יום חמישי 10.03

LIGATIP

New member
תוצאה משוערת להיום

1-2 ליברפול על מנצסר יונייטד
מאמין בניצחון של ליברפול
מאמין בשער מצמק של האורחים לגומלין
השערה שלי
בהצלחה
 

LIGATIP

New member
המלצה מתורגמת מגוגל למשחק סורי לכתיב

ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד חיזוי, טיפים הימר מקדימה
אחד המשחקים צפויים המעניינים והכי בטוחים יהיה ליברפול דרבי אנגלית vs מנצ'סטר יונייטד. ליברפול מנוצחת בשמונה האחרונים שלהם ושמרה על סדין נקי בשלושת המשחקים האחרונים שלהם בליגת אירופה. ליברפול גם נצחו האחרון שלהם בשלושה מהם בלתי מנוצחים בחמישה מתוך שש בליגת העל האחרונה שלהם תואמים. עדיין עם סיכויים טובים מאוד לסיים את העונה בין חמישה ראשונים ועם רק שלוש נקודות פחות מאשר מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, בצד השני, זכה אחד ואבד מתאים לאחד האחרון שלהם שני בליגת אירופה. הם להגיע לשלב זה על הפרש שערים טוב יותר. הם נאבקים עם מספר עצום של שחקנים פצועים והם מראים הופעות עניות מאוד בזמן אחרון. הם איבדו במשחק הליגה האחרון שלהם נגד WBA והפיל של חמשת הראשונים. כשמדובר מפגשים הדדיים, מנצ'סטר יונייטד זכתה בחמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד ליברפול בכל המסגרות. הם ניצחו במשחק האחרון שלהם קצת יותר מחודש לפני בלי המטרה הודה, עם זאת בהתחשב בכל העובדות הטופס הנוכחי שלהם ומופעים, במשחק הזה ליברפול לזכייה. הם יובילו את המשחק מההתחלה, שולטים בכדור ולשלוט ברשותו. המון אקשן, התאמה דינמית ופעילה צפוי ואנחנו מצפים לראות סיכויים בקיעים רבים ואנו מקווים בבית המגרש סוף המטרות. משחק כדורגל פנטסטי ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד הזדמנות טובה באמת להמר ולהרוויח כסף. קראומקדימת ההימורים שלנו ולעשות החלטה נכונה עם טיפי הימורים וחיזוי כדורגל שלנו.
יורגן קלופ, מנהל ליברפול: ". זה משחק ממש, ממש גדול, אבל אני מקווה שזה לא הכי גדול בקריירה ליברפול שלי זה מאוד חשוב להיכנס לסיבוב הבא, אנחנו צריכים לנצח אותם - וזהו."
לואיס ואן חאל, מנהל מנצ'סטר יונייטד: "יונייטד ליברפול הוא תמיד משחק גדול זה היסטורי גדול עוד יותר עכשיו, כי שתי הקבוצות נאבקות על מקום בליגת האלופות.."
שבץ מ גטי אימג'ס
שחקנים חסרים
יש ליברפול הרבה שחקנים חסרים עבור משחק בבית נגד מנצ'סטר יונייטד. ג'ו אלן, יוסף גומז, דני Ings, קווין סטיוארט וקמרון Brannagan נפצעים והם לא ישחקו בוודאות. מרטין סקרטל הוא לא בכושר מלא והוא ספק למשחק הזה. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק והם ינסו להפוך את הציון חיובי רגל הראשונה באנפילד.
בצד השני מנצ'סטר יונייטד יש המון חסר שחקנים במשחק נגד ליברפול. לוק שו, אשלי יאנג, פיל ג'ונס, עדנאן יאנוזאי, וויין רוני, וילקין ודונלד אהבה נפצעים והם לא יכולים לעזור לקבוצה שלהם על המשחק נגד האדומים. ג'סי Lingard issuspended והוא גם לא ישחק בוודאות. אנטוניו ולנסיה, בסטיאן שוויינשטייגר, מתאו דרמיאן וקמרון Borthwick-ג'קסון הם כל ספק למשחק הזה. כל השחקנים האחרים הם בכושר מלא ומוכנים בכדי לצפות במשחק.
מסדרי התחלה אפשריות
ליברפול: Mignolet; מורנו, Sakho, Lovren, קליין; Can, הנדרסון, מילנר; Coutinho, Firmino, Sturridge
מנצ'סטר יונייטד: דה גיאה; Darmian, Smalling, עיוור, Rojo; הררה, Schneiderlin; לחימה, מאטה, Depay; Rashford
ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד חיזוי
אנו מצפים ליברפול במשחק כדורגל מאוד מעניין ומרגש אחד נגד מנצ'סטר יונייטד. שני הקבוצות הן בעלי מוטיבציה גבוהה כדי לנצח במשחק הזה נוכל ליהנות במשחק פתוח עם המון סיכויי ניקוד. נראה כאילו יורגן קלופ יודע מה הוא עושה וליברפול קרובה לנצח במשחק הזה. בצד השני יש Man Utd הרבה שחקנים חסרים ויש להם בעיות גדולות לשחק טוב. מנצ'סטר יונייטד זכה ארבעת גופי ליגת העל האחרונים שלהם נגד ליברפול, אבל על המשחק הזה הם יצטרכו עבודה קשה מאוד. ליברפול הן ללא הפסד בשמונה משחקים אירופיים עונה וכל השחקנים מונעים מאוד למשחק הזה. עם זאת טיפי חיזוי הימורים שלנו עבור ליברפול במשחק נגד חיזוי מנצ'סטר יונייטד: ליברפול לנצח. אנו מצפים תוצאה מדוייקת על סוף 2: 1 עבור הבייתית ומטרות נוספות שנייה בחץ משרה. אנו מאמינים Sturridge יהיה להבקיע את השער הראשון על המשחק הזה. שיהיה לך יום הימורים נחמד ובהצלחה להרוויח כסף עם תחזיות הכדורגל וטיפי הימורים שלנו.
 

LIGATIP

New member
צדקו בכובש ראשון וכמעט בתוצאה


 
למעלה