יום שבת המלצות סימונים ועוד

יובלי62

New member
פאריז כדוריד

&nbsp
העונה פאריז מחוזקת אף יותר ממה שהייתה, כאשר האחים קרבטיץ לוקה וניקולה הצטרפו, כשניקולה הגיע מברצלונה , איתה זכה באלופות אשתקד.
ניקולה קרבטיץ שיחק גם בשורות קיל ב2007 , וגם אז זכה עם קיל בליגת האלופות, בפאריז משחקים בנוסף תייר אומאייה השוער ודניאל נרסיס, שני צרפתים בינלאומים, גם הם שיחקו בשורות קיל בשנים 2008 -20013 וגם הם זכו עם קיל באלופות ב2012. קיל תחסר היום שוב את דומיניק קליין שלא הצליח לשחק ברביעי האחרון, וגם את יאנסן טורסטן הגרמני-דני מתאזרח וכמובן גם את פטריק ווינצק הפיבוט הגרמני שקרע את הרצועה הצולבת, פאריז תחסר גם היא את ווילאם אקמברי הצרפתי המצוין, ועוד שחקן צרפתי בארסט וואקסבר (שיחק בעברו באתלטיקו מדריד הגדולה לשעבר). פאריז עם התקציב הכי גדול באלופות, עם למעלה מ 17 מיליון יורו תקציב , כסף לא הבעיה שם, ככה זה שיש לך טרוריסטים שלקחו את הקבוצה כצעצוע אישי. (השייח הקאטרי נאצר אל חאליפי בעל הקבוצה)העונה פאריז שמה לה למטרה ברורה לזכות סוף סוף באלופות. פאריז בביתה היום צפויה אף להעלות את רמתה, כיוון שהיא פוגשת בקיל , כל קבוצה הפוגשת בקיל עולה במוטיבציה אובר, אומנם קיל זאת לא אותה קיל , אבל יכולה עוד להפתיע , אך לא היום בפאריז, פאריז גדולה על קיל, בנוסף מס' רב של אוהדים שהיו אמורים להגיע עם קיל היום לצרפת, ביטלו את טיסתם בשל המצב הביטחוני בצרפת. מיקל האנסן הדני של פאריז רק הולך ומשתבח , פשוט סוללת כוכבי כדוריד בלתי נתפסת משחקים בפאריז. איגור אניץ הצרפתי שהצטרף אל קיל לפני חודשיים בעקבות פציעות של פטירק ווינציק מקיל ולא יכל לשחק בסיבוב הראשון באלופות, יכול לשחק היום, אך גם הוא לא כשיר במאת האחוזים.
הייתי מציע לחכות עם הליין , יכול להיות שירד ל3.5 ואז לקחת את פאריז. בכל זאת נדיר שקיל מקבלת 4.5 פלוס , לא זכור לי בעשור האחרון ליין כזה גבוהה לקיל.
בכל אופן ההימור הנכון הוא פאריז מעל הליין. ר"ב 6.5
 
למעלה