שישי

יובלי62

New member
הפועל ראשון+1.5-כדוריד ישראלי-סינגל-המלצה

רגע לפני גמר הגביע בשבוע הבא , הפועל ראשון תשחק משחק חוץ מול מכבי ראשון, בדרבי ראשלצי מעניין כמו תמיד . מעבר ליוקרה והעניין הרב סביב הדרבי, ישנה חשיבות גדולה, לתפוס את המקום השני עם סיום העונה הסדירה בעוד שלושה מחזורי ליגה, שכן מקום שני מקנה יתרון ביתיות בסדרות הפלייאוף עד לחצי הגמר כולל. מכבי ראשון גברה על הפועל בחוץ ב2 הפרש סיבוב ראשון, אז מכבי ראשון בדיוק התחילה להתייצב מחדש ואילו באותו משחק הפועל שיחקה ללא זרים.
היום מכבי ראשון תחסר מס' שחקנים חשובים, שדווקא למשחק היום יחסרו לה, מנגד בראשון אריאל רוזנטל אקס מכבי יש לו הרבה מה להוכיח היום מול מכבי ראשון , כך גם לרנאטו ווגרניץ המקדוני-סלובני של הפועל, אשר שיחק אשתקד במכבי, מילוש דארגש הזר השני (המכונה ה'הענק') החלים מהפציעה , אך ישותף במידת הצורך, שכן עידן מיימון מאמן הפועל ,רוצה מאד לשמור אותו בריא לגמר הגביע מול מכבי תא.
צפי למשחק צמוד עם יתרון להפעול ראשון.
 

liam16

New member
יורוקאפ - ירושלים(+2)מול ולנסיה

היום בצהריים תארח הפועל ירושלים את ולנסיה למשחק הגומלין היורוקאפ , כאשר מדובר על משחק בסידרה של הטוב מ 3 משחקים.
לא ברור לי למה הליין רק 1 ועלה 2 . לדעתי היה צריך להיות ליין גבוה יותר בהתאם לסטטיס ביניהם .
אני מניח שהבתיות של ירושלים כאן והעובדה שהיא הפסידה את המשחק הקודם בספרד רק ברבע האחרון (משחק צמוד לכל אורכו) וגם העובדה שזה משחק מאסט ווין של ירושלים כי אין עוד תארים העונה מלבד היורוליג ,הם אלה שנתנו את הטון בכתיבת הליין .
הקבוצה מולנסיה למרות שלא נחשבת מאריות היבשת , היא מאוד ממושמעת טקטית וקהלים ביתיים לא פוגעים ביכולתה ויש לה שחקנים בכירים עם סגל מצויין וניסיון רב במעמדים כאלה .סאן אמטריו והפאנל שמסביבו מגיעים נחושים מול הטריו הירושלמי, קינסי ,סטודמאייר וג'רלס .
לדעתי ולנסיה לא תרצה להעביר את ההכרעה למגרשה השלישי בגלל שיגרום לה ללו"ז צפוף בהמשך והיום תבוא במטרה לסיים את הסידרה בבית של ירושלים .

הסימון שלי ולנסיה (-1) וכמובן זה דעה אישית

בהצלחה לכולם
 

liam16

New member
סליחה..טעות סופר מחיפזון..התכוונתי שהליין התהפך מ1 ל 2 והסימ

ןהסימון כמובן ולנסיה עם הפלוס שהיה נכון לכתיבת הפוסט.
 

liam16

New member
מצטער נפל


 

יובלי62

New member
מלאגה -3

הספרדים אינם יכולים להסתכן במשחק שלישי ולחזור לרוסיה. הכושר בו הם נמצאים (כושר הטוב ביותר מתחילת העונה) יכול לעזור להם מאד הלילה בביתם. למרות חיסור שחקן די חשוב של מלאגה, קובאן עלולה להתקשות מול קבוצה עיקשת עד מאד בביתה.
 
למעלה