קשר עם האקסיות

MaYbE0

New member
קשר עם האקסיות


בעד או נגד? מדובר על קשר חברי רגיל...
 

spiceupmylife1

New member
מממ לדעתי אין דבר כזה קשר חברי רגיל

עם אקסית... כי היא האקסית.. היה משהו הרבה יותר מחברות רגילה... מממ לי לקח הרבה זמן להיות בקשר חברי עם האקסיות שלי והקשר היחידי שיש לי איתן הוא בפייסבוק
 

noga ke

New member
בעד לגמרי

עם האקסית השניה שלי הייתי בקשר חברי לגמרי 3 שנים, ברמה של יציאה לטיולים משפחתיים וכאלו. לשתינו היה ברור שאנחנו מתאימות יותר כחברות טובות מאשר כבנות זוג ואפילו יצא שהכרתי לה 2 חברות שלי, בתקופות זמן שונות, שהפכו לבנות זוג שלה. אני אומרת שבת זוג צריכה להיות קודם כל חברה וזה שנגמרה האהבה, לא אומר שנגמרה החברות.. אם עבר מספיק זמן מאז ולאף אחת אין רגשות, אז, למה לא?
 
תלוי איזו אקסית..

יש אחת שניסיתי כי היא הייתה לי מאוד חשובה וזה היה מזוכיזם והרס עצמי בשבילי, ברגע שניתקנו קשר. ירדה לי אבן ומועקה מהגרון. ויש אחרות שפחות מוגדרות כאקסיות מבחינתי והרווחתי איתן חברות נטו;) הכי חשוב להיות מודעת למה זה עושה לך ואיך זה מרגיש לך, ואם זה לא פוגע באף אחד מהצדדים. כי הרי לא אהבת אותה סתם, בטוח יש בה תכונות שגם שוות חברות:)
 
בעד, כל עוד שני הצדדים התגברו לחלוטין

על הקשר, וכל עוד החברות אכן שווה את זה
אני יכולה לספר שיש נשים מדהימות מעברי שהייתי שמחה לשמור איתן על קשר אם רק היו רוצות
 


עלומת שם כתבה פה בעבר באופן שנגע בי, שאם בחרה להכניס אשה זו או אחרת לחייה כבת זוג, כנראה שהיא מספיק משמעותית כדי להשאיר אותה גם כחברה. כשאני יוצאת עם בחורות והן מספרות לי על קשר חברי עם האקסיות אני מחשיבה את זה להן כזכות, כשמישהי משמעותית לי היא תמשיך להיות משמעותית גם הרבה אחרי. כמובן שתמיד בתנאים מגבילים, כששתי הצדדים נקיים, חלקים. כששתי הצדדים מספיק בוגרים כדי לעשות את ההפרדה. אם לאחת מהצדדים עוד יש רגש רומנטי, זה לא אפשרי, ולא בכח. לא לעכשיו.
 
למעלה