רביעי

יובלי62

New member
בואו ננסה להחיות את הפורום.

הפורום דעך לחלוטין , הכל ידוע , לא מצפה שיחזור לימי הזוהר שלו, אבל אפשרי להחיותו במעט, מה צריך לכך? מצטרפים ישנים וחדשים, מבלי לחשוש משום ביקורת . סה"כ כולם באותה סירה, ובשנים האחרונות הטרנד הם קבוצות סגורות , לא בעד לחלוק מידע חיוני כאן (טעות של הווינר ביחס או בהפרש בינם לרשת וכו') אבל בעד לשתף סימונים והמלצות. תמיד יהיו כאן טרולים ותמיד דעות שונות וביקורות, אבל זה חלק מהעניין, לא צריך לחשוש . אני מצידי אנסה בימים הקרובים להניע את הפורום, אם יזוז משהו, אמשיך בשמחה, באם לא, לא קרה כלום, אז ניסיתי... תהיה היענות, הרווח יהיה של כולנו , נקבל בחזרה את פורום תפוז.
כתבתי פוסט זה פעמיים בשבוע האחרון , כיוון שרוב גולשי הפורום 'הוותקים יותר' סביר להניח כמעט ולא מבקרים כאן, לכן אמשיך מידי פעם לתת איזכור לכוונתי , והיא לנסות ולחדש את הפורום .
 

יובלי62

New member
ארה +3.5-ליגה דנית כדוריד

המארחת סילקרבורג העפילה בתחילת השבוע לשלב הבא של ליגת האלופות(שמינית גמר) ותתמודד בעוד פחות משבועיים מול פיק שגד סגנית אלופת הונגריה בצמד משחקי בית וחוץ) , אני מניח שהערב המארחת סילקרבורג 'תלקק' את הפצעים , דהיינו הוציאה את מירב האנרגיות והכוחות שלה בחודש האחרון בליגת האלופות בכדי להעפיל לשלב הבא, הערב צפויה ירידת מתח טיבעית, הגם שהקבוצה החלה בהכנות לשמינית הגמר, ממול ארה האורחת מגיעה וכושר טוב למדיי וזקוקה עד מאד לנקודות בכדי להשתחל לפלייאוף העליון, לפיכך ישנה סבירות , שארה צפויה לעמוד בליין שקיבלה והוא 3.5 נכון לבוקר יום רביעי.
הימור סינגל בווינר.
נ.ב- ברשת למי שיכול תמיד טוב לקחת בשער יותר בליין מהווינר ,וביחס דומה לווינר ואף גבוה יותר.
 

LIGATIP

New member
יובל

תביא את האנשים מקומונה שלך לפה ונתאחד נהפוך שוב לפורום מספר 1 הריי כולם רוצים להרוויח
 

יובלי62

New member
נהריה-בון-הראשונה להגיע ל10 נקודות

2 הימורים די חדשים בווינר ,
להגיע ל10 נקודות מוצע כהימור סינגל יחס 1.65
להגיע ל20 נקודות כנ"ל, שניהם מאותו משחק הערב של נהריה.
הבחירה שלי כאן היא טלקום בון מגיעה ראשונה ל10 נקודות.
על פניו נהריה חייבת לפתוח חזק למן הפתיחה , בדיוק כמו שבון עשתה שבוע שעבר בגרמניה לנהריה, הרי למחוק פער בן 21 הפרש לא הולך ברגל.
נהריה עלולה להתקל בקבוצה שתגיע מוכנה ולא מגיעה למשחק בכדי לנוח על הפער המבטיח של 21 הפרש, בבון יש כוונה רצינית בכדי לנצח את המשחק.
בון מגיעה ראשונה ל10 נקודות -הימור סינגל.
לגבי 20 נקודות ,לא נוגע.
 

יובלי62

New member
טלקום בון +4

חיכית שהליין יעלה .
התחיל ב0 וטיפס ל4, לא פלא שרוב רובו של ציבור המהמרים בוחר בנהריה, בהתחשב בסיטאוציה הקיימת, בה גם הפסד של עד 21 הפרש לבון יעלה אותם לשלב הבא.
הבחירה שלי נובעת בעיקר משום שנהריה קבוצה שקשה לסמוך עליה בסיטאוציה כזאת מורכבת, מעבר לכך דווקא משום שבון אינה נחשבת לקבוצה גדולה בעלת מסורת , היא תנסה לנצח , או 'להתפרע' דהיינו אולי גם לסכן חלק משחקניה הבכירים באופן מיותר , רק כדי לנצח. בנוסף בון קבוצה הרבה יותר איכותית פר שחקנים.
 

yaronbol

New member
גביע דני

הורסנס 1+
האורחים מגיעים עם כמה פצועים ישנים וכמה טריים שנפצעו במשחק האחרון, מה שאומר שבהגנה יפתחו שני שחקני נוער.
מאחר שמדובר בגביע, גם המארחים צפויים לעשות רוטציה ולכן ההימור עם הפלוס ולא בישיר.
 

yaronbol

New member


 
למעלה