דיונים של לסביות בפורום

דיונים של לסביות בפורום

שלום לכולן,

אני לא מגיעה לפה הרבה, אבל כשאני מגיעה אני רואה שלא הרבה השתנה מהפעם האחרונה שביקרתי.
עם זאת, אני רואה שיש כאן הרבה בנות שקוראות (תודות לתפוז שמגלה לנו כמה צפיות יש בכל הודעה, זה די מגניב הדבר הזה בתכלס). זה לא אחד מהפורומים שבקושי מבקרים בו, זו פורום שוקק חיים.
אני מאמינה שאנחנו נשים עם ראש והרבה תחומי עניין. מעניין אותי לדעת מה מעניין אתכן! על מה אתן חושבות ביומיום? מה מעסיק אתכן? איזה שאלות מסתובבות בתוככן? גם אם לא האמנתן שיכול להיות לשאלות אלו מענה, יתכן שבפורום הזה תמצאו תשובות לשאלות.
בעיניי זה היופי של לכתוב במדיות וירטואליות - אנחנו יכולות לתהות לגבי כל נושא שמעניין אותנו ולהישאר אנונימיות אם אנחנו רוצות. לכתוב בפורום זה דבר לא מחייב. תמיד אפשר להחליף פרופיל (לא מומלץ, אבל זה ממחיש עד כמה הפרטיות שלנו מוגנת).

והבנות פה יגיבו מהכוונה הכי טובה שלהן. אני בטוחה שכל מי שנמצאת פה בעלת כוונה טובה ורצון להכיר עוד בנות מהקהילה - כחברות או למטרות רומנטיות.
יכול להיות שממש כאן בפורום תקבלו תשובות להרבה שאלות שיש לכן. אולי תלמדו משהו חדש שלא ידעתן שמעניין אתכן בכלל! או שתכירו מישהי חדשה במקרה... או גם וגם וגם


בקיצור,
אני אשמח שתכתבי בתגובות כמה שאלות שמעניין אותך לקבל לגביהן תשובה. אפשר שאלה אחת, אפשר כמה שתרצי.
אם מישהי מכן זוכרת דיון מעניין שהיה פה או בפורום אחר בעבר - תכתבי את הנושא כאן, ואולי נהפוך אותו לדיון מעניין שמתאים לבנות בפורום.

השאלה שאותי מסקרנת זה - מה הכי מעסיק אותך היום, בינך לבין עצמך? על מה את חושבת היום?
 
אני לא פיסיקאית של הזמניות

אבל נראה לי שכן, יום אחד נוכל.
מעניין אותי אם את יותר רוצה לנסוע לעבר או יותר לעתיד.
זה אומר בעיני הרבה על בת/בן אדם.
 
מה זה אומר אם מישהו רוצה לנסוע לעתיד?

ומה זה אומר בעיניך אם מישהו רוצה לנסוע לעבר?
&nbsp
אשמח לשמוע. הסתקרנתי
 
למעלה