המלצות ליגה ספרדית להיום

bankerim11

New member
המלצות ליגה ספרדית להיום

המלצות ווינר לליגה ספרדית להיום:
אספניול נגד דפורטיבו אלאבס- סימון 1
החבורה של קיקה סאנצ’ס פלורס, אשר מדורגת במקום ה-14 בטבלה, תנסה להתאושש מהתבוסה 3:0 לבטיס במחזור הקודם על מנת להמשיך ולהתרחק מהתחתית

לגאנס נגד ולנסיה - סימון 2
החבורה הלוהטת של מרסלינו תנסה לרשום משחק שמיני ברציפות ללא הפסד וניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים כדי לחזק את מעמדה בקרב על המקום השלישי.

מלאגה נגד ויאריאל - סימון 2
לאחר 14 משחקים רצופים ללא ניצחון, מתוכם הפסידה ב-11, נועלת הטבלה, שרחוקה כבר 14 נקודות מלבאנטה שמעל לקו האדום, תנסה להתאושש ולהפתיע את ויאריאל על מנת לשמור על סיכוי כלשהו לשרוד בליגה בסיום העונה. מנגד, החבורה של חאבי קאייחה תנסה למנף את ה-1:2 על אתלטיקו מדריד במחזור הקודם ולרשום ניצחון שלישי ברציפות על מנת לשמור על סיכוי להשתחל למקום הרביעי בטבלה, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

אייבר נגד ריאל סוסיאדד – סימון 1
לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, החבורה של חוסה לואיס מנדיליבר רוצה לחזור למסלול ולשמור על סיכוי אמיתי להשתחל למקומות שמובילים לאירופה בעונה הבאה. מנגד, החבורה של אוסביו תנסה גם היא להתאושש לאחר שני הפסדים רצופים על מנת להתרחק צעד נוסף מהתחתית הבוערת

אתלטיקו מדריד נגד דפורטיבו לה קורוניה - סימון 1
לאחר ה-2:1 המאכזב לוויאריאל במחזור הקודם, הקולצ’ונרוס של דייגו סימאונה, שמדורגים במקום השני בטבלה מעל ליריבתם העירונית ריאל מדריד שבמקום השלישי, ינסו לחזור למסלול הניצחונות על חשבון החבורה מהתחתית.
 
למעלה