אני משתגע מהראש המקובע של אנשים - די מספיק!!!

UKjewishboy

New member
אני משתגע מהראש המקובע של אנשים - די מספיק!!!


שלום לכולם - אני אמנם לא פעיל בפורום באופן יומיומי אך כתבתי כאן שנים רבות ואני פשוט משתגע, משתגע מהצורה שבה אנשים מסוגלים לחשוב ... ואני בא לכאן לצעוק מספיק!! פשוט מספיק!!

אתם ממשיכים להמר במערכת שדופקת אתכם יותר מידי - קודם כל שלא נדבר על כך שהימורים זה דבר לא טוב מבחינתי ... אבל אם אתם כבר חייבים להמר - למה לזרוק כל כך הרבה כסף לפח?? זה היה ההימור האחרון שלצערי שמתי (אמנם הוא תפס אבל אני מנסה להפסיק) - רק שימו לב ליחס שקיבלתי - 1.943 - וזה היה במחצית! (ראו תמונה)

מעבר לזה אני חוזר על מה שכתבתי כאן בחודש מאי 2015:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=724&messageid=178493125[/URL]

עם חשבון בנק בריטי אתם יכולים להמר בכל מקום - אני לא מבין למה אנשים משתמשים בבטים או בווינר או במקומות שיתנו לכם יחסים של 1.8 כשתוכלו לקבל 15% יותר תשואה! אז למה ללכת עם ראש בקיר?

למה להמשיך להמר במקום שמציע יחסים כל כך נמוכים?
ספרדים ב NBA ניתנים בווינר ב 3WAY דהיינו אם המשחק מסתיים בדיוק בספרד הפסדתם את ההימור - ובכל מקום באינטרנט הספרד הוא 2WAY (דהיינו במקום +7 זה +7.5) ובאינטרנט ניתן "לקנות" נקודה לפה או לשם וניתן לעשות הכל.

אז למה אתם עושים את זה לעצמכם?
קבלתי מספר הודעות פרטיות - אך אני לא פעיל בתפוז כבר ולא כותב כאן יותר מידי ... אני רק מבקש מכם תסתכלו על השרשור שכתבתי במאי 2015:

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=724&messageid=178493125[/URL]

תעשו לעצמכם טובה ואם אתם כבר נאלצים להמר לפחות תעשו את זה בצורה חכמה ... להמר 100 כדי לזכות ב 80 כשאפשר לקבל ממקום אחר 95 זה לא כדאי? ה 15 הפרש הזה הוא רציני, מאוד!!!

אני שמעתי את אלון גל ברדיו 103 (באינטרנט) מדבר על הימורים ממש בשבוע האחרון, הוא צודק מאוד, אני מסכים עם הכל ... אני רק חושב שאנשים אם כבר חייבים להיכנס למחלה הזו לפחות שיעשו את זה בצורה חכמה ... !!

תודה!

 

UKjewishboy

New member
זה ממש לא כזה מסובך

קודם כל יש בנקים בריטים שנותנים לך לפתוח חשבון כזה מהארץ, תוכל לרשום אותם על הכתובת הישראלית שלך ורק לעדכן את ה CORRESPONDENCE ADDRESS שיישלח לכתובת בריטית כדי שעם הכתובת הזו תהיה לך הוכחת כתובת עבור אתרי ההימורים השונים.

עכשיו, אופציה אחרת זו טיסה לבריטניה, זו לא כזו אופציה יקרה בהתחשב בעובדה שאנשים מהמרים פה וזורקים כספים יקרים בלי שום קשר - ולא רק זה הם מאוד אבל מאוד מגבילים את עצמם לווינר שלא נותן לך להמר בסינגלים אלא רק על משחקים בודדים ומכריח אותך לבחור 3 משחקים ונותן לך יחסים ממש עגומים ... אין לך הימור לייב ויש לך המון סיבות להפסיד הרבה יותר כסף בדרך הזו ... אז אם זה "תחביב" שאתה מעוניין להצמד אליו - לפחות לא תעשה הכל כדי שתשלם הכי פחות?!?!

לצערי אני מנסה להגמל וזה לא קל ... אתמול בלילה שמתי הימור - £500 על משחק כדורסל במכללות NCAA - ראה תמונה.

למה לקחתי את המשחק הזה? כי WV ב 4-0 והיא אחת מהקבוצות החזקות ביותר במכללות, אבל לא משנה למה הימרתי ... מה כן משנה? איזה יחס קיבלתי? שים לב ליחסים כאן:
http://www.oddsportal.com/basketball/usa/ncaa/west-virginia-mountaineers-richmond-bFxcpZgI/
עכשיו הווינר יכל לתת לי אופציה להמר, בסינגל, על המשחק הזה? לא!

האם יש לי בעיה לקבל את המשיכה בחזרה? לא ... הכסף כבר נכנס לי למאניבוקרס ברגע שביקשתי אותו והוא כבר בדרך לבנק ויופיע בבנק בשעות הקרובות (אגב תנסה למשוך מהווינר ותגיד לי אם זה מופיע לך תוך מספר שעות ולא מספר ימים!! וזו העברה ישראלית בין 2 בנקים ישראלים!)

האם היחס שקיבלתי טוב? בא נחשוב, כולל כל העמלות שהשתמשתי דרך ASIANCONNECT וניצלתי משיכה חינם החודש אז כל משיכה נוספת היא ב 1% וזה רק בגלל שבחרתי להשתמש דרכם כי ה LIMIT יותר גבוה ... אז הנטו שלי בפאונדים אחרי הפקדה של £501 דרך מאניבוקרס הוא כסף שנכנס לבנק בסכום מדוייק של £652.68 ותקזז ביניהם ותקבל £151.68

ואם תחלק £652.68 ב £501 תקבל 1.302 !!

אתה קולט שזה פסיכי? שאפילו עם עמלות, אחרי כל העמלות, קיבלתי יחס ממש טוב בהימור שבווינר הוא בטח היה מופיע כיחס של 1.15 !! (ושוב פעם, הוא לא מופיע מלכתחילה, הרי למה שהמועצה תתאמץ ובכלל תסדר ליינים כאלו?)

עם הווינר אתה לא רק מוגבל אלא אתה אוטומטית מפסיד כסף, והמון.
ממליץ לך לקרוא ספרים על התמכרויות להימורים או על הימורים בכלל (אני קראתי) וגיליתי כמה כל 0.01 ביחס הוא חשוב!

ויש את אלו שהולכים לבטים - למה? למה לעשות לעצמכם את זה??

זה קודם כל שוק אפור.
דבר שני זה מאוד מסוכן.
אני אפילו לא מסוגל לדמיין את עצמי חס ושלום מתנהל מול איזה עבריין שלך תדע מה הוא יעשה לי אם אני "אציק" לו בלהמר פעם בחודש על 3000 ₪ כדי לזכות ב ₪1000 ש"ח (תן לי לנחש את התשובה שלו "לך עזוב אותי היום" או "עוד פעם אתה מתקשר אני שובר לך את המפרקת" או חס ושלום לא יודע מה הערסים האלו מסוגלים לעשות, וגם אם אני זוכה וגם אם אני מפסיד זה נראה לי כמו מתכון להשמדה עצמית!!!!!!!!!!!!!)

אז לא כדאי ללכת בדרך יותר נורמלית?
נכון - כרטיסי האשראי בארץ מוגבלים לאתרים בארץ בלבד ... אבל זה לא כזה מסובך לפתוח חשבון בנק בבריטניה ולהשתמש בו לצורכי הימורים!

וזו נראית לי הדרך הכי נורמלית שיש עבור אנשים כאן בפורום להמר בצורה הרבה אבל הרבה יותר נורמלית - וגם טיפה יותר להינות מזה ....ושוב פעם, אני לא רואה "הנאה" מהימורים בכללי, אבל אנחנו "מכורים" ואם יש אופציה לקבל את היחס הכי גבוה או להמר בלייב או להמר על איזו ליגה או משחק שנרצה - אני רואה את כל הסיבות בעולם לעשות את זה ולא להשתמש בווינר!

מצרף את ההימור ששמתי אתמול בלילה כ 10 דקות לפני תחילת המשחק.

 

Arancini

New member
ידעתם שהרווח הנקי השנתי של הטוטו יותר גבוה משל תנובה?

למרות שמדובר במספר צרכנים קטן יותר משמעותית?
למעלה מ-411 מיליון שקל (אם מסתכלים על הכנסות בלבד אז מדובר בכמעט 2.2 מיליארד לשנה)

הגיע הזמן לרפורמה בתחום הימורי הספורט. אם לא תהיה התארגנות צרכנית וחרם על המועצה, אנשים עדיין ימשיכו להמר ולהפסיד. מדובר כאן בשוד לאור יום בחסות החוק ובגיבוי ממשלתי.

אנשים היו מאוד רוצים להמר באתרים בחו"ל וליהנות מיחסים גבוהים יותר, מאפשרויות רבות יותר וללא מגבלות, אך נמנעים מכך בעיקר בגלל עניין החוקיות.
למי שיש קרובי משפחה בחו"ל או אזרחות זרה הרבה יותר קל להמר באתרים בינלאומיים.
 
למעלה