוסר תוחלת -
זה כואב.

עכשיו, זה לא הכאב הלופת של הפרידה. הייתה החלמה, בדיוק מהסיבה המתוארת - ההגעה הבלתי נמנעת בכל פעם מחדש לנקודת החוסר תוחלת, להרגשה שכבר אין טעם - מכריחה אותך בסופו של דבר לנסות להמשיך הלאה ולהפסיק להתאבל על מה שאי אפשר באמת לשחזר אותו.

ובכל זאת ברגעים של בדידות יש איזושהי חזרה לזיכרונות הנעימים של להיות אוהבת ונאהבת. אחר כך עולים גם הזיכרונות של הבדידות הנוראית כשאת מרגישה נטושה בתוך הקשר, ואז הבדידות הנוכחית, שמציפה לפרקים, הופכת לנסבלת יותר.

ובכל זאת, שנה וקצת אחרי פרידה - נורמלי שאין "התגברות מלאה", מושלמת ונקיה?
 

מהמאדים

New member
ברור...

אין מתכון למשך הזמן שמותר להתאבל בו, או להתגעגע, או לכאוב לפרקים. ואגלה לך סוד. גם אם הזמן מעלה ארוכה, לכאב, לגעגוע, לפצעים, הרי שמשהו ישאר שם לנצח. לטוב, ולעתים גם לרע. זה שם תמיד ומציף לפרקים. שנה אחרי, ואפילו עשור אחרי. זה משנה צורה, וצבע, ועוצמות, אבל משהו נחרט שם לנצח.
ולא משנה איך הקשר נגמר. ולא משנה אם שמרת על קשר או התנתקת. מה שהיה בתוך הקשר משאיר משקעים. אם היה רע וכואב, זה מותיר צלקות שמדממות מדי פעם. ואם היה טוב וממלא, נותרת פינה חמה, וגם געגוע למה שהיה ואיננו, וכאב על האור שכבה.
כשלבד, כל כך קל להשאב בחזרה ולהתגעגע. גם אם את יודעת שנגמר, שלא מתאים, שאת רוצה יותר ואחרת.
צריך ללמוד לחבק את עצמנו ולהמשיך הלאה, למקום שבו יהיה לנו שוב טוב. להשלים עם החולשות והכאבים ולחבק גם אותם. הם חלק מהמהות.
חיבוק
 
המדהים הוא שכל אינטראקציה מסתיימת באותו אופן,

משחזרת את אותן בעיות שמעולם לא הצלחנו לפתור.
&nbsp
אולי כמו שאת אומרת, משהו יישאר שם, וזו אני שתצטרך להיות מספיק חכמה כדי לא לגרום שוב לצלקת לדמם.
תודה על החיבוק ועל המילים הטובות.
 


 
נורמלי מדי.

טיפ אולי לא פוליטקלי קורקט בהכרח, אבל להכיר נשים נוספות עושה פלאים. עבר מספיק זמן, נשמע שהתגברת וזה רק הגעגוע שמציף, אפילו לא להיא שהייתה, אלא לתחושה. אפשר ורצוי למלא את החסר בהכרויות חדשות. זה מעסיק את הראש ואת הלב. ❤
 
מניחה שכשלא יודעים למה נכנסים, קל יותר לצעוד לתוכו.

עכשיו לוקח יותר זמן ויש יותר מעצורים.
&nbsp
אבל כן, זו נשמעת לי כמו עצה טובה.
 
למעלה