יום ראשון 13.03

clouds11

New member
שלישיה

וולבס בירמינגהאם נצחון לבירמינגהאם
בירמינגהאם קבוצה שעושה מתפרצות בוולבס הבעלים רוצה למכור וזה פוגע בקבוצה
צרלטון מידלסבורו נצחון לצרלטון
צרלטון קבוצה טובה שלא מממשת את הפוטנציאל את המשחק הזה צריך לחזק בתיקו
גנואה טורינו נצחון לגנואה
מסיבות היסטוריות יש יריבות בין האוהדים ומאמן טורינו שנוא בגנואה
גנואה בפורמה טובה יותר וביתית
לסיכום
בירמינגהאם + צרלטון (+1) +גנואה
ההימור מסוכן ולכן ההשקעה מינימלית
 

LIGATIP

New member
סיבליה נגד וויאריל

סביליה vs חיזוי Villareal, טיפים הימר מקדימה
דרבי של היום והדרבי של סביליה העגול vs ויאריאל מביא אותנו במשחק כדורגל נהדר עם סיכויי הימורים גדולים. סביליה תשחק במשחק הזה כדי להבטיח את המקום ואת העונה הבאה חזות אירופאית החמישיים שלהם. עם זאת צורתם הוא נדנוד והם הצליחו לנצח בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם. עם זאת הם ניצחו בשנים עשר האחרונה ושמר על סדין נקי בשש מתוך שמונה משחקים בבית האחרון שלהם. בעונה זו היא קלעה לפחות מטרה אחת 93% של התאמות ביתם ו -80% של הנקודות שלהם, כמו גם 74% של מטרותיהם בקיע דורגו בבית. בצד השני, ויאריאל שיחק בתיקו בארבעה האחרון שלהם ושמרו על סדין נקי שלהם האחרון שלושה תואם משם. 66% של הנקודות שלהם העונה כבר הרוויח בבית. הם מנוצחים בששת המשחקים האחרונים שלהם משם אבל באותו הזמן הם לא הצליחו להבקיע שבע שלהם אחרונים עשר משם גפרורים. כשמדובר מפגשים ההדדית, ויאריאל ניצחה במשחק האחרון שלהם נגד סביליה מוקדם העונה, אולם סביליה ניצחה ארבעה משחקים לפני. שחקנים רבים חסרים ונפצעו בשתי החוליות בהחלט ישפיעו על איכות משחק וזה גם יכול להשפיע על התוצאה הסופית. מה שבטוח נוכל ליהנות בסביליה במשחק כדורגל פנטסטי vs ויאריאל וגם יש לנו הזדמנות מצוינת להמר ולהרוויח כסף. קראו מקדימת ההימורים שלנו ולעשות החלטה נכונה עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו
&nbsp
שחקנים חסרים
יש סביליה כמה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד ויאריאל. ניקיתי Pareja, מרקו Andreolli ו Vitolo נפצעים והם לא ישחקו על המשחק הזה. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים לקראת המשחק וכולם להוטים לנצח את כל שלוש נקודות כאן.
יש על Villareal הצד השני חמישה שחקנים חסרים עבור המשחק הזה. סמואל, ג'ונתן דוס סאנטוס, Jaume קוסטה מטאו Musacchio נפצעים והם לא יכולים לעזור לקבוצה שלהם על המשחק נגד סביליה. רוברטו סולדדו מושעה והוא גם לא ישחק בוודאות. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק וכולם מאמינים הצלחה.
מסדרי התחלה אפשריות
סביליה: ריקו; Tremoulinas, Kolodziejczak, רמי, מריאנו; N Zonzi, Carrico; קרון-Dehli, Banega, רייס; Gameiro
Villareal: עטרה; מריו, Bonera, רואיז, Bailly; סוארז, Trigueros, ברונו, קסטיליו; Bakambu, Baptistao
חיזוי סביליה vs Villareal
אנו מצפים במשחק כדורגל מאוד מעניין ומרגש אחד בלה ליגה ביום ראשון, להתאים סביליה vs ויאריאל ולהילחם כדורגל אמיתי. שני הקבוצות תשחקנה כדורגל אטרקטיבי ואנו נהנים במשחק אחד פתוח עם המון בקיע סיכויים משני הצדדים. סביליה לשחק כדורגל פנטסטי מול האוהדים שלהם והם זכו 12 התאמות הבית האחרונות שלהם. גם סביליה שומרת על סדין נקי ב -6 מתוך 8 האחרון גפרורים הביתה. בצד השני ויאריאל לשחק קשה מאוד על התאמות משם והם לא הצליחו להבקיע ב -7 מתוך 10 האחרונים שלהם משם גפרורים. עם זאת טיפים חיזוי ההימורים שלנו לקראת משחק סביליה vs חיזוי ויאריאל: שתי הקבוצות להבקיע. אולי תוצאה מדוייקת תהיה 3: 2, כי אנחנו מצפים לנצח לסביליה והרבה שערים. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
טרואה נגד פריזסן זרמן

Troyes vs חיזוי PSG, טיפים הימר מקדימה
משחק יום ראשון הראשון בליגה צרפתית, Troyes vs פריז סן ז'רמן יהיה מאיץ כרטיס נכון. צוות הניח לאחרונה מהשולחן, Troyes שאבד כל הסיכויים להישאר בעונה בליגה הבאה, יארח מנהיג אבסולוטי ליד השולחן כבר עכשיו ליגת אלופות PSG. נקודות שישים הבדל בין שתי קבוצות צריכות לספר הכל. Troyes הצליח לזכות בעשרים ושבעה עשרים ותשעה משחקי הליגה האחרונים שלהם. הם גם הודו לפחות שני שערים בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלהם. בעונה זו הם איבדו 66% של התאמות שלהם בסך הכל. והם הודו לפחות מטרה אחת 79 בעוד% הצליחו להבקיע ב 64% של התאמות ביתם. בצד השני, PSG הם בלתי מנוצח ב שלושים ושבע של משחקי הליגה האחרונים השעה שמונה וחצי שלהם. הם זכו ב 80% של ההתאמות שלהם משם העונה, שמרה על סדין נקי ב -67% וכבש לפחות מטרה אחת 93% של ההתאמות שלהם משם בסך הכל. הם מלאים ביטחון עצמי אחרי הניצחון נגד צ'לסי בלונדון במוקדמות ליגת האלופות רבע הגמר. כשמדובר מפגשים הדדיים, PSG זכתה בחמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד טרואה בכל המסגרות. הם גם שמרו על סדין נקי בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם נגד טרואה. PSG לא הצליח לזכות בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם, עם זאת, לא צריך להיות בעיה לנצח במשחק הזה. הם ישלטו בכל המגזרים של המשחק, שולטים בכדור וליצור סיכויים בקיעים רבים. כמו כן, אנו מצפים לראות מטרות רבות זה יכול להיות בחירה טובה מאוד עבור מהמר על המשחק הזה. קראו מקדימת ההימורים שלנו עבור Troyes משחק נגד PSG ו מקום ההימור שלך על הימורים גבוהים מוזרים עם תחזיותינו וטיפי הימורים.
&nbsp
&nbsp
שחקנים חסרים
Troyes אין שחקנים פצועים אבל יש להם שחקנים שאינם בכושר מלא. Mouhamadou Dabo, יוהאן לחימה, מאתייה סונייה ו Lossemy Karaboue אינם בכושר מלא והם מסופקים המשחק נגד PSG. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
על PSG בצד השני יש כמה שחקנים חסרים למשחק הזה. מרקו וראטי נפגעו, בעוד טיאגו המוטה מושעה ושניהם לא ישחקו נגד טרואה. סרז 'אורייה ו בלייס מטווידי מוטל בספק למשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
מסדרי התחלה אפשריות
Troyes: דרייר; Dabo, רינקון, לחימה, נגקונגקה; חאווייר; ז'אן, פיי, Nivet, Azamoum; גואיה
PSG: טראפ; וייל, סילבה, לואיס, Kurzawa; פסטורה, Stambouli, Rabiot; די מריה, Cavani, Moura
Troyes vs חיזוי PSG
אנו מצפים Troyes במשחק כדורגל נהדר vs PSG והרבה סיכויים בקיעים, במיוחד עבור קבוצת אורחת. בעונה זו PSG לשחק כדורגל מדהים בודאות הם אהובים לנצח את המשחק הזה. ההימורים מוזרים על נצחונם אינו גבוה מדי ועלינו למצוא אפשרות טובה יותר להמר שלנו על הימורים גבוהים מוזרים. Troyes לשחק קשה מאוד עונה, עכשיו הם ישחקו נגד ענק אחד והם לא צריכים שום סיכוי כאן. אז טיפי חיזוי הימורים שלנו עבור Troyes משחק לעומת חיזוי PSG: PSG ינצחו עם אפסי. אולי נכון ציון יהיה 0: 3 ואנו מצפים בקיע מ Cavani. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
קייבו נגד מילאן 13.30

קייבו vs חיזוי מילאנו, טיפים הימר מקדימה
מילאן איבדה במשחק האחרון שלהם ועכשיו הם במרחק ארבע נקודות מ חמשת הראשונים. הם נאבקים עם טופס לאחרונה במשחק הזה הם ייכנסו נחלשו ידי מספר שחקני מפתח החסר. בצד השני, עם שלושים וארבעה נקודות, קייבו בטוח מהמרחב בליגה, אבל בעת ובעונה האחת רחוקה וללא סיכויים להגיע דף חמש עד סוף העונה. הם יכנסו למשחק הזה הקלה לחלוטין והם ישחקו עבור תומכיהם. עם זאת הם לא הצליחו לנצח בשלוש מארבעת המשחקים האחרונים שלהם כדי לנצח במשחק הזה הם יצטרכו לשים את כוחם עד המקסימום. כשמדובר מפגשים ההדדיים דומיננטי מילאן הוא יותר ברור. הם זכו ב שש עשר שמונה עשרת המשחקים האחרונים שלהם ושמרו על סדין נקי בששת המשחקים האחרונים שלהם נגד קייבו בכל המסגרות. שתי הקבוצות יעמוד בראש על הניצחון ובעוד מילאן לא יכול להרשות לעצמך להפסיד ישחק יותר בזהירות התמקדות בהגנה מחכה להזדמנות להבקיע מתפרצת, קייבו יוביל את המשחק ולשלוט על המגרש. הם יתקפו להפעיל לחץ כל הזמן על המגינים האופוזיציה אשר ישאיר מספיק מקום התקפת נגד. המון ריגושים קרבות מעניינים צפויים. תהנה ב Chievo במשחק כדורגל פנטסטי לעומת מילאנו לקרוא תצוגה מקדימה ההימורים שלנו להמר שלך על הזוכה לקחת הימורים עם התחזית שלנו וטיפים.
שחקנים חסרים
קייבו אין הרבה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד מילאן. אלסנדרו Gamberini ורוברטו אינגלזי נפצעים והם לא ישחקו על המשחק הזה בודאות. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק וכולם מונעים ביותר עבור המשחק.
בצד השני מילאנו יש גם כמה שחקנים חסרים למשחק הזה. ריקרדו מונטוליבו, רודריגו Ely ו M'Baye ניאנג נפצעים והם לא ישחקו בודאות נגד קייבו ורונה. לואיס אדריאנו הוא לא בכושר מלא והוא ספק בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק והם להוטים לנצח את כל שלוש נקודות כאן.
מסדרי התחלה אפשריות
קייבו: ביזארי; גובים, סזאר, Dainelli, פריי; Rigoni, Radovanović, קסטרו; בירסה; M Poku, Pellissier
מילאנו: Donnarumma; אבטה, אלכס, Romagnoli, Sciglio; הונדה, Bertolacci, Kucka, אנטונלי; בונאוונטורה, Bacca
קייבו vs חיזוי מילאנו
אנו מצפים מאבק כדורגל אמיתי עבור נקודות על משחק בין קייבו ומילאנו. שתי הקבוצות לשחק כדורגל מוצק העונה היום הכל אפשרי. שני הצדדים להוטים לנצח את כל שלושת הנקודות ואנו מצפים משחק אגרסיבי מאוד משני הצדדים. יש מילאן שיא הרבה יותר טוב בפגישות קודמות עם קייבו ורונה זכה 16 מתוך 18 המפגשים האחרונים. גם מילאן שומר על סדין נקי ב 6 מפגשים קודמים עם קייבו ורונה. אז טיפי חיזוי הימורים שלנו לקראת המשחק Chievo vs חיזוי מילאנו: שניהם להבקיע. אנו מצפים לראות יותר ואז שתי מטרות הנה ולבחור ההימורים השני שלנו בכדי לצפות במשחק הוא גם לקלוע יותר מ -2.5 שערים. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
לבנטה נגד ולנסיה

לבנטה vs חיזוי ולנסיה, טיפים הימר מקדימה
יום ראשון הראשון במשחק לבנטה vs ולנסיה תביא לנו המון ריגושים תהיה הזדמנות מצוינת להגדיל את תשלומי כרטיס הימורים שלנו. לאחרונה להציב ליד השולחן לבנטה איבד כמעט את כל הסיכויים להישאר בעונה הבאה בליגה. הם הודו לפחות מטרה אחת 86% של התאמות ביתם העונה ו -71% של הנקודות שלהם בסך הכל כבר הרוויחו בבית. בצד השני, ולנסיה גם שיש עונה רעה מאחוריהם. הם ממוקמים היטב באמצע השולחן אבל כבר עכשיו כמעט ללא סיכויים להגיע דף חמש עד סוף העונה. הם אבדו בשתיים מתוך שלושת המשחקים האחרונים שלהם העונה הם ויתרו לפחות מטרה אחת בכל שמונה עשרת משחקי הליגה האחרונים שלהם. כשמדובר מפגשים ההדדית, ולנסיה ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלהם הבקיע שלושה שערים בכל משחק מבלי לוותר כל. עם זאת לבנטה נצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם נגד ולנסיה בכל המסגרות. במשחק הזה לא משנה ולנסיה לזכייה, אבל בוודאות לא יהיה להם עבודה קלה. הם ישלטו ברשות וליצור סיכויים בקיעים רבים. בצד השני, לבנטה תמתין בסבלנות סיכוי להבקיע מתפרצת מהירה. תהין במשחק כדורגל טוב מאוד לבנטה vs ולנסיה ולהרוויח קצת כסף עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו. קרא המקדימה ההימורים שלנו ולקחת את ההזדמנות שלך
&nbsp
שחקנים חסרים
יש לבנטה כמה שחקנים חסרים בכדי לצפות במשחק. איוון לופז tono נפצעים והם לא ישחקו על משחק בבית קשה מאוד זה נגד ולנסיה. לוקאס אורבן הוא עוד שחקן אחד שלא יכול לשחק כאן. כל השחקנים האחרים זמינים לשחק וכולם נמצאים בכושר מלא.
בצד השני ולנסיה יש גם כמה שחקנים חסרים בכדי לצפות במשחק. זכריא Bakkali ואת דניס צ'רישב נפצעים והם לא ישחקו בודאות נגד לבנטה. Aderlan סנטוס מושעה והוא עוד שחקן אחד שלא מוכן לשחק במשחק הזה. אנסו פרס הוא לא בכושר מלא והוא ספק למשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק וכולם להוטים לזכות בנקודות כאן.
מסדרי התחלה אפשריות
לבנטה: מרינו; Juanfran, מדג'אני, Feddal, לופז; מוראלס, Verza, לרמה, Verdu; Deyverson, רוסי
ולנסיה: אלבס; Cancelo, Mustafi, Abdenour, גאיה; גומז, Fuego, Parejo; Feghouli, אלקאסר, מינה
לבנטה vs חיזוי ולנסיה
אנו מצפים במשחק כדורגל מאוד קשה אחד בין לבנטה וולנסיה. שני הקבוצות מונעות כדי לזכות בנקודות כאן אבל ולנסיה קרובה לעשות את זה. יש לבנטה ציון טוב יותר בפגישות האחרונות זכו 3 גפרורים הבית האחרון שלהם נגד ולנסיה בכל המסגרות. זהו משחק מאוד חשוב לקבוצה מקומית והם ישחקו כדורגל אגרסיווי מהדקה הראשונה. על ולנסיה בצד השני הם לא במצב רוח טוב העונה, אבל יש להם קבוצה הרבה יותר טובה. עם זאת חיזוי ההימורים שלנו טיפים לקראת משחק לבנטה vs חיזוי ולנסיה: Draw. אולי אנחנו יכולים לנסות להמר שלנו על צייר מוזר גבוה שניהם להבקיע. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

רון65

New member


 

רון65

New member
ספורטינג ליסבון ב-סנטה קלרה


ספורטינג ליסבון ב'-סנטה קלרה
הניחוש-1
היחס-1.55

במשחק מוקדם ליום זה תיפגשנה שתי קבוצות הנאבקות כנגד הירידה. קבוצת הבת של ספורטינג ליסבון נמצאת במקום ה-14 בעוד סנטה קלרה מאיישת את המקום ה-20, ממנו יורדים ליגה. לאחר פתיחת עונה רעה מאוד, ספורטינג השתפרה, לאחרונה, והיא עם הפסד אחד בארבעת משחקיה האחרונים. היא במרחק של שש נקודות בלבד מעל יריבתה הערב, ובהתחשב בכך שיש עוד 12 מחזורים עד סיום העונה, נצחון ירחיק אותה עוד קצת מהקו האדום. היום היא תקבל עזרה משחקנים השייכים לסגל הבכיר של הקבוצה מליגת העל: פאולו אוליבירה, אסגאיו, מאתיאוס, טוביאס ואנדרה מרטין. בהחלט תוספת כוח משמעותית עבורה. סנטה קלרה עם מאזן חוץ מזויע של 11 הפסידם ושלושה משחקים שהסתיימו ללא הכרעה. גם חילוף בעמדת המאמן לא ממש עזרה לשיפור התוצאות וקרלוס פינטו מתקשה למצוא את ההרכב המאוזן. גם היום הוא ינסה לשנות במקצת את ההרכב, בתקווה למשחק טוב יותר של קבוצתו. מי שיעדר בודאות הוא רגינאלדו הפצוע. המארחת אמורה לנצח משחק זה, בעיקר עם החיזוק המשמעותי שהיא מקבלת מהקבוצה הבכירה. מתוך www.picks.co.il
 


קולון סנטה פה - ריבר פלייט

ריבר שיחקה בשבוע האחרון שני משחקים קשים מול היריבה המושבעת בוקה בביתה (0:0) וסאו פאולו הברזילאית באמצע השבוע בליברטדורס (1:1) ובהמשך השבוע מצפה לה טיסה לבוליביה למשחק נוסף בשלב הבתים של הליברטדורס בגבהים של בוליביה אליהם אינה מורגלת במשחק שחשוב לה יותר מהמשחק היום במטרה לנסות להגן על תואר הליברטדורס בו זכתה בעונה הקודמת .הלילה מאמנה של ריבר יעלה עם הרכב המושתת בעיקר על מחליפים וצעירים מכיון שירצה לשמור על חלק מהשחקנים הנושאים פציעות קלילות ולתת מנוחה לאחרים בעקבות משחקי השבוע האחרון הקשים והמשחק הבאשנמצא בעדיפות.המארחת מסנטה פה החלה את העונה בקול תרועה אך מאז החלה להידרדר והפסידה את משחקיה האחרונים.הים הזדמנות טובה לקולון לנסות עצור את הרצף השלילי בו היא נמצאת ולנסות לנצח או לפחות לסיים בתיקו מול הרכב של ריבר ב'.בפעם האחרונה שאירחו את ריבר ניצחו 1:3 . למי שיכול ברשת הימור על קולון עם כסף חוזר בתיקו נראה כהימור טוב (יחס 2-2.2) ולמהמרי ווינר המחפשים צלע נוספת לשילוב קולון +1 מסתמן כהימור טוב.

שני משחקים נוספים למי שמעונין מדרום אמריקה

פראגוואי : אולימפיה אסונסיון - רוביו נו

אולימפיה עם נקודה בודדת בשלב הבתים של הליברטדורס לאחר 3 מחזורים כאשר הצליחה לסיים בתיקו 2:2 מול אמלק מאקוודור באקוודור באמצע השבוע האחרון וזאת לאחר שהפסידה בונצואלה ובביתה ליריבה ממקסיקו בשני המחזורים הראשונים.באמצע השבוע הקרוב משחק הגומלין בשלב הבתים מול אותה יריבה מאקוודור במשחק במחזור הרביעי משישה בו אולימפיה חייבת לנצח אם תירצה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא הנצא בעדיפות עבור המועדון שהחל את העונה בצורה צולעת בליגה המקומית והספיק כבר להחליף את המאמן שהביא את התואר בשנה שעברה דוגמת מוריניו בצ'לסי.האורחים עם תחילת עונה טובה עם הזדמנות טובה לנסות ולנצל את הנסיבות והעובדה שמאמנה של אולימפיה יעשה רוטציה ועם הזדמנות להוציא נקודות מול יריבה שבד"כ מתקשים להוציא נקודות מולה בחוץ.

אקוודור :אוקאס - אל ד י יו קיטו

המארחת תחסר את כל חוליית ההגנה הראשונה של הקבוצה בגין פציעות,האורחים גם מגמגמים בליגה אך בקושי שיחקו עד כה בגין דחיית משחקים בליגה המקומית על מנת לאפשר הצלחה טובה יותר בליברטדורס בו רוצים להתקדם כמה שיותר רחוק עם הזדמנות טובה לנסות ולנצל מפגש מול חוליית הגנה מאולתרת של המארחים על מנת לנצח לראשונה אולי העונה בליגה המקומית.

תיהנו
 
למעלה