בדירה הקטנה שלה....

DANDINAI

New member
בדירה הקטנה שלה....

זרקתי לך,את מהממת שיר,מי שתיהיה איתך תזכה אני בטוחה בזה.היא מסתכלת עלי מחייכת ממושכות. שתינו לבד על הספה בדירה התל אביבית שלה. כשרק ענן אפל של חוסר ודאות עופף אותנו.גשם דופק על החלונות העדינות מזכוכית.3 וחצי שעות שאנחנו יושבות אחת מול השניה ומדברות.היא מסתכלת על השעון ואו שברנו שיא שוב פעם. אמרתי לה שאנשים יושבים איתי חצי שעה ומשתעממים. היא בעודה אני ממש לא משתעממת איתך.אני לא בנאדם דברן הפצרתי,את מוציאה ממני דברים.אבל זה ברור זה תמיד היה ככה. היא לוקחת עוד שכטה מהג'וינט שהיא הכינה. "אני מתה לנשק אותך" אמרה.לקחה לי את היד ושאלה-אפשר? שאלתי אותה למה. אחרי שיחה שברור לנו שזה לא יתקדם לשום מקום.היא לחשה ואמרה באלי אסור לי? הסמקתי.היא משכה אותי אליה. הלשונות שלנו מתמזגות בהנאה בתוך מיצי האהבה שנוצרים פה. את מסתכלת עלי,אני עליך. ושוב שתיקה. על מה את חושבת? אני מרגישה מבולבלת. מרגישה שאין לי מה להציע לך. אמרתי,בעודי מחזיקה לה את היד. הלוואי והיינו שתינו באותו מקום בחיים. אם את היית שם וגמני הייתי שם אין לי ספק שזה היה עובד.היא הינהנה בראשה כאות הסכמה. אמרה לי את לא חושבת שאני זקנה לך מידי? הסתכלתי עליה ואמרתי שכן,קצת. לא באלי להיות שןב פעם בסיפור הזה. אם זה לא זה,זה פשוט לא. אקסית זה רק תירוץ.וגיל גם. הלוואי והיית נקייה כמוני. בעודי מנסה לסכם את אותו הערב במחאתיות ואוספת את עצמי בכבדות-אז אני מניחה שנדבר. היא אמרה אצטרך לקחת כמה ימים לחשוב על הכל,אבל בכל זאת תדברי איתי. אמרתי לה בביטול-אין לך מה לחשוב,זה או שכן או שלא. שום דבר לא יתן לך פיתרון. רק את. ואם זה לא כרגע-זה לא בכלל. בעוד ששתינו מסתכלות אחת לשניה עמוק בעיניים והיא שותקת. מחזיקה לי שוב את היד. מתקרבת אלי שוב ומנשקת.את משחקת בלשון שלי בסיבוביות,וזה מדליק. אני משחקת לך בשיער.אבל בכל זאת הרגשתי לא מספיק משוחררת בשבילך.את עושה לי את זה,אבל מה הלאה,זה לא יימשך הרי. ונמרחתי על הספה,מריצה את השם שלך בקול עם חצי חיוך חצי עצב,כמה בעיות את עושה לי. היא עונה בקול שבור אני מצטערת שאני כל כך מסובכת. לקחתי את המפתחות של הרכב שהיו מונחות על השולחן בסלון ליד המאפרה והבקבוק בירה ששימש אותנו ככוס אחת,כרמז לזה שאני הולכת. היא חיבקה אותי חזק. לחשה לי שיהיה לך לילה טוב מותק,הריחה אותי בפעם האחרונה,נשיקה קטנה בשפתיים.הדלת נסגרה מאחורי במנעול ובריח. ושם זה נגמר.
 

DANDINAI

New member
תודה


 
גם אני ??

מהצד של המבוגרת הגיל לא משנה אם ישנה אהבה לכו על זה חבל להפסיד את האושר
 

DANDINAI

New member
גם אני הייתי בעד...

וגם היא בהתחלה. היא אפילו הופתעה לטובה שמישהי בגילי גורמת לה ככה להתבלבל. אבל עם הזמן הבנו את הפערים בניינו וגם-היא תקועה על האקסית שלה. אז לצערי הרב שום דבר לא עבד.ותודה לכן:)
 
אז יצא המרצע מן השק

היא תקועה על האקסית שלה. אל תקחי ללב אני בטוחה שתמצאי אהבה חדשה
 
לדעתי זה לא הגיל

אלא התרגיל... סתם. זה לא הגיל, אלא המקום בחיים.
לפעמים יש פערים אפילו בין נשים שנולדו באותו שנתון, אבל זה שכיח יותר אצל זוגות עם פערי גיל, בעיקר ככל שהם גדלים: אחת רוצה להתמסד והשנייה עוד צעירה מדי לזה, אחת יותר "לחוצה" על ילדים והשנייה עדיין ממש לא מוכנה, אחת כבר יודעת איפה היא רוצה לגור וכבר עובדת בעבודה של קריירה בעוד השנייה עדיין בצבא/בלימודים/בזמן החיפוש העצמי/בעבודה זמנית/ממש בהתחלה של עבודה חדשה, אחת מחוץ לארון והשנייה עוד לא, או רק זמן קצר, אחת עדיין גרה אצל ההורים והשנייה כבר הרבה זמן לא... וכו' וכו' וזה ממשיך עד אינסוף.

כאמור- זה יכול לקרות גם בזוגות ששתיהן בנות אותו גיל, ולעיתים זה קורה אפילו "הפוך"- שהצעירה כבר החליטה על עצמה ודווקא מי שיותר מבוגרת עוד בשלב החיפוש.

פשוט אלו לעיתים קשיים אמיתיים כשיש פערי גילאים גדולים.
 

DANDINAI

New member
יש בניינו כמעט 8 שנים הבדל...

זה לא כזה משמעותי ואני יודעת שיש הבדלים יותר עצומים שעובדים.
אני חושבת שזה בעיקר המקום ששתינו נמצאות בו שהוא לא אותו הדבר.
למרות שבניינו,אם זה היה זה, שום תירוץ לא היה מתקבל כי אני כבר מכירה הכל.
אבל,אניח את ההנחה הזאת פה וזהו.
אף על פי שהיא ציינה שהיא מרגישה חיבור עמוק איתי וזה היה ללא ספק הדדי אבל משהו שם לא עבד עד הסוף שזה קצת מבאס
 

פועית

New member
אני חושבת

שהרבה מאוד תלוי בבגרות הנפשית, וזה כמובן מתווסף לשאר גורמים שיכולים להוות בעיה, כמו מקום אחר בחיים, יציאה מהארון וכו'.
אני הייתי בקשר זוגי עם מישהי שקטנה ממני ב11 שנים, הייתה אהבה מאוד גדולה אבל אחת הסיבות שזה נקטע היא שבמובן מסוים היא עדיין ילדה ולא יכלה לתת לי את אותם הדברים שאני נתתי לה וכשאין הדדיות מאוד קשה והרגשתי יותר כמו מטפלת מאשר בת זוג... כמובן שכל מקרה לגופו, ועדיין, מישהי בת 22+- ברוב המקרים לא תהיה עם אותה בשלות או בגרות נפשית כמו מישהי בת 30+.
אני מניחה שבגילאים יותר בוגרים ההבדל הזה מיטשטש..
 

DANDINAI

New member
אני לגמרי מסכימה איתך....

זה בדיוק גם מה שהרגשתי.ושוב אין ספק שכל מקרה לגופו אני מכירה זוג עם הפרש של 12 שעובד מצויין כמעט כבר שנה. אין תירוץ לשום דבר כשיש אהבה אמיתית
 
8 שנים הבדל זה כלום

הייתה לי לפני 10 חודשים ידידה בת 25 זה לא שייך לגיל אם יש כימיה וזה עובד אז אל תסתכלי על הגיל לפעמים צריך קצת יותר זמן כדי להתרגל אחת לשניה אני מכירה זוג שהיא בת 21 או 22 והיא בת 33 והאהבה שם פורחת תני לה צ׳אנס אבל רק אם מסוגלת לשים את האקסית שלה מאחוריה ולהסתכל קדימה היא לא צריכה לשכוח אותה אבל בוודאי היא לא צריכה להיות הגורם.שיפריע.לכן.לאהוב
 

DANDINAI

New member
היא לא הצליחה לשים את האקסית שלה בצד....

היא ממש רצתה אבל אמרה שהיא לא מפסיקה להיות במחשבות שלה. הן נפרדו רק לפני חודשיים...
(אבל אולי גם זה תירוץ?) לעולם לא אדע
 

פועית

New member
היא

לא צריכה לחכות. מי מבטיח לה שבעוד X זמן היא כבר תתגבר על האקסית שלה? ושהיא עדיין תהיה בעניין? ואולי זו בכלל לא הסיבה האמיתית שהקשר הזה לא המשיך.... כל אחת צריכה לחיות את חייה ולא להיות בהמתנה לדברים שאין לה שליטה עליהם
 

פועית

New member
נכון

אבל היא לא צריכה לשים את החיים שלה על הולד בגלל זה. צריכה לצאת ולנסות להכיר אחרות ואם וכאשר ישתנה המצב וההיא תהיה פנויה רגשית בשבילה יוכלו לנסות שוב, בהנחה שלא תמצא מישהי אחרת עד אז.
 

DANDINAI

New member
אז רק בשביל להבהיר כמה דברים...

אנחנו לא בקשר אפילו לא חברי. היא חתכה ואמרה שאין לה מה להציע לי מעבר לזה. אנחנו פשוט עוסקות באותו תחום אז היא אמרה לי שהיא תשמח לתת לי יד אבל לא מעבר לזה. דבר שני אני לא יודעת כמה התירוץ שלה "אני תקועה על האקסית" הוא נכון. כי כשאמרתי לה שיכול להיות שבגלל שאת לא עפה עלי מספיק את מתרצת לי על האקסית שלך היא הסתכלה עלי ואמרה שהיא צריכה לחשוב על כל מה שאני אומרת לה
 
לפעמים כל מה שצריך זה

קצת אמפטיה, קצת חום, לקחת צעד אחורה ולהסתכל על הדברים בצורה רגועה, ולשים את האימפולסיביות בצד.
 
למעלה