ופתאום כשלא באת, אני רציתי כל כך....

newgirl6

New member
ופתאום כשלא באת, אני רציתי כל כך....

היי בנות! אני מרגישה שאני חייבת את עזרתכן אני בחורה מאוד סגורה ונורא קשה לי להפתח. זה קורה עקב דברים שעברתי בחיים וחוויות לא בדיוק נחמדות עם בנות זוג בעבר. מבינה שצריך לשים דברים מאחור כדי להתקדם הלאה אבל היישום קשה מההבנה עם השנים נשארו לי מעין "צלקות" עם השנים אני מוצאת את עצמי לא מרגישה נאהבת בזוגיות. בנות הזוג כמה שהן משקיעות ונותנות את עצמן אני מרגישה שאני נותנת פי עשר.... ופשוט מרגישה לא נאהבת מספיק תמיד חסר לי עוד ואני מבינה שמשהו בי הוא "לא בסדר" משהו פה לא תקין. עצות? המלצות? טענות? אשמח לדעת איך אני יכולה 'לתקן' את עצמי.....לעבוד על עצמי.....לסדר משהו....להצליח להרגיש נאהבת..... ת ו ד ה
 
וואלה האמת? לא יודעת מה ליעץ לך...

גם חיי שלי לא קלים כלל וכלל חברית ורומנטית..
חברית - פשוט לא הצלחתי לפתח קשרים וכלים חברתיים ועד היום לא מוקפת בחברים מי יודע מה. אלה שתמיד מצאו חן בעייני קיבלו ממני יותר יחס מאשר נתנו אני חושבת.
כנ"ל 3 הנשים שהתאהבתי בהן.
יש שיגידו שכדאי היה לי לנסות טיפולים פסיכולוגים/קווצ'ינג וכד'.
אבל אני (אחרי שניסיתי 3 פגישות פסיכולגיות בודדות בתקופת בית הספר) הבנתי שזה מיותר. פשוט נהינת מהאהבה שהמשפחה ומעט החברים שיש לי והמשותפים למשפחה נותנים לי, יודעת מי אני, מה אני שווה, אוהבת וזה הכל.
האהבה הרומנטית שלי תגיע. ההוא למעלה מכין לי אותה.
לדעתי את צריכה לאמץ את הגישה הזו. את מקבלת אהבה כלשהי איכותית ממעט אנשים? נהדר. את ראויה לה.
מקווה שהובנתי.
 
היי newgirl6

נשמע שאת מבינה שאת "סוחבת" חוויות עבר לא נעימות שכנראה משפיעות על התנהלותך וחייך בהווה.

לעתים כמה פגישות עם איש/אשת מקצוע יכולים לעזור לנו לקבל הכוונה וכלים איך להתמודד ולתקן במקומות שלא הצלחנו לתקן לבד.

מגיע לך להרגיש נאהבת, לחוות ולהנות מזוגיות בריאה. כאן בפורום יהיה קצת קשה לייעץ ולכן אני בעד לנסות מפגש טיפולי בהתאם למה שמתאים לך. יש מלא שיטות וגישות(טיפול פסיכולוגי, רגשי, אימון אישי, הילינג, cbt, אלטרנטיבי וכו' וכו')

יש גם סבסוד דרך קופות חולים.
 
למעלה