קהילה בעייתית

Lil43

New member
קהילה בעייתית


בא לי לפרוק תסכול קטן שיושב עלי

מרגיש כאילו היחידות שאין להן בעיה להכיר זה הבנות שכבר מעורבות בתוך הקהילה, שאוהבות מסיבות ובילוים המוניים ושאין להן בעיה לשים תמונה שלהן באתר הכרויות ציבורי...
אני טיפוס כל כך לא כזה. אוהבת בעיקר את האווירה הביתית ואם כבר לצאת אוהבת ברים שקטים עם מוזיקה נעימה ולא רועשת מדי, לא סובלת את הקטע שאם אני כבר קובעת לצאת למקום כזה עם חברות הן חייבות לצרף המון בנות שאני לא מכירה בכלל...אני לא בנויה לאווירה הזאת להמוניות הזאת. להיות עם המון בנות שאני גם לא מכירה בכלל ואוהבות את האווירה החונקת הזאת..כל כך שונות ממני. במקום לצאת עם כמה חברות קרובות שאני כן מרגישה איתן בנוח לבילוי נעים ורגוע באווירה שעושה לי טוב. מרגיש כאילו כדי להכיר כמו כולן את חייבת לשים את עצמך בסיטואציות שלא עושות לך טוב..
ומרגיש לי שיש הרבה כמוני שלא מוצאות את הדרך שלהן להכיר בנות כמוהן...
גם באינטרנט לא קל. אני לא בארון מאנשים קרובים שמכירים אותי אבל לא בא לי לשים תמונה באתר שכל אחד בעולם יוכל לראות..מרגיש לי חדירה לפרטיות. בלי קשר לזה שגם באתרים זה כבר מעיק ופחות זורם..כאילו כבר נהייתה תחושה שאת צריכה לעשות מאמץ בשביל במילא לבזבז את הזמן ברוב הפעמים.
חבל שאין פעיליות חברתיות שאפשר להכיר בהן..ביררתי הרבה פעמים, במרכז הגאה למשל ל 20-30+ אין כלום. זה הזוי..
אם יש פה בנות שמזדהות...תכתבו :) בתגובה או במסר..
 
היי ליל

מזדהה לגמרי. עם כל מילה.
גם אני לא הטיפוס של מסיבות ובילויים המוניים, וגם אני מעדיפה לבלות בשקט
באיזה פאב שקט עם אוירה נחמדה עם חברות שמתאימות לי.
לדעתי גם יותר קל לבנות צעירות להכיר מאשר ליותר מבוגרות... חבל ועצוב.
לי למשל מאוד חסרות חברות. כמעט שאין לי חברות טובות לסביות.
יש לי בת זוג, אבל זה לא מספיק, לפעמים אני רוצה לצאת עם חברה שהיא
לא הבת זוג שלי (כשבת הזוג שלי לא יכולה או כשאני רוצה להתייעץ עם
החברה לגבי משהו בקשר שלי עם בת הזוג שלי...)

המשך ערב נעים לכל מי שפה
 
האמת שאני מאוד מזדהה


אני טיפוס מאוד בייתי ואוהבת שקט באופן כללי.
לא אוהבת מסיבות, אירועים ושאר התקבצויות המוניות ורועשות.
נמנעת מכל זה.
מעדיפה לבלות ארוחות צהריים עם חבר או שניים על פאלפל/משהו דומה.
ובשעות הערב במיוחד צריכה/אוהבת לבלות בבית מול הטלוויזיה.
אז את מעט החברים שיש לי הכרתי באמצעות הפורומים/צ'אטים או חברים משותפים למשפחה.
יש לך אולי תחביבים שבנות הפורום ימצאו כמשותפים?
 

Lil43

New member
לא יודעת..

אני כן אוהבת לצאת ובילויים אבל לא למקומות כאלה ובאווירה כזאת..אני דווקא אוהבת המון דברים בגדול ;) וכן מפריעה לי התחושה שאת צריכה לעשות דברים בכוח כדי אולי להכיר.דברים שהכי לא את.. לא יודעת מה לעשות עם זה..
כיף לקרוא את התגובות שלכן :)
חבל שאין מפגשים כבר..למה שלא נארגן משהו?
;/
 

שיר1334

New member
מזדהה

מזדהה לגמריי. אני הבנתי עם עצמי בחצי שנה האחרונה שאני רוצה לחפש זוגיות
עם אישה. ויש את התחושה שכמעט בלתי אפשרי אם את לא בקהילה ולא בעולם של האפליקציות, שכמו שאת אומרת מרגיש מאוד חושפני וגם יש משהו מוזר בדרך הכרות הזאת של מסך...
ובחיי היום יום כמו בדרך הטבעית וההגיונית להכיר זה מרגיש כל כך מסובך ורחוק, כי בסופו של דבר אנחנו חיות בתרבות הטרוסקסואלית
 

Lil43

New member
בדיוק..

זה הקטע שבגלל שבשבילנו זה מסובך יותר להכיר בטבעיות לא כמו סטרייטים, היה טוב עם היו פעילויות כמו חוגים משותפים וכ"ו..אבל אין כמעט כלום
זה באמת בעיה
 

פועית

New member
היי

אני לא חושבת שיש מישהי שקל בשבילה להכיר, אני מדברת על היכרות כזו שמובילה לזוגיות כמובן. בתור אחת שהייתה יוצאת לא מעט למסיבות/ברים בתקופה בה גרתי בתל אביב, זה לא הביא לי שום זוגיות או משהו קרוב לזה.
גם להיות באתר הכרויות ועם תמונה לא מביא אותך בכזו קלות לזוגיות המיוחלת. לא נראה לי שיש מישהי שנהנית להיות באתרים האלה, אבל זו בהחלט דרך טובה להכיר.
אני ממש לא חושבת שאת צריכה להיות במקומות שלא מרגיש לך נוח בהם, אבל אולי שווה להתגמש במשהו כדי שכן תגדילי את הסיכויים שלך להכיר.
מדי פעם אני נתקלת בפייסבוק בכל מיני אירועים או מפגשים שנערכים לנשות הקהילה, טיולים משותפים... כך שיש כל מיני יוזמות. יש גם קבוצות ספורט שנפגשות באופן קבוע בכל מיני ערים ומשחקות לשם ההנאה..
 
יש פעילויות ויש הכל.

לא חייבות פאבים ומסיבות בשביל להכיר. אני ממש מתקשה להזדהות עם המצוקה שבנות הפורום מעלות שוב ושוב בעניין ההכרויות. גם לא צריך לגור בתל אביב, למרות שזה יקל על העניין.

אני הכרתי את הבת זוג הנוכחית שלי + מעגל חברות להטביות מהממות - בקבוצת ספורט חובבני קליל ולא מחייב. אנחנו נפגשות לפחות פעם בשבוע למשחקים במגרש, וגם יוצאות ומבלות מלא. אפילו בחורף שיורד גשם וקפוא בחוץ, מגיעות למגרש וגם אם אין משחק, אז יושבות, אוכלות, חופרות או הולכות לקטיף תותים לילי.

מעבר לפעילויות ספורטיביות שהן במה נהדרת להכיר, יצא לי להכיר גם המון נשים בהתנדבות שלי בחוש"ן, וכך להיחשף יותר לפעילויות של הקהילה ולמפגשים שיש בהן ריכוז להטבי עם פוטנציאל גבוה להיכריות חבריות או רומנטיות.

זה קצת כמו גלגל כזה. אני הגעתי לראשונה לקבוצת הספורט בקיץ לפני שנתיים הכרתי כל מיני בנות ואחת מהן סיפרה לי שהיא מתנדבת בחוש"ן, זה עניין אותי מאד, אז הגשתי מועמדות והתקבלתי לסמינר, בסמינר הכרתי מלא אנשים ודרכם נחשפתי לפעילויות של הקהילה ומפגשים וכו' וכו'.

צריך להתחיל מאיפשהו.

עכשיו אני חזק בעניין של חקלאות אדמה, מנביטה ושותלת בזמני החופשי צמחים, עצי פרי וגינות ירק והנה הזדמנות להזמין אתכן לפעילות טו בשבט שנראית נחמדה.

https://www.facebook.com/GayCenterI...827295461374/1974216065955813/?type=3&theater
 
איפה מקבלים מידע

איפה מקבלים מידע על פעילויות כאלו?
אני מחפשת דרך לפגוש נשים ולהכיר את האחת שתתאים לי...
 
למעלה