רענון נהלי הכתיבה בפורום

gilgulim

New member
תשמע..

אני לא אבוא ואפיל אנשים ..הדבר הכי קל שתוכל לעשות זה לעשות חיפוש בערך בן זונה תראה כמה דברים יפים תמצא שם
 

michaeler

New member
עשיתי. לא מצאתי אפילו פעם אחת בה הביטוי

מכוון אל גולש בפורום. תעשה חיפוש בכל פורום אחר (באותו סגנון כמו זה) בתפוז ותראה שתמצא את אותם הדברים היפים. אני לא אומר שאני בעד ושזה ביטוי מלבב, אבל אין מה לעשות זה חלק מהסלנג הישראלי.
 

gilgulim

New member
ההחלטה היא שלך

מאוד קל להתעלם.. בכל מקרה שיהיה בהצלחה
 

michaeler

New member
להתעלם ממה?

מה מפריע לך בו? בשיא הרצינות, אני מעוניין לשמוע ובמידה ולא הבנתי משהו אז לקחת לצומת ליבי. הביטוי הזה מפריע לך בעצם הופעתו? למרות שאין אף הודעה בה הוא מכוון לגולש, והפעמים היחידות בו הוא כן מופיע זה פעם בכמה שבועות בביטויים מהסוג "טור בן בן זונה", "בראיינט בן זונה איך הוא לא קלע", או בשרשור בדיחות? שוב, יכול להיות שבאמת אני טועה ויש פה משהו שלא הבנתי, אם כך אז תסביר לי.
 

michaeler

New member
תוצאות החיפוש לביטוי הזה בפורום:

הופיע 4 פעמים באפריל(הנוכחי). הופיע פעמיים במרץ. לא הופיע בפברואר. הופיע פעמיים בינואר. לא הופיע בדצמבר. לא הופיע בנובמבר. הופיע פעמיים באוקטובר. הופיע פעם אחת בספטמבר. וכו' מעולם לא כקללה המכוונת אל גולש. לא יודע על איזה לגיטימציה אתה מדבר.
 

DrBall20

New member
פברואר חודש קצר ../images/Emo13.gif בקשר ללגיטימציה

נראה לי שהוא מתכוון שזה לא צריך להופיע בכלל. בלי קשר אם זה מכוון אל גולש או לא, דבר שאני לא מסכים איתו.
וידוי- אתמול הייתה לי יציאה כזו על שחקן של ולנסיה.. אבל על דברים כאלה נראה לי אפשר להבליג. זה בא מתוך עצבים ולא מתוך כוונה לעשות רע למישהו.
 
../images/Emo45.gif

רק השבוע נחסם גולש שכתב "אמא שלך" למישהו... ככה סתם בלי שום תוספת והוא נחסם בכל זאת.
 

gilgulim

New member
אל תהיה קטנוני

נתתי את ההגדרה הזאת כדוגמא.. לך תראה הודעות של שמילמיל ותנסה למצוא עוד פורום בתפוז עם כאלו מילים.
 

michaeler

New member
זו לא חוכמה להגיד ב"כלליות", תביא דוגמאות

בשטח ואם יש הסבר אז אני אסביר, אם צריך טיפול אז יטופל. ויש עוד מאות פורומים בתפוז עם מילים כמו של שמילמיל, נו באמת.
 

A n t o n

New member
יש בזה משהו

מצד שני להיות פורום גרמני גם משעמם, מדי פעם צריך קצת הומור ולתת לרגשות לצאת החוצה, מה אתם מצפים שבן אדם שהביא אלפיה לא ישמח וירושם "גברותי ורבותי, אני מכריז בכך שהטופס שנשלח זכה" איזה ישראלי מסוגל לרשום ככה? בקשר לשגיאות כתיב עלובובות כמו "עם\אם" או "תור\טור" ובעיקר!! שימו לב, 80% לפחות רושמים פה יעשה במקום אעשה, ישלח במקום אשלח וכו'! שימו לב! אני בעתיד מתחיל מ א' תמיד! למדנו את זה באולפן חודש מתחילת הלימודים, אז מאלה שנולדו כאן אני מצפה שדבר כ''כ פשוט ידעו לרשום! מצד שני רוב הפורום זה ילדים 15-17. ואין טעם לדרוש מהם משהו כי זה לא יעזור.
 
אתה חולמת..

רוב הגולשים בפורום הוא 25 ומעלה, ובאופן מוחץ. זה שרוב התגובות הן של תיכוניסטים-חיילים זה משהו אחר וטבעי בכל פורום.
 
יש משהו במה שהוא אומר

צריך למצוא את שביל האמצע... למרות שאף אחד לא מבקש לכתוב בצורה פורמלית... פה זה לא פורום שגרירות ארה"ב.
 

A n t o n

New member
אגב יהיה חמד לדעת את הגילאים

אולי אני טועה אבל לא תמיד כדאי להתייחס לילדים קטנים, אם זה בקטע של המלצות או בדברים אחרים. זאת אומרת לא שלא צריך להתיחס אבל לא לקחת הכל קשה ורציני. יש כמה חברי רצינים שהם תיכוניסטים אבל זה רק בודדים. ומה זה הזילזול הזה בחיילים
 

זונע

New member
סליחה אבל

למה אתה למשל מבין יותר ממני אם אתה בן 26(סתם זרקתי מספר) ואני בן 16? לא שיש לי בעיה איתך אבל סתם לא אהבתי את הביטוי "לא כדאי להתייחס לילדים קטנים".
 

A n t o n

New member
קודם כל אני בן 21

וידעתי שיהיו תגובות מהסוג הזה, והגיל לא אומר הכל, לכן אמרתי שלא כולם ככה. אבל לא חסר ילדים שמתוך שעמום או מתוך זה שהם עדין לא התגברו רושמים הודעות מטומטמות, מצהירים על באנקריים "שמעו לי זה אמא של הבאנקר אני אומר לכם, ראיתי אתמול את הבן דוד של השוער שיוצא עם אחותי והוא אמר לסבתא שלי שהם הולכים למכור את המשחק" ..... או שאנשים מביאים מידע לא מעודכן, על שחקנים שמזמן לא משחקים באותה קבוצה או שפצועים כבר חצי שנה והם רושמים לך, ניוקאסל טובה יש להם את אואן, או ריאל ינצחו ורונאלדו יתן גול.... מבין?
 

זונע

New member
מבין

אבל מי שרושם תגובות כאלה הם לוא דווקא ילדים וחוץ מזה, מי שרושם "סבתא שלי אמרה לי שזה באנקר"-כל אדם נורמלי ידע לא להתייחס אליו.
 
למעלה