ממש ממש חדשה



רעיון מגניב
 
ממש ממש חדשה

היי לכולן,
אני בת 26 , נשואה באושר ,בעלי הוא אחד הג'נטלמנים המדהימים בעולם הזה, הוא יותר מבן זוג הוא החבר הכי טוב שלי. בזמן האחרון מרגישה צורך להיות עם אישה,לא יודעת מאיפה זה בא לי באמצע החיים, הוא מבין את זה ומעודד אותי לנסות שלא אחיה כל החיים עם הרגשה שזה לא זה.לא יכולה להגיד שאני רוצה או גבר או אישה ,פשוט מאוד מבלובלת!! אין לי מושג אפילו איך לרשום לכן את זה.
אז החלטתי פשוט להכיר מישהי ולראות מה אני רוצה ואיך זה בכלל, וכאן אני צריכה את עזרתכן..
איך ניגשים לזה לעזאזל??!! מה עכשיו אתרי היכרויות? אתן יודעות איך זה! ברוב המקרים זה זול ומשאיר הרגשה של בחילה.אני לא מחפשת סטוץ הרי, אני לא בנאדם כזה,אני יותר חברה ,יותר מחבקת ואוהבת ,קצת מוזר לי להיות בסיטואציה "זולה" , אז אני מחפשת מישהי קודם כל שתהיה חברה שלי, שנצא לבלות נעשה דברים ביחד ונלווה אחת את השנייה בעניין הזה?
עצות איך אני מגיעה לזה??
 
מזדהה איתך

מבינה אותך מאוד. בת 28, נשואה, וגם לי באמצע החיים צץ פתאום הצורך הזה באישה, כיף לך שבעלך יודע ומקבל, אני לא סיפרתי לבעלי כי ברור לי שלא יקבל את זה.
אני הכרתי מישהי בפורום של לסביות (בארון) נשואות לגבר, כולן שם גם במצב הזה שהן נשואות לגבר ובאמצע החיים גילו את המשיכה לנשים, הבעיה שגם אני חיפשתי כמוך מישהי שתהיה קודם כל חברה שלי, אבל היא חיפשה דברים אחרים וזה נגמר.. בכל אופן יש המון נשים בסיטואציה הזו אז את ממש לא לבד ויש דרכים להכיר.
 

פועית

New member
לא כל כך הבנתי

את ההתייחסות שלך לאתרי הכרויות. מה זול בהם? מניחה שאולי יש כאלה ספציפיים ששם המטרה העיקרית היא סטוץ, שגם זה אגב לגיטימי.. אבל ברובם זו פשוט אופציה נוחה ולגיטימית להכיר, ויש הרבה זוגות, סטרייטים או חד מיניים, שהכירו בצורה הזו, לכל מיני מטרות שביניהן כמובן גם זוגיות.
אם תנסחי את הכרטיס שלך בצורה שהיא לא זולה וכזו שמסבירה בדיוק לאן את מכוונת, הפניות אלייך יהיו בהתאם.
 

Reuti227

New member
היי פועית

אני מסכימה איתך לגמרי שאתרים זו דרך הכי לגיטימית שיש להכרוייות. אבל יש את ההלם תרבות שכל אחת חוטפת בהתחלה. את באה עם כל העומק והכובד של מה שעברת בחיים ובהתחלה את לא מבינה מה בדיוק הולך וזה מרגיש שטחי מאוד. יש קמצוץ טוב אבל צריך מזל:) באופן אישי זאת היתה החוויה האישית שלי.
 

Reuti227

New member
מבינה לליבך

אצלי הסיפור הוא שונה, התגרשתי. אבל יש משהו באתרי היכרויות מאוד וולגרי... קשה למצוא שם משהו כמו שאת מתארת. אני חדשה בפורומים וסוף סוף אני ממש מגלה כמה אנשים במצב שהייתי בו יש בחוץ :)
 
למעלה