חסימת אתרי הימורים בחסות מועצת ההימורים

בקהאם2

New member
אתה צודק חלקית

קראתי את דבריך.
נתחיל מכך שאתה עדיין יכול לגלוש לפינקאל כי לא כל החברות חסמו עדיין והצו עדיין בבדיקה של חלק מהחברות. חברת פרטנר לדוגמא סגרה את פינאקל וכל מי שמנוי שלה אין ביכולתו לגשת לאתר. חכה כמה ימים ותראה שלפינאקל לא תצליח להיכנס.
לגביי יתר האתרים יש מצב שהם ישנו את הדי אן אס וכתובת האתר בשביל ישראלים אבל פינאקל לא יעשו זאת ובו נראה מבלי להתווכח פה חלילה. מעניין. כי פינאקל זה אתר חוקי ואיכותי ולא יתעסקו בשטויות. מה שכן יש וי פי אן שכל אחד יכול להשתמש ולא ניכנס לסיבה מדוע עדיף בתשלום. אך אפשר גם בחינם לכל מי שרק רוצה לראות מידע .
בכל מקרה כל מה שפירסמת ידידי , קיים בקישור ששלחתי פה באשכול שפתחתי, יש שני קישורים בתוך הכתבה שפורסמה בפורום של ישראבט ושם אפשר לקרוא הרבה דברים מעניין בנוסף לפורום פה.
 

בקהאם2

New member
וי פי אן פותר הכל זה שטויות.

מקבל את דבריך ומבין שאתה מצליח להתחבר לפינקאל מהדף של פינבט88 שזה עוד כתובת שלהם אבל לא לישראלים. אני מכיר את הממשק של פינאקל והוא שונה באתר המקור שלהם.
לגביי המשטרה וכל מי שהם לא יהיו זה ממש לא צריך להזיז לאף אחד פה שיעשו את העבודה שלהם ,ברור שהם מתוחזקים טוב כספית גם מכספי המועצה והאמת שגם אני במקומם הייתי עושה את העבודה כמו שצריך. פשוט לא יעזור להם כפי שכתבת, רק שכשאני אומר זאת אני מתכוון בגלל השינוי כתובת איי פי והוי פי אן שקיימים. אי אפשר לחסום באמת גישה לאתרים בטח לא בעידן של היום.
בכל מקרה האתר של פינאקל יש בו הרבה מידע לגביי הימורים והיחסים שם משקפים ונותנים כיוון ליחסי הכוחות בין הקבוצות וזה יתרון שעוזר גם בהימורים בווינר.
 

בקהאם2

New member
ברשת פרטנר חסום

אולי אתה ברשת אחרת שעדיין לא חסמה.
בכל מקרה זה לא אני זה מה שבית משפט החליט וזה מה שחמור.
אתה מפספס פה את העיקרון ידידי, שנינו באותה הסירה.
ואם יש לך כתובת אחרת לאתר של פינאקל אשמח אם תשלח לי למייל
[email protected]
ככה שזה לא יפורסם ומי שלא צריך לראות לא ידע...
 

בקהאם2

New member
חסימת אתרי הימורים בחסות מועצת ההימורים

אתר פינאקל נחסם!!!

כל מי שמכיר את האתר פינאקל לא מצליח להיכנס אליו בימים האחרונים!

האם הביזיון הזה באמת אמיתי???

חוסמים חופשי אתרים מבלי למצמץ.

ראו הכתבה והקישורים פה, כנסו: זה בהחלט מעניין

http://www.israbet.co.il/showthread...%EE%E1%EC%E9-%EC%E3%F2%FA-%E0%FA-%E4%E0%EE%FA
 
למעלה