יום שלישי שירשור סימונים טיפים

LIGATIP

New member
טיפים ליורוליג מאת שפיץ

טיפים+סימונים
ז׳לגיריס-אנאדולו אפס+2
ז׳לגיריס השנה עושה מעל ומעבר ומשחקת טוב מאוד יחסית לציפיות ממנה, עכשיו זה משחק על הטופ8, אנאדולו כישרונית מז׳לגיריס ניצחון פה וסיפור הטופ 8 יהיה סגור ב90 אחוז, לעומת זאת ניצחון של ז׳לגיריס יפתח את המאבק לגמרי ביו דארוש אנאדולו וז׳לגיריס, תהיה לנו מלחמת עולם בליטא, שתלך למשחק צמוד. אני עם אנאדולו פה שאפילו אם תהיה הארכה נתפוס אותם, ויש פה סיכוי להארכה לטעמי!
הסימון: 222 אנאדולו+2
דירוג ב״סולם שפיץ״: 4 כוכבים
&nbsp
&nbsp
באמברג+3-בסקוניה
הכל ידוע פה לספרדים יש קרבות מיקום, הגרמנים מזמן סיימו את העונה. לכן אלך פה על מי שצריכה יותר תנצח.
הסימון: 222 בסקוניה-3
&nbsp
&nbsp
מומלץ להשקעה בינונית-נמוכה.
המלצות לשילובים:
&nbsp
פנרבחצ׳ה-מכבי ת״א+11
הסימון: 111 פנר מעל 11
בנביט-לודווסיג+9.5
הסימון: 111 בנביט מעל 9.5
דאבל :
אנאדולו+2
בסקוניה-3
סינגל מומלץ
אנאדולו+2
 

yaronbol

New member
שלשה שמתחילה היום ונגמרת בשבת

היום - ליגה אנגלית ראשונה
פורט וייל +1
קובנטרי ניצחה פעם אחת ב-22 המשחקים האחרונים שלה בליגה. קובנטרי למעשה ירדה כבר ואין לה על מה לשחק. פורט וייל לעומת זאת נמצאת במקום ה-21 שמוביל לירידה אבל יש לה שני משחקים חסרים ורק 2 נקודות מפרידות בינה לבין המקום ה-20 (שלא מוביל לירידה). כלומר, ניצחון היום מעלה אותה מעל לקוו האדום ועוד נשאר לה משחק חסר. ההימור המקביל ברשת הוא פורט וייל +0.5 ביחס של 1.6 ובדרך כלל כשהפערים נמוכים הווינר ממהרים להוריד וכרגע ישנים שם כנראה.

שבת - ליגה אנגלית שניה
קראולי טאון
כמובן שמדברים על הווינר עיסוק בהימורי ערך הוא לא רלוונטי כי לא באמת ניתן להשיג כאלה. ההימור נפתח בעולם ביחס של 1.9, אצלנו ב-1.6. בעולם הספיק לרדת לאיזור ה-1.7 והווינר מיהרו להוריד אצלם ל1.55 וכל זה במשחק שמתקיים עוד ארבעה ימים מהיום. הסיבה היא שלייטון מצויה בחובות כבדים, הספונסר הראשי עזב את הקבוצה. אם אפשר לקרוא לזה מקבילה ישראלית זה הפועל של העונה לפני החלפת הבעלים. הקבוצה מקום אחרון עם 24 הפסדים מתוך 38 המשחקים שהתקיימו עד כה.

שבת - MLS
ניו אינגלנד
אני שוב הולך נגד מינסוטה. חוויתי נפילה כואבת בשבת עם קולורדו שלא ספגו בבית שני שערים בערך מאמצע העונה שעברה ואיכשהו ספגו פעמיים ממינסוטה העולה החדשה ולא הצליחו להבקיע גול ניצחון גם כשמינסוטה נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-70. ניו אינגלד עונה שעברה הקבוצה הביתית עם המאזן השלישי הטוב במזרח מגיעה אחרי שני הפסדי חוץ והמשחק הזה יהיה המשחק הראשון בבית העונה. בליגה ש-50% ממשחקיה בעונה הסדירה נגמרים בנצחונות ביתיים (בהתבסס על נתונים מהעונה שעברה) אני חושב שניו אינגלנד יכולים לצבור נקודות ראשונות בשבת.

הערה: כשאני כבר מהמר בווינר אני עושה את זה בקטנה ובעיקר לכיף שיהיה עניין אז קחו בחשבון מי שעוקב.
 

yaronbol

New member


 

liam16

New member
יורוליג באמברג-באסקוניה

מחזור 27 ביורוליג
הגרמנים מארחים את הספרדים למשחק שמבחינת הגרמנים במקום 12 , חסרי סיכוי לעלות לפלייאוף כשמנגד הספרדים ירצו שיפור מיקום בהתמודדות על מקום רביעי מול פנרבחצה הטורקית.
הבאסקים מגיעים אחרי רצף של 3 ניצחונות ביורוליג כשהאחרון בבית מול צסקא , כשמנגד באמברג בביתה הפסידה לפנרבחצה (הפסד שני רצוף בבית ביורוליג לאחר הפסד קודם לזליגיריס) .
במפגש הוקדם בין שניהם במחזור ה-8 , ניצחה באסוקניה בביתה ב 6 הפרש .

בגיזרת החיסורים , ניכר במשחק הקודם של הגרמנים מול פנר , חסרונו של הלאטבי סטרלניאקס , שמהווה ברומטר חשוב במימד ההתקפי של הקבוצה. כשמצד שני בבאסקוניה , חזרתו של שנגליה להרכב , נתן מומנט להתקפה הספרדית .
הבאסקונים ככל הנראה יחסרו את האיטלקי ברגנאני ,אך למרות חיסרונו , לקבוצה רוסטר שחקנים איכותי גם בעמדה שלו ,כשהגרמני יוהאנס וויגטמה והגיאורגי שנג'ליה ישלימו את החסר ולארקין יוביל את הצד ההתקפי .

לסיכום , לדעתי , הספרדים יתעלו על עצמם כאן , בידיעה שיש להם סיכוי טוב מאוד למקום 4 לביתיות בפלייאוף ( במיוחד לאור העובדה שבפנרבחצה נפצע בוגדנוביץ' ) וימשיכו את המומנטום גם מול הגרמנים החזקים בביתם .

סימון 2 באסקוניה (-3) . כאמור לדעתי בלבד .

בהצלחה לכולם .
 
למעלה