איך לזהות אם בחורה מתחילה איתי או סתם נחמדה?

angelofsnow

New member
איך לזהות אם בחורה מתחילה איתי או סתם נחמדה?


אז הייתי עכשיו באיזה משרד ותוך כדי שאני מחכה בצד כדי לקבוע את התור הבא (בינתיים היו 2 אנשים לפניי) אני שמה לב שהמזכירה מסתכלת עליי כמה פעמים, מחייכת אליי וקורצת. זה חוזר על עצמו 3 או 4 פעמים. בהתחלה חשבתי שאולי היא מסמנת לי להתקדם, אבל אני הרי לא יכולה להידחף לפני שהלקוחות הקודמים יסיימו. בכל מקרה הייתי מותשת לגמרי אחרי יום עבודה ארוך וגם לא נראה לי סביר שמישהי כמוה (יפיפייה, עדינה ומהממת) תהיה בקטע של נשים ו/או תנסה להתחיל איתי אז קבעתי את התור שלי והלכתי.

רק בנהיגה הביתה פתאום נפל האסימון וכל הסימנים חזרו אליי וגם קלטתי שאני יצאתי טמבלית לחלוטין (הייתי ממש אבודה, אפילו לא החזרתי חיוך אלא השפלתי מבט כל פעם שקלטתי אותה מחייכת אליי, אני תמיד ככה, לא יודעת מה לא בסדר איתי)... הרגשתי כזאת סתומה ומצד שני, איני יכולה להיות בטוחה.... אולי היא סתם עובדת חדשה וניסתה להיות נחמדה ואם אנסה להתחיל איתה באופן גלוי זה יכול להיות ממש מפדח (מעולם לא התחלתי עם אישה וכשגברים התחילו איתי זה תמיד היה ברור ומילולי).

אז החלטתי להתקשר למשרד הזה ולשאול איזה משהו בקשר לתור שקבעתי, לנסות לבחון את הטון שלה ואם תישמע נחמדה אז להציע לה לצאת לקפה. התקשרתי, היא זכרה אותי אבל נשמעה די אפטית, ענתה לי על השאלה והסתיימה השיחה. אולי היו מולה לקוחות. אולי ויתרה עליי. ואולי הכל בראש שלי. מי יודע... התור הבא שלי רק בעוד כמה חודשים וזה המון זמן לחכות ומי יודע אם עדיין תהיה שם בכלל.


מה אתן חושבות? מה כדאי לי לעשות?
 
אפשר תמיד להשאיר באגביות כרטיס ביקור .... מי שרוצה ימצא

תירוץ להתקשר. כמובן על האגביות והקלילות שבכך יש להתאמן, כדי שלא תרגישי כלפי עצמך לגמרי סתומה אם טעית באבחנה... זה מזכיר לי שפעם הייתה לי חברה שהאקסית שלה פשוט הביאה כל פעם נשים מאלפות יפות ומדהימות למרות שהיא הייתה בחורה ממוצעת. שאלתי אותה איך זה קורה אז היא הסבירה לי שהאקסית שלה פשוט מתחילה עם כל אחת, סטרייטית לסבית שמנה גבוהה רזה צעירה מבוגרת כחולה ירוקה כל אחת בטווח. ואז סטיסטית בסוף משהו תופס. אפשר אולי להבין שעדיף לנסות? מקסימום, האגו קצת ייפגע וטעית.... כי לא תמיד אפשר באמת לדעת עד שלא בודקים. לי אישית יש הרגשה שהיא הייתה אכן "סתם נחמדה". וכשנגמר לה מהנחמדות שינתה יחס בפון.
 

angelofsnow

New member
מבינה את המסקנה אבל השיטה נשמעת לי קצת פגומה

זה מזכיר לי את הבחורים שעשו קורס באומנות הפיתוי ומתחילים עם כל אחת. תמיד עשה עליי רושם ממש שלילי, אולי אני תמימה אבל רוצה להאמין שבצורה כלשהי מצאתי חן בעיני האנשים שמתחילים איתי ושזה לא כמו מה שתיארת. אם לא הייתי חוזרת לשם יותר בחיים, אולי הייתי מנסה בכל זאת, אבל אני כן מגיעה לשם אחת לכמה חודשים.
&nbsp
ובכל אופן המסקנה האחרונה שלך כנראה כן נכונה, מה גם שכבר יש לה את הפרטים שלי במחשב... בכל מקרה, וויתרתי...
 
כן ברור סיפרתי את זה

בהומור. לפעמים הבחורים האלו מאמנות הפיתוי פונים אלי, כבר מזהה אותם. יש להם שאלות קבועות איך להגיע לאיזה כתובת או מה השעה. ומקומות קבועים שהם מסתובבים... ולא יכולה להתאפק מלשאול אותם אה אתה בקורס הזה? וחוץ מזה זה בטח לא מתאים לכל אחד לחפש ככה. זה אולי מתאים כדי לשבור לעצמך את האגו או את הביישנות בכוח למשך זמן קצוב. אבל לא כשיטת חיים קבועה.
 
שלום לך

הייתי מתייחסת לתוכן ההודעה אבל משפט אחד שכתבת מטריד אותי.

מה בדיוק לא סביר בעינייך-
שלסבית יכולה להיות יפייפיה?
שלסבית יכולה להיות עדינה?
או שלסבית יכולה להיות מהממת?

חבל לי שלסביות נתפסות בעינייך כנשים שיש להבדיל מנשים אחרות, אם זה במראה או בהתנהלות. נשים הן נשים. הנטיה המינית לא מגדירה את איך שאנחנו נראות, נשמעות או מתנהגות.
במיוחד כשזה בא מתוך הקהילה, אין מקום לניסוחים הלסבופובים הללו.
 

angelofsnow

New member
בדיעבד אני רואה איך המשפט הזה לא נוסח נכון, סליחה

התכוונתי לזה מבחינה סטטיסטית בלבד. לא אגזים אם אומר שהיא הייתה הבחורה הכי מושכת בעיניי שיצא לי לפגוש במציאות, בפני עצמה חריגה סטטיסטית. המחשבה שבנוסף לזה היא תהיה גם לסבית (קבוצת מיעוט בקרב הנשים) וגם תתעניין בי זה כבר ממש לא סביר, ולכן זאת אופציה שלא הרשתי לעצמי להעלות על הדעת בכלל בזמן שהייתי שם.
 
למעלה