יום ששי-שבת 11-12.03

LIGATIP

New member
הרטה ברלין נגד שאלקה04 יום שישי 21.30

הרטה vs חיזוי שאלקה, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
המשחק הראשון הבונדסליגה הגרמנית במשחק הדרבי הרטה ברלין vs שאלקה 04. לאחר שהפסיד במשחק האחרון שלהם, הרטה נכשל כדי להבטיח את המקום השלישי שלהם ליד השולחן ועכשיו בסיבוב הזה הם ישחקו נגד שאלקה 04 בדו קרב ישיר עבור השלישי מקום ליד השולחן. מה עוד, אם מישהו מהם מצליח לנצח במשחק הזה, או אם הם משחקים בתיקו, במקום שלישי עלול לנפול בקלות על ידי להציב חמישי ברלין מיינץ 05. הרטה הם בלתי מנוצחים ב שלהם האחרונים השבעים והמשיכו סדין נקי מכל חמש שלהם האחרון שבעה משחקים בבית. הם קצת קצת מזועזע אחרי תבוסה לא צפויה נגד המבורג בסיבוב האחרון שלהם, אבל מודעים למצב שהם נמצאים ולהוטים לחזור למסלול ולאבטח את עמדו ליד השולחן. בצד השני שאלקה הבקיע לפחות מטרה אחת ב -83% של ההתאמות שלהם משם העונה. עם זאת הם נכנסים הקרב הזה נחלש באופן משמעותי על ידי שחקנים רבים חסרים ונפצעו למשחק הזה. עובדה מנחמת עבורם היא העובדה שהם נצחו בשמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם נגד הרטה ברלין. הם גם בקיע לפחות שני שערים בשבעת המשחקים האחרונים שלהם נגד הרטה ברלין בכל המסגרות. אנו מצפים משחק אחד קשה מאוד, עם רוב של הפעולה על המגרש. זהו אחד מאותם משחקים שבהם טעות אחת יכולה להחליט על הזוכה. תהין במשחק כדורגל איכותי מאוד הרטה vs שאלקה ולהרוויח קצת כסף עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו. קראו מקדימת ההימורים שלנו ולעשות החלטה נכונה
&nbsp
שחקנים חסרים
&nbsp
יש הרטה שלושה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד שאלקה. סמי Allagui, סבסטיאן Langkamp ו סינאן קורט נפצעים ואת לא תשחק בוודאות. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים לקראת משחק הבית קשה מאוד זה עם שאלקה. כולם להוטים לזכות בנקודות מול האוהדים שלהם.
&nbsp
בצד השני שאלקה יש שחקנים חסרים יותר בכדי לצפות במשחק. אטסוטו אושידה, מתיא Nastasic, בנדיקט הובדס, מרקו Höger, ליאון Goretzka ואריק מקסים צ'ופו-מוטינג נפצעים כל ואת לא תשחק בוודאות. כל השחקנים האחרים מוכנים למשחק והם מאמינים הצלחה.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
הרטה: Jarstein; Plattenhardt, ברוקס, סטארק, פקאריק; Skjelbred, Lustenberger; קאלו, Darida, וייזר; Ibisevic
&nbsp
שאלקה: Fahrmann; Caiçara, מטיפ, נוישטטר, אאוגו; Geis, Hojbjerg; Schopf, מאייר, Belhanda; הונטלאר
&nbsp
הרטה vs חיזוי שאלקה
&nbsp
אנו מצפים במשחק כדורגל קשוח מאוד בין הרטה ואת שאלקה ביום שישי בערב ב הבונדסליגה. הרטה לשחק היטב עונה וכל שחקני מוטיבציה גבוהה בכדי לצפות במשחק. אבל אין להם שיא טוב מאוד בפגישות קודמות עם שאלקה. שאלקה זכה 8 מתוך 9 המשחקים האחרונים שלהם נגד הרטה ברלין בכל המסגרות. 3 נגד 4 העמידו את הנבחרת ב הבונדסליגה בודאות מביא אותנו סיכויי הימורים טובים מאוד אז אל תחמיצו את ההזדמנות גדולה הזאת כדי להרוויח כסף. התחזיות ו הימורי טיפים שלנו לקראת המשחק הרטה vs חיזוי שאלקה: Draw. אנו מצפים להתאים ללא זוכה אבל מצפים לראות הבקיע כאן. לכן כדאי לבחור ההימורים השני שלנו בכדי לצפות במשחק הוא צייר שניהם להבקיע. אתה יכול למצוא ממש גבוה הימורים מוזרים בהתערבות הזאת ב . אולי נכון ציון יהיה 2: 2. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי
&nbsp
ההמלצות שלהם 2-2 תוצאה משוערת
שתיי הקבוצות כובשות
בהצלחה
נ.ב לדעתי האישית הרטה ברלין תנצח
&nbsp
 

LIGATIP

New member
ליגה גרמנית דארשמט נגד אוגסבורג

דרמשטט vs חיזוי אוגסבורג, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
לוזר של דרבי דרמשטט vs אוגסבורג, משחק בין שתי קבוצות, שניהם נאבקים כדי להישאר מחוץ מאזור הירידה. מאוד חשוב המשחק עבור שתי הקבוצות שבו רק ניצחון יכול לספק להם ביטחון ממרחב בליגה אחרי הסיבוב הזה. העניין הוא, שתי הקבוצות הן בצורה רעה מאוד, עם רק נצחון אחד בששת המשחקים האחרונים שלהם עבור כל אחד. דרמשטט לאיבוד ארבעת גפרורי הבית האחרונים שלהם. הם גם הצליחו להבקיע בחמש מתוך שבעת משחקי הבית האחרונים שלהם. בעונה זו היא ויתרה לפחות מטרה אחת ב -83% ולא הצליחה להבקיע 58% של התאמות ביתם. בצד השני, אוגסבורג בקיע לפחות מטרה אחת ב -92% הגפרורים מהשם שלהם. יש להם לרוץ טוב יותר והם מנוצחים בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם. כשמדובר מפגשים הדדיים, דרמשטט נצח במשחק האחרון שלהם מוקדם יותר העונה, אבל אוגסבורג הם בלתי מנוצחים ב חמישה משחקים לפני והם נצחו ב שלהם אחרונים שלוש תואם חוץ מול דרמשטט בכל המסגרות. הם בצורה טובה יותר קצת, והם במקצת לטובת לנצח, אבל מה שבטוח, נוכל לצפות באחת משחק מאוד מעניינים סיכויי הימורים גדולים יחידים לעשות את זה יותר מעניין. תהין במאבק כדורגל אמיתי עבור נקודות ולהרוויח קצת כסף במשחק הבונדסליגה זה. קרא המקדימה ההימורים שלנו לא לפספס הזדמנות מצוינת להרוויח כסף עם טיפים חיזוי ההימורים שלנו
שחקנים חסרים
&nbsp
יש דרמשטט כמה שחקנים חסרים לקראת משחק הבית קשה מאוד זה נגד אוגסבורג. Júnior דיאז, דומיניק סטרו-אנגל ויאן רוזנטל לא ישחק בוודאות בגלל פציעות. גיורגי Garics אינו כשיר לחלוטין והוא ספק בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק. כולם חדורי מוטיבציה למשחק הזה נגד אוגסבורג.
&nbsp
בצד השני אוגסבורג יש גם כמה שחקנים חסרים למשחק הזה. יאן-Ingwer Callsen-Bracker, מרקוס Feulner, פיוטר טרוצ'ובסקי ויאן Moravek נפצעים והם לא ישחקו על המשחק נגד דרמשטט. ג'פרי Gouweleeuw מושעה והוא עוד שחקן אחד לא יכול לשחק כאן. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
דרמשטט: Mathenia; Caldirola, Rajkovic, סולו, Jungwirth; Gondorf, נימאייר; ראוש, Vrancic, הלר; וגנר
&nbsp
אוגסבורג: היץ; Verhaegh, הונג, Klavan, מקס; קור, באייר; Bobadilla, Koo, Caiuby
&nbsp
דרמשטט vs חיזוי אוגסבורג
&nbsp
אנו מצפים מאבק כדורגל אמיתי עבור נקודות על המשחק דרמשטט vs אוגסבורג. שני צדדים ינסו לזכות בנקודות כאן ואנו מצפים לשחק והרבה הצהובים אגרסיביים. דרמשטט בזמן האחרון לשחק מאוד קשה והם איבדו ארבעה משחקי הבית האחרונים. גם הם לא הצליחו להבקיע חמישה גפרורי הבית האחרונים השבעה שלהם. עם זאת טיפים חיזוי ההימורים שלנו לקראת משחק דרמשטט vs חיזוי אוגסבורג: אוגסבורג לנצח. אולי נכון ציון יהיה 1: 2. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
לוריון נגד מרסי

לוריין vs חיזוי מרסיי, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
משחק בשבת הראשון לוריין vs מרסיי, התאמה בין שתי קבוצות שולחן באמצע מביא אותנו לא רק כדורגל מעניין, אלא גם סיכויי הימורים גדולים. טופס התקוממות לוריאן, שני נצחונות וארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם מבלי לאבד, הביא אותם רק שש נקודות הרחק העליון ארבע. למרות תחרות על ארבעה עליונים היא עצומה וזה מאוד לא סביר עבורם להגיע עד סוף העונה, הם לא מוותר. בצד השני, עם אותה הכמות של נקודות, מרסיי סובלת ירידה ענקית של צורה לאחר שלא הצליח לזכות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, הם ירדו למטה למקום הי"א לצמצם משמעותי את הסיכוי שלהם באופן משמעותי כדי לקבל לארבע עליונים. עם זאת הם שחקו בתיקו בארבעת המשחקים האחרונים שלהם ו -61% של הנקודות שלהם בסך הכל העונה כבר הרוויחו משם. הם גם בקיע לפחות מטרה אחת 86% של ההתאמות שלהם משם כשמדובר במשחקים שלהם נגד לוריין, הם בלתי מנוצחים בחמש מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות. שני הקבוצות תעמודנה בראש לנצחון במשחק הזה ובעוד מרסיי תשלוט ברשות ובבית בקישור, לוריין יהיה ממוקד יותר בהגנה על ובסבלנות לחכות הזדמנות להבקיע לאחר התקפה מתפרצת מהירה. תהנה במשחק כדורגל נהדר לוריין vs מרסיי ולהרוויח קצת כסף עם תצוגה מקדימה ותחזיות ההימורים שלנו
&nbsp
שחקנים חסרים
&nbsp
לוריין אין הרבה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד מארסיי. בנימין Moukandjo ו Moryke פופאנה נפצעים והם לא ישחקו בודאות. וסלי Lautoa ספק למשחק והוא כנראה לא ישחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
בצד השני מרסיי גם לא צריך הרבה שחקנים חסרים למשחק הזה. אבו דיאבי נפצע והוא אינו זמין לשחק נגד לוריין. חומד דיארה, לוקאס Ocampos, ברייס Dja Djédjé וסטיבן פלטשר אינם בכושר מלא והם מוטלים בספק רב בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
לוריין: לקונט; Guerreiro, טורה, רוז, Gassama; ברתלמי, Mesloub, Ndong, קאבוט; ז'אנו, Waris
&nbsp
מרסיי: מנדנדה; Manquillo, N Kolou, Rekik, מנדי; איסלה, רומאו; Alessandini, Cabella, Nkoudou; Batshuayi
&nbsp
לוריין vs חיזוי מרסיי
&nbsp
אנו מצפים משחק אחד מעניין Ligue 1 בין Lorient ומרסיי. יש שני קבוצות סיכויים לזכות בנקודות כאן וזה יהיה מאבק כדורגל אמיתי עבור נקודות. שתי הקבוצות הן בטבלה באמצע והם ישחקו כדורגל אגרסיבי מהדקה הראשונה. המטרה העיקרית שלהם למשחק הזה תהיה הגנה חזקה אבל לאחר הבקיע הראשון נוכל לראות הרבה כדורגל טוב יותר. אז טיפי חיזוי הימורים שלנו לקראת המשחק לוריין vs חיזוי מרסיי: שניהם להבקיע. אולי אנחנו יכולים לנסות להמר שלנו על הימורים אחד גבוהים מאוד מוזרים ולהמר 1 / X. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
הופניים נגד וולספורג

הופנהיים נגד חיזוי וולפסבורג, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
בשבת הופנהיים, צוות ממרחב בליגה אבל רק ניצחון אחד ממקום מבטחים, תארח וולפסבורג, צוות שתי נקודות הרחק מששת המקומות הראשונים. זה יותר ברור כי ניצחון במשחק הזה הוא חובה עבור שני הצוותים על מנת להשיג את מטרותיהם. הבעיה היא, שתי הקבוצות להתנדנד בצורה וזה לא יהיה קל עבור אף אחד מהם. בעונה זו הופנהיים הודתה לפחות מטרה אחת ב -83% גפרורי ביתם אבל באותו הזמן 67% של הנקודות שלהם כבר הרוויח בבית. בצד השני, אחרי שני נצחונות רצופים, וולפסבורג מלא הערכה עצמית מוטיבציה גבוהה לנצח במשחק הזה וזן משישה המקומות הראשונים. עם זאת 73% של הנקודות שלהם העונה ו -71% של מטרותיהם הבקיע בסך הכל דורגו בבית. עובדה מנחמת בשבילם שהם נצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם וכבשו לפחות שני שערים בשבע משמונה המשחקים האחרונים שלהם נגד הופנהיים בכל המסגרות. הופנהיים נגד וולפסבורג בהחלט יביאו לנו המון ריגושים יהיה בחירה מושלמת שלך הימורי כרטיסים. קראו מקדימת ההימורים שלנו ולקחת את ההזדמנות שלך עם טיפי חיזוי הימורים נכונים
שחקנים חסרים
&nbsp
יש הופנהיים ארבעה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד וולפסבורג. קאי Herdling וג'ין-סו קים נפצעים והם לא ישחקו בוודאות. סבסטיאן רודי אויגן פולנסקי מושעים והם עוד שני שחקנים אשר לא ישחקו. פירמין שווגלר, טוביאס סטרובל וקווין Volland אינם בכושר מלא והם מוטלים בספק רב בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
בצד השני וולפסבורג יש גם כמה שחקנים חסרים עבור המשחק הזה. באס דוסט, סבסטיאן יונג, דייגו בנאליו, Naldo ופול Seguin נפצעים והם לא יכולים לעזור לקבוצה שלהם. יוליאן דראקסלר אינו כשיר לחלוטין והוא ספק בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק וכולם להוטים לזכות בנקודות כאן.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
הופנהיים: באומן; אוקס, סולה, סשאר, Kaderabek; שווגלר, סטרובל; Uth, אמירים, חמד; Kramaric
&nbsp
וולפסבורג: Casteels; Trasch, Knoche, דנטה, רודריגז; Guilavogui, גוסטבו, ארנולד; Draxler; קרוז, Schurrle
&nbsp
הופנהיים נגד חיזוי וולפסבורג
&nbsp
אנו מצפים משחק כדורגל אחד מאוד מעניין ומרגש בין הופנהיים ו וולפסבורג. שתי הקבוצות ינסו לזכות בנקודות ואנו מצפים להילחם כדורגל אמיתי עבור נקודות. הופנהיים קלטו שבע נקודות בחמישה משחקים תחת מנהל חדש וכל השחקנים מונעים ביותר עבור המשחק הזה, תוך כדי וולפסבורג הצד השני יש שאיפות גבוהות לסיים בארבע קבוצות צמרת עונה והם צריכים לנצח. עם זאת טיפים חיזוי ההימורים שלנו לקראת משחק הופנהיים vs חיזוי וולפסבורג: שניהם להבקיע. אנו מצפים יותר ואז שתי מטרות הנה ולבחור ההימורים השני שלנו למשחק הזה הוא גם להבקיע ומעלה 2.5 מטרות. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
ברצלונה נגד חטאפה

ברצלונה נגד חטאפה חיזוי, טיפים המרו מקדימה
&nbsp
משחק בשבת הראשון של ליגת החטיבה ברצלונה נגד חטאפה יהיה תענוג אמיתי לכל חובבי ההימורים. כרטיסים מאיצים ידי כל הקריטריונים, עם מספר עצום של משחקים הציעו לשחק במשחק הזה עם סיכויים גבוהים באופן מפתיע תהיה בחירה מושלמת עבור כרטיסי השבת שלך. צוות עם בטווח הכי הטוב בליגה, ברצלונה, תארח את הקבוצה עם בטווח הגרוע ביותר חטאפה בליגה. ברצלונה ניצחה 93% של הבית שלהם תואם העונה. הם קלעו לפחות מטרה אחת בכל משחק בבית עונה והם הבקיעו את השער הראשון ב -71% של ההתאמות שלהם בסך הכל. הם ניצחו בשנים עשר המשחקים האחרונים שלהם. הם גם בקיע לפחות שני שערים בשלושת עשרת גפרורי הבית האחרונים שלהם בליגה. חטאפה, בצד השני, תיכנס למשחק הזה נחלש באופן משמעותי על ידי מספר פצוע ואפילו שלושה שחקנים הושעו. הם הודו לפחות מטרה אחת ב -92% ואבדו ב 77% של ההתאמות שלהם משם העונה. 76% של מטרות הודה שלהם היו הודו משם ו -81% של הנקודות שלהם כבר הרוויחו בבית. הם איבדו ארבע עשרה שבע עשרה גפרורים משם האחרון שלהם. כשמדובר מפגשים הדדיים, ברצלונה נצחה בשלוש עשר התאמות שש עשר האחרונות שלהם נגד חטאפה בכל המסגרות. הם גם בקיע לפחות שני שערים בשבעת משחקי הבית האחרונים שלהם נגד חטאפה. הם עדיפים מוחלטים לנצח במשחק הזה, כמו גם והם ישלטו בכל המגזרים של המשחק. תהין המון סיכויי ניקוד על משחק ברצלונה נגד חטאפה ולהרוויח קצת כסף עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו. קראו מקדימת ההימורים שלנו ולעשות החלטה נכונה
&nbsp
שחקנים חסרים
&nbsp
יש ברצלונה כמה שחקנים חסרים למשחק הזה. ראפיניה אלקנטרה נפגעה, בעוד חאבייר מסצ'ראנו מושעה ושניהם לא ישחקו על המשחק הזה בודאות. דאגלס אדריאנו אינו בכושר מלא והם מוטלים בספק רבים בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
יש על חטאפה הצד השני שישה שחקנים חסרים למשחק. רוברטו לאגו, Vigaray ודמיאן סוארז נפצעים והם לא ישחקו נגד בארסה. Cala, אלבארו ואסקז ופבלו Sarabia מושעים והם אינם זמינים לשחק נגד ברצלונה. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק. כולם מונעים לקראת משחק מאוד קשה זה משם.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
ברצלונה: בראבו; מתייה, פיקה, Vermaelen, וידאל; אינייסטה, רוברטו, טוראן; Neymar, סוארז, מסים
&nbsp
חטאפה: Guaita; Buendia, ולאסקז, Vergini, פריירה; Medran, לסן, רודריגז; Scepovic, תודה, רודריגז
&nbsp
ברצלונה נגד חטאפה חיזוי
&nbsp
אנו מצפים מאוד מעניין במשחק ברצלונה נגד חטאפה ואנו נהנים המון סיכויי ניקוד, כמובן עבור הבייתית. ברצלונה לשחק כדורגל מדהים והם אהובים גדולים לנצח. הם משחקים מול האוהדים שלהם שהם ינצחו בוודאות. התאמה זו היא מאיץ כרטיס אמיתי, אלא גם עלינו למצוא גבוה מוזר להמר שלנו. טיפים חיזוי ההימורים שלנו לקראת משחק ברצלונה נגד חטאפה חיזוי: בארסה לנצח ועשרות בשני חצאים. אנו מצפים לפחות ארבעה ניקוד עבור ברצלונה, לקחת ההימורים השניים שלנו במשחק הוא בארסה לנצח מעל 3.5 שערים. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים
&nbsp
&nbsp
 

LIGATIP

New member
סטוק נגד סאוטמפטון

סטוק לעומת חיזוי סאות'המפטון, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
כנראה המשחק הכי המעניין ליגת על ביום שבת הקרובה, סטוק vs Southampton מביא אותנו לא רק כדורגל נהדר אלא גם סיכויי הימורים גדולים. נראה כאילו שוב הימורים גדולים החליטו להתייחס אלינו עם סיכויים טובים ומשחקים רבים ושונה לשחק למשחק הזה. טופס ההתקוממות של סטוק, שלושה ניצחונות וארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, לקבל אותם בעשירייה הראשונה ורק שש נקודות הרחק חמשת הראשונים. צוות הוא גם שיחק וחדור מוטיבציה לעשות יותר. בצד השני, ירידה עצומה של טופס, שני איבד ושלושה משחקים ללא ניצחון בבית גלם ירד סאות'המפטון למטה למקום התשיעי ליד השולחן. הם עדיין בעשירייה הראשונה, אבל רחוק מהמטרה שלהם. הם נאבקים עם פציעות במשחק הזה הוא גם להזין נחלש במשך כמה שחקני מפתח וזה יהיה מאוד מעניין מה שיטות שינקטו למשחק הזה. כשמדובר מפגשים ההדדיים סטוק נצח האחרון שלהם שני וכבש לפחות שני שערים בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלהם בבית נגד סאות'המפטון בכל המסגרות. בהתחשב בכל העובדות הם עדיפים לנצח במשחק הזה גם כן. אנו מצפים משחק פתוח ודינמי אחד עם המון סיכויי ניקוד, קרבות רבים ואנו מקווים בסוף, המון שערים. תהין במשחק כדורגל נהדר סטוק סיטי מול סאות'המפטון ולהרוויח קצת כסף עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו. קרא המקדימה ההימורים שלנו להמר שלך על הזוכה הבחירה
&nbsp
שחקנים חסרים
&nbsp
יש סטוק ארבעה שחקנים פצועים למשחק הזה נגד סאות'המפטון. שי גיבן, גלן ג'ונסון, מארק וילסון ופיל Bardsley נפצעים והם לא ישחקו בוודאות. צ'רלי אדם ריאן שוקרוס אינם בכושר מלא והם מסופקים המשחק נגד סאות'המפטון. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
יש על סאות'המפטון הצד השני חמישה שחקנים חסרים למשחק הזה מול סטוק. פלורין גרדוש, ג'יי רודריגז וצ'רלי אוסטין נפצעים והם לא ישחקו בוודאות. ויקטור ווניאמה והחוזה Fonte מושעה והם גם לא יכולים לעזור לקבוצה שלהם על המשחק הזה חוץ מול סטוק סיטי. כל השחקנים האחרים מוכנים למשחק והם ישחקו כדורגל אגרסיבי מהדקה הראשונה.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
סטוק: Butland; פיטרס, Muniesa, Wollscheid, קמרון; וילן, Imbula; Arnautovic, אפליי, שקירי; דיוף
&nbsp
סאות'המפטון: פורסטר; סוארס, דייק, יושידה, ברטרנד; Davs, רומאו; מאנה, ארוך, טאדיץ; פלה
&nbsp
סטוק לעומת חיזוי סאות'המפטון
&nbsp
אנו מצפים סטוק במשחק כדורגל מאוד מעניין ומרגש אחד נגד סאות'המפטון והשמעה אגרסיבית משני הצדדים. יש שני קבוצות סיכויים לזכות בנקודות כאן ואנו נהנים במשחק פתוח עם המון בקיע סיכויים משני הצדדים. סטוק סיטי לשחק טוב מאוד מול האוהדים שלהם והם אבדו אחד משש ליגת העל האחרונה שלהם תואם באצטדיון בריטניה. כל השחקנים להוטים לזכות בנקודות כאן והם ינסו להבקיע מהדקה הראשונה. הקדושים שמרו על סדין נקי בשלושה מארבעת משם גפרורים BPL האחרון שלהם בוודאות הם ישחקו אגרסיבי קו ההגנה. עם זאת טיפים חיזוי ההימורים שלנו לקראת משחק סטוק לעומת חיזוי סאות'המפטון: שניהם להבקיע. אנו מצפים יותר שערים חוצים שניים הבחירה השנייה שלנו למשחק הזה היא גם להבקיע בזמן במחצית שני. Bet365 נותן לך מוזר מדהים על ההימור הזה . שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
 

LIGATIP

New member
בורמנות נגד סוונסי

בורנמות vs חיזוי סוונסי, טיפים הימר מקדימה
&nbsp
התאמה בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, לא יכולה להיות המשחק הכי המעניין לצפות בשבת קרובה עם זאת, סיכויי הימורים טובים באופן מפתיע מכניס למשחק הזה לתוך תחום העניין שלנו. משחקים הטובים של בורנמות מאובטח אותם לאחרונה באמצע שולחן צוות הוא להוט לשמור במקצבו הזוכה. בורנמות משחקים טובות מאוד על המגרש וזה בדיוק המקום שבו אנחנו מצפים לראות את רוב זמן הפעילות במשחק הזה. בצד השני, סוונסי הודה לפחות מטרה אחת 93% של ההתאמות שלהם משם העונה. עם זאת הוא גם בקיע לפחות מטרה אחת בכל אחת מחמש האחרונים שלהם משם גפרורים. לאחר שני נצחונות רצופים הם מאובטחים על עצמם מפני האזור בליגה, וזן המשחק הזה הקלה לחלוטין. כשמדובר מפגשים הדדיים, שתי קבוצות שחקו תיקו במשחק האחרון שלהם מוקדם יותר עונה, אבל בסך הכל יש בורנמות הרבה סטטיסטיקה טובה יותר. הם ניצחו בשני משחקים לפני, ואת כבר מנוצח בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד סוונסי בכל המסגרות. הם גם הבקיע לפחות שני שערים בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלהם נגד סוונסי. משחק פעיל עם המון קרבות בקישור צפוי ואנחנו גם מצפים לראות כרטיסי מספר שיוצג. תהנה במשחק כדורגל איכותי מאוד בורנמות vs סוונסי, לקרוא תצוגה מקדימה ההימורים שלנו ולהרוויח קצת כסף עם תחזיותינו וטיפים ההימורים
שחקנים חסרים
&nbsp
יש בורנמות כמה שחקנים חסרים למשחק הזה נגד סוונסי. קאלום וילסון, טיירון Mings וג'וניור סטניסלס נפצעים והם לא ישחקו בוודאות. הארי Arter אינו כשיר לחלוטין והוא dobtful בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים בכושר מלא ומוכן בכדי לצפות במשחק. כולם חדורי מוטיבציה בכדי לצפות במשחק.
&nbsp
על סוונסי הצד השני אין שחקנים חסרים למשחק הזה. קי סונג-יונג הוא NT בכושר מלא והוא ספק בכדי לצפות במשחק. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק והם להוטים לנצח את כל שלוש נקודות כאן.
&nbsp
מסדרי התחלה אפשריות
&nbsp
בורנמות: Boruc; דניאלס, קוק, פרנסיס, סמית; Gradel, סורמן, גוסלינג, ריצ'י; המלך, Afobe
&nbsp
סוונסי: Fabianski; ראנגל, פרננדז, וויליאמס, טיילור; קורק, Fer; אייו, סיגורדסון, Routledge; Paloschi
&nbsp
בורנמות vs חיזוי סוונסי
&nbsp
משחק כדורגל נהדר עבור הימורים בין בורנמות סוונסי ואנו מצפים מאוד זכייה גבוהה הימורים מוזרות. בורנמות לשחק כדורגל מאוד חזק קו ההגנה, בעוד על סוונסי הצד השני הם במצב רוח מאוד בסדר במשחקים האחרונים. הברבורים אבדו רק אחד מארבעה האחרונים משם גפרורים כל השחקנים להוטים לזכות בנקודות כאן. זהו משחק מאוד חשוב עבור בורנמות והם ישחקו כדורגל אגרסיווי מהדקה הראשונה. עם זאת חיזוי ההימורים שלנו טיפים לקראת משחק בורנמות vs חיזוי סוונסי: Draw. אנו מצפים להתאים ללא זוכה אבל מצפים לראות הבקיע כאן. לכן כדאי לבחור ההימורים השני שלנו למשחק הזה הוא צייר שניהם להבקיע. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזית הכדורגל שלנו הימורי טיפים.
&nbsp
&nbsp
 

TA7777

New member
יש מצב לתיקו -למרות שבבונדסליגה אין הרבה כאלו

נראה משחק שקול מאוד
0-0
או 1-1
 

TA7777

New member


 

LIGATIP

New member
סימון שקיבלתי ממוקורת

ליגה ייונית שעה חמש מחצית תיקו סיום שתיים גיניאה סימון לשולחי האתר הטוטו והרשת
 

רון65

New member
ארסנאל(+1) ארגנטינאית ראשונה

המלצה נשלחה למנויי פיקס.
 

רון65

New member
סן לורנצו-ארסנאל(+1)


ארגנטינאית ראשונה
סן לורנצו-ארסאנל(+1)
הניחוש-2
היחס-1.75
משחק שיערך עמוק אל תוך הלילה. מקום שלישי מול מקום רביעי אולם שלא תטעו, לורנצו טובה יותר. לפני שלושה ימים שיחקה סן לורנצו מול גרמיו כשהמשחק הסתיים בתיקו. אם היא רוצה להמשיך במפעל היא מוכרחה לנצח בביתה, ביום ג', את אותה גרמיו ולכן הלילה מרבית שחקני ההרכב הראשון צפויים לקבל מנוחה. היום ההגנה שלה תורכב משחקנים צעירים וחסרי נסיון( סוטלו וברביירי), ושחקניה המהירים של ארסנאל צריכים לנצל זאת לטובתם. היחס לאי הפסד של הקבוצה האורחת לא רע בכלל אך האמיצים שבינכם יכולים לנסות נצחון חוץ רגיל ולגבות בתיקו. לילה טוב!

מתוך האתר פיקס.
 
למעלה