שישי-שבת

יובלי62

New member
הרצליה +1.5 (כדוריד ישראלי)-המלצונת

אשדוד בנסיגה, חייבת ניצחון בכדי להבטיח מקומה בפלייאוף, הרצליה כבר הבטיחה, אך ישנה חשיבות למיקום הקבוצות עם סיום העונה הסדירה. הרצליה תשחק יותר משוחרר, במה שיכול אולי לעזור לה אף, אשדוד בסוג של של לחץ וכושר בינוני .ראדולוביץ הסרבי של הרצליה בכושר נפלא.
לא סינגל.
 

rami02

New member
בוסטני טימישורה בליגה הרומנית

משחק בעל חשיבות בפלייאוף התחתון כשלאורחת מספר חיסורים בהגנה
הצפי לנצחון של בוסטני וכמו תמיד אני מעדיף עם חיזוק ב X
 

יובלי62

New member


 

יובלי62

New member
סרחיו יול מעל 18

עומד על 16.7 לאחרונה מצוי בירידה. משחק קודם בבלגרד קלע 12 באחוזים אפסיים מטווח השלוש, הערב בבית שלו , מול קהל אוהדי מדריד, יול להערכתי שוב צפוי לקחת את המושכות בקבוצה, לאחרונה מס' שחקנים במדריד לקחו פיקוד ויול 'זז' הצידה. בתיאוריה הסטטיסטית , הסימון המתבקש כאן הוא אנדר 18, אך כפי שציינתי יול יקלע להערכתי מעל 18
יול מעל 18 .
 

liam16

New member
דאבל כדורגל גרמני+יורוליג

* באייר לברקוזן - ורדר ברמן
משחק פתיחה במחזור ה 24 בליגה הגרמנית
באייר מאחרת בביתה את הקבוצה הצפונית , כששתי הקבוצות מגיעות למשחק במומנט מנוגד.
באייר אחרי 3 הפסדים ברציפות כאשר במשחק האחרון בליגה חוו תבוסה לדורטמונד החזקה ומנגד ורדר עם 3 ניצחונות רצופים בליגה (לראשונה מזה שנתיים) לאחר פתיחה מקרטעת מתחילת השנה.
המה מה, מעבר לסטטיס היבשה , באייר פיטרו השבוע את מאמנם רוג'ר שמידט המאכזב (מי שעוקב אחרי הליגה ,ניתן לראות את הרוטציות התכופות בהרכבים שגרמו לאיבוד ביטחון בקרב השחקנים) ומינו במקומו את קורקוט הטורקי שהגיע מקייזר.
באייר איבדה סיכוי להשתלב בצמרת וורדר נמצאת במקום בטוח יחסית מירידה.

בכל אופן , לדעתי , באייר קבוצה עם רוסטר שחקנים איכותי ביותר ,שכקבוצה נקלעו לתקופה לא טובה עם מאמן שלא מתאים לשיטת המשחק . השנה היא כבר לא תשחזר את הישגי שנה שעברה , אבל לדעתי את הכבוד היא תשיב לעצמה מול קהל אוהדיה היום באיצטדיון הביתי ,תנצל את חיסורם של 2 שחקני מפתח בקבוצה היריבה (הקפטן פריץ' וגנברי) . באייר ללא חיסורים למעט קהלנגולו שכבר מס' חודשים אינו משחק.
אני מאמין שאפקט המאמן החדש והחומר השחקנים הטוב, יספיק לבאייר ע"מ לקטוף 3 נקודות כאן .

סימון 1 יחס 1.45

* אולימפיאקוס - דרושפאקה
משחק מפתח ל 2הקבוצות
אולימפ' רוצה להבטיח ביתיות לרבע הגמר וצריכה לקטוף ניצחונות כדי אולי לתפוס את מקומה של מדריד בפיסגה. מנגד , מגיעה דרושפאקה למשחק מאסט בשבילה כדי להתברג בשמיניה הראשונה.
המארחים מיוון קבוצה מאוד חזקה בבית עם רקורד הגנתי מרשים , כשמנגד הטורקים בחוץ לא מרשימים , על אחת כמה וכמה היריבות המסורתית (פוליטית) בין מועדוני יוון וטורקיה .
גם כאן , מעבר לסטטיס' היבשה , אני בדעה שבלאט וחניכיו יעשו מאמץ עליון היום מול קבוצה יוונית חזקה ואחרי הניצחו הביתי האחרון שלהם על פנאתינאקוס , הם יביאו גם היום , את יכולת הקליעה שלהם לטווח ה 3 נק' , לידי ביטוי ויוכלו לתת פייט לקבוצה הבתית .
נתון סטטיס מחזק זה שב 2 המפגשים הקודמים בין המועדונים , אולימפ' ניצחה ניצחונות דחוקים ולא מעבר לליין הנוכחי.

סימון 2 - דרושפאקה (+7)

בהצלחה לכולם שבת שלום וחג פורים שמח .
 

יובלי62

New member
פלנסבורג+1.5 בווינר סינגל-ברשת ב2.5-המלצה

מחזור בבית א ליגת אלופות
אלופת הונגריה מול סגנית אלופת גרמניה במשחק שיקבע מי תסיים שלישית ומי רביעית, משמעות רבה את מי לפגוש בשלב הבא, אם לא קריטית למדי, וספרם בעונה 'רגילה' שלה אם כי לא יוצאת מגדר הרגיל, בה צפוי חילופי משמרות לעונה הבאה, בין היתר הברומטר שלה ארון פלמרסון האיסלנדי חוזר לקיל , פלנסבורג בעונה מצוינת בעיקר בבונדסליגה שם באם לא יקרה פנצ'ר מיוחד , פלנסבורג בדרך לאליפות ראשונה מאז 2003. פלנסבורג לטעמי לא נופלת מוספרם , וספרם בבית העונה איבדה מכוח ההרתעה שלה (התקשתה מאד מול קבוצות קטנת), להערכתי צפוי משחק צמוד בו תהיה משמעות לשער וחצי יתרון של פלנסבורג, נכון ליממה האחרונה רוב ציבור המהמרים בוחר יותר בכיוונה של וספרם, אני עם פלנסבורג.
ברשת בליין של 2.5 יחס דומה לווינר ב1.5 בר"ב טובה יותר.
בווינר 1.5 מוצע כסינגל.
 

יובלי62

New member
גראסהופרס -המלצונת

צפויה 'התפוצצות' רבתית של החרגולים, אליהם שב לאחרונה מונס דאבור הישראלי , הסקורר של הקבוצה לפני שעבר לזלצבורג .
משחקת טוב מאד מאז חזר מונס, לצערה פגשה שלוש קבוצות טובות ממנה בהרבה בתקופה זאת של העונה.
לטעמי ניצחון ביחס 1.45 הימור מוצע כדאבל בווינר. ברשת 1.6
עוד אופציות טובות יש כאן. בווינר מחצית סיום 1.85 כסינגל.
ברשת אפשר לנסות הימור גם טוב ,מנצחת מעל שער ביחס גבוה בהרבה, אך עם קצת יותר סיכון.
 
למעלה