אתם לא חייבים להשתמש בווינר ולהיות פראיירים - כנסו

UKjewishboy

New member
אתם לא חייבים להשתמש בווינר ולהיות פראיירים - כנסו


תסתכלו בבקשה על הקובץ המצורף.
אני רוצה להבהיר שאני כרגע תושב בארץ בישראל, ולא בבריטניה (גרתי בעבר שם), ולמרות שאני כאן בישראל אני עדיין יכול להמר חופשי בכל כך הרבה אתרים ... ובניגוד ל WINNER היחסים באתרים בחו"ל הרבה יותר גבוהים - ואין לי ספק שמי שמהמר דרך ה WINNER פשוט פראייר!

אני הולך להסביר לכם כיצד גם אתם יכולים ליהנות מכזו אופציה ואפילו בלי לצאת מהארץ!!
אז כהקדמה להכל - קודם כל תסתכלו על הקובץ המצורף - אחרי זה תמשיכו לקרוא בבקשה.

 

UKjewishboy

New member
מה הבעיות של ה WINNER ומדוע אני נגדו?

יש מספר לא מועט של סיבות לכך אבל הנה הסיבות העיקריות מדוע אני יוצא נגד ה WINNER:
  • ה WINNER מכריח אותך, כמהמר, להמר על יותר ממשחק אחד. הוא נותן מספר מועט של הימורי SINGLE ולכן הסיכוי שלך להפסיד ב WINNER הרבה יותר גדול. לעומת זאת כל אתר נורמלי בחו"ל נותן לך להמר הימור SINGLE על מה שתרצה, ואם ההימור שלך ניצח - אז הרווחת, ואתה לא צריך להתנצל ולא צריך לחפש משחקים נוספים להמר עליהם רק כדי לשלוח טופס.
  • היחסים ב WINNER נורא נמוכים, פשוט נורא נמוכים - שזה ביזיון אחד גדול.
  • לא רק שהיחסים נמוכים אלא גם אופציות ההימור יותר גרועות - למשל בסכום נקודות בכדורסל ה WINNER מציע 3 אופציות במקום 2 בחו"ל.
  • לא ניתן להמר ב WINNER ב LIVE דהיינו בתוך המשחק - זוהי אופציה שהיום קיימת בכל אתר שמכבד את עצמו!
  • אני מצרף כאן דוגמא בקובץ המצורף - תקראו ותבינו בעצמכם למה פשוט לא משתלם להמר ב WINNER בכל קנה מידה אפשרי!!
שימו לב שה WINNER היום פשוט משקף שיטת הימורים של מדינת עולם שלישי כמו פעם ... המרחק בין ה WINNER לבין כל אתר הימורים בריטי שמכבד את עצמו הוא מרחק של שנות אור!

 

UKjewishboy

New member
אז איך גם אתם יכולים להמר דרך אתרים בריטיים?!

הדבר העיקרי שאתם צריכים כדי שתוכלו לפתוח את כל הדלתות של הימורי חו"ל אצלכם הוא חשבון בנק בריטי. זה הכל! ברגע שיש לכם חשבון בנק בריטי אתם מסודרים ויכולים להתחיל להמר כמה שתרצו, ובלי הגבלה, ועם יחסים גבוהים מאוד, ובלי טובות של ה WINNER.

אז איך פותחים חשבון בנק בריטי?
יש לכם 2 אופציות עיקריות:
  • אופציה אחת היא לטוס לבריטניה, או להשתמש במשפחה שלכם שגרה שם (אם יש) ולפתוח חשבון שם - זה ידרוש מכם להיות נוכחים פיזית. ייתכן ולא תרצו להשתמש באופציה הזו, למה כי פשוט לא מתחשק לכם לטוס לבריטניה - בסדר גמור!!
  • אופציה אחרת שיכולה להיות הרבה יותר ריאלית עבורכם היא לפתוח חשבון בנק בריטי לתושבי חו"ל (=חוץ לבריטניה), למשל לפתוח חשבון בנק בריטי כתושב ישראלי - שימו לב שהבנק הבריטי לא יגביל אתכם כישראליים להימורים, וגם לא יתערב לכם בחשבון ... אז בא נדבר על האופציה הזו.
קודם כל אילו בנקים מאפשרים ללקוחות לפתוח חשבון כזה? אז יש לכם כל מיני אופציות למשל:

BARCLAYS
https://wealth.barclays.com/en_gb/h...hat-we-offer/savings/international-saver.html
הם דורשים סכום מינימלי להפקדה של £1 בלבד כדי לפתוח חשבון לפי מה שהם כותבים.

LLOYDS
http://international.lloydsbank.com...ts+and+services&wt.cg_s=international+savings
הם דורשים סכום מינימלי להפקדה של £5000 שזה בערך 30,000 ש"ח - זה אמנם לא סכום קטן, אבל תוכלו גם להשתמש בתוכניות SAVINGS שלהם לכסף כזה, הפאונד היום וגם הדולר בסה"כ יחסית "נמוכים" מול השקל הישראלי ולכן חיסכון במטבע זר בכזה סכום יכול לגוון את ההשקעות שלכם, מעבר לכך שגם תוכלו להמר.

NATWEST
http://www.natwestinternational.com/nw/offshore-banking/savings-and-investments.ashx
אין להם דרישה לסכום הפקדה ראשוני והם מקבלים לקוחות ישראלים בחום.

SANTANDER
http://www.santander.co.im
גם בנק שמציע חשבונות ללקוחות שגרים מחוץ לבריטניה

HSBC
https://www.expat.hsbc.com/1/2
אחד מהבנקים הטובים ביותר בעולם אך הם דורשים סכום הפקדה מאוד גדול כדי לפתוח חשבון איתם - או לחלופין לשלם עמלה של £25 לחודש - כך שאם אתם לא אנשים עשירים הייתי ממליץ להימנע ולהשתמש באחד מהבנקים האחרים שמצויינים כאן.

NATIONWIDE
http://www.nationwideinternational.com
גם בנק טוב מאוד!

בקיצור - יש לכם הרבה אופציות לבחור בנקים שבעיקר נמצאים ב ISLE OF MAN או ב JERSEY, ויש עוד אחרים שלא ציינתי כגון CITIBANK ועוד, אפשר לחפש בגוגל ולמצוא בנקים נוספים אם חסר לכם אופציות.

מה התהליך באופן כללי כדי לפתוח חשבון בנק?

כל עוד אתם לא אזרחים אמריקאיים הסיכוי שלכם לפתיחת בנק גבוה.
הבנק ירצה לדעת את מטרת החשבון - אתם יכולים להגיד שאתם רוצים להעביר סכום כזה וכזה של SAVINGS למטרת חיסכון וגם להשתמש בחשבון לפעולות שונות בבריטניה כי אתם מעדיפים למשל את המטבע הפאונד ומפחדים לחסוך במטבע השקל - וזה לגיטימי עבור הבנק להבין שאתם בסה"כ רוצים להגדיל את ה PORTFOLIO שלכם ורוצים שיהיה לכם חשבון בנק במטבע זר, במיוחד שבישראל מטבע הפאונד הרבה פחות פופולרי (מאשר הדולר למשל).

הבנק אחרי שיבין מה מטרת פתיחת החשבון יבקש מכם מסמכים, שזה דרכון והוכחת כתובת שאותה כנראה תאלצו לתרגם - כל בנק יגיד לכם מה הנהלים שלו (היום יש להמון בנקים מתרגמים וחלקם לא יבקשו מכם לתרגם אפילו את הוכחת הכתובת שלכם! תאמינו או לא!) - תצטרכו למלאות את הטופס לפתיחת חשבון, לשלוח את המסמכים הנלווים (מומלץ בדואר מהיר של EMS דרך סניף הדואר הקרוב אליכם או לחלופין בדואר אקספרס כמו DHL או FEDEX וכו'). ברגע שהבנק יקבל את המסמכים שלכם בד"כ תוך 4-7 ימים ייפתח החשבון - רוב הבנקים יסכימו אפילו לשלוח לכם בדואר אקספרס (כמו DHL או FEDEX) את הכרטיס לבנק ואת היוזר והסיסמה לאינטרנט - וזהו.... !!

מה קורה הלאה אחרי שיש לכם חשבון בנק בריטי?

אז ברכות לכם!
אחרי שיש לכם חשבון תוכלו לשנות את כתובת ה CORRESPONDENCE בחשבון שזה כתובת למשלוח דואר בלבד לכתובת בריטית - מומלץ לשנות אותה לכתובת של MAIL FORWARDING אם אין לכם אף אחד שגר בבריטניה למשל שירותי MBE.co.uk יכולים להיות מאוד נוחים אך יקרים (כ £18 בחודש - אבל תמשיכו לקרוא בקשר לזה) - ברגע שיש לכם כתובת MAIL FORWARDING אתם יכולים לקבל את ה BANK STATEMENT של חשבון הבנק שלכם לאותה כתובת. מי שמטפל לכם בדואר ב MAIL FORWARDING יכול או לסרוק לכם את התדפיס או לשלוח אותו לארץ בכל דרך שתרצו - וברגע הזה יש לכם הוכחת כתובת בריטית קבילה לכל דבר!!

עם הוכחת הכתובת הבריטית שלכם תוכלו לפתוח חשבון PAYPAL בריטי ולהעביר דרכו כסף לבנק הלוך ושוב (זה ברוב הבנקים מיידי!), תוכלו לפתוח חשבון SKRILL וגם NETELLER ותוכלו גם לפתוח חשבונות באתרי הימורים כמו WILLLIAM HILL, LADBROKES, PADDY POWER, BET365 ועוד.

לחלק מהאתרים תהיו חייבים להשתמש ב IP בריטי אז תוכלו להשתמש בחיבור VPN שהופך את ה IP שלכם לבריטי כמו שירות של HIDEMYASS.com
חלק מהאתרים למשל כמו BETADONIS לא יזיז להם שתירשמו עם כתובת ישראלית ותשתמשו ב SKRILL הבריטי שלכם להפקדה - כך תוכלו להפקיד פעם אחת אבל להשתמש באתר בלי חיבור VPN אלא פשוט ב IP הישראלי הרגיל שלכם.

זה יפתח לכם אופציה להמר בכל אתר שרק תרצו, בלי הגבלות בכלל!
ואם האתר יבקש מכם הוכחת כתובת - הרי שיש לכם אותה סרוקה או אפילו פיזית לידכם!

לגבי שירות ה MAIL FORWARDING - תוכלו להשכיר את התיבה לחודש או משהו כזה, וככה רק לקבל הוכחת כתובת פעם אחת מהבנק ואחרי זה לסגור את השירות ולהפסיק לשלם עבורו, כי ברגע שתהיה לכם הוכחת כתובת - לא תצטרכו אחת כזו יותר אלא אם כן תרשמו לאתר חדש ואז כן תצטרכו להקפיד שתהיה לכם הוכחת כתובת כזו ... בכל אופן אפשר לחפש בגוגל הרבה שירותי MAIL FORWARDING ב UK וניתן למצוא שירותים זולים שייענו לכם על הצרכים ויעזרו לכם בנושא.

אני ניסיתי כמה שפחות לחפור מצד אחד אבל גם מצד שני לתת כמה שיותר מידע כדי שאנשים כאן יבינו שזה לא כזה עניין מסובך לפתוח חשבון בנק בבריטניה ולהתחיל להמר באתרים בחו"ל - העולם הזה לא חסום עבורכם! רק צריך לפקוח את העיניים ולראות כמה זה קל להגיע לשם!
 

UKjewishboy

New member
שאלה פופולרית נוספת של אנשים - מס. טלפון בריטי


דבר ראשון אם יש לכם מכשיר סלולרי ישן תוכלו למשל דרך הכתובת הבריטית שלכם (MAIL FORWARDING) ויחד עם חשבון הבנק הבריטי שלכם להזמין כרטיס SIM בריטי למשל:

http://www.three.co.uk/Privacy_Cookies/Terms_Conditions?content_aid=1220455934912

תוכנית THREE SIM ZERO זוהי תוכנית שבה תוכלו לקבל מספר נייד בריטי ותוכלו לקבל שיחות נכנסות לארץ (ישראל) ללא הגבלה וללא תשלום בכלל!! כן כן, שמעתם נכון - יהיה לכם קו סלולרי בריטי שלא עולה לכם שום כסף בחודש, כלום כלום כלום! אני כאן יושב ליד המכשיר ה BLACKBERRY הישן שלי, הוא כל הזמן פועל, ואפשר להתקשר אלי למספר הבריטי הסלולרי שלי ואני מקבל חשבונות כל חודש עם 0 פאונד לתשלום - פשוט שווה!

כמובן שאם תרצו דרך פחות יצירתית יש את SKYPE או אתר כמו DIDLOGIC שיספק לכם מספר נייח בריטי שיכול להעביר שיחות נכנסות אליכם לארץ - אבל זה עולה תשלום (כ $10 לשנה ב DIDLOGIC לקו) ולדעתי עדיף תוכנית SIM ZERO פשוט להזמין SIM CARD נורמלי כמו תושב בריטי לכל דבר, לרשום את התוכנית על הכתובת שלכם בבריטניה וכך ליהנות מקו סלולרי בריטי וכל אתר שיבקש מכם מספר בריטי בהרשמה - תוכלו לתת לו את המספר הקביל הזה.

זה לא עולה כסף בכלל כפי שציינתי, זה פשוט בחינם, והשיחות הנכנסות לארץ הם חינם - רק שיחות או טקסטים יוצאים עולים כסף (שיחות וטקטסים נכנסים פה בארץ לא עולים אגורה, וזה בדוק!)
 

UKjewishboy

New member
האם ניתן להרשם ל BETFAIR בצורה הזו? ומה עוד?

התשובה היא חד משמעית: כן כן כן!
תוכלו להשתמש באתר BETFAIR הענק, באתר MATCHBOOK, באתר SKYBET ועוד ועד.
כל האתרים יהיו פתוחים עבורכם ללא כל הגבלה.

במקרה הכי "גרוע" הם יבקשו את הוכחת הזהות + הכתובת שלהם, שזה הדרכון הישראלי + הוכחת הכתובת הבריטית (תדפיס חשבון הבנק שלכם).
תוכלו גם אם תרצו אחרי מספר חודשים של החזקה בחשבון לבקש כרטיס אשראי CREDIT מאתר כמו CAPITALONE הבריטי או אחרים, שהוא ייתן לכם כרטיס למי שאין לו "CREDIT" ב UK, דהיינו למי שאין לו רקורד של הלוואות - וככה תקבלו את הכרטיס לכתובת ה MAIL FORWARDING שלכם ותשתמשו בו ותתחילו לצבור CREDIT וכך עם הזמן תוכלו לקבל מסגרת גדולה יותר בכרטיס.

שימו לב כי חלק מההתמכרות של הבריטים להימורים נובעת מכך שהם יכולים בקלות להשתמש בכרטיס אשראי (באתר כמו NETELLER למשל) ולהפקיד אלפי פאונדים להימורים ואז הם צריכים להחזיר את ההלוואה - את התשלום לחברת הכרטיס וכשהם לא עומדים בתשלומים הם בבעיה - וזו אחת הבעיות הנפוצות בבריטניה עם הימורים - שם יש להם איןסוף אפשרויות ולכן התחום מאוד ממכר! וחשוב להזהר מזה!

בכל אופן אלו עוד דוגמאות שונות מה חשבון הבנק יכול לפתוח עבורכם - כמו כן אם תטוסו ללונדון אי פעם תוכלו להיות רגועים שלא תצטרכו להמיר כסף בשדה תעופה וכו' כי יהיה לכם חשבון עם המטבע המקומי כבר.

בהצלחה לכולם!
אשמח לענות על שאלות אם יש.
 

UKjewishboy

New member
לא יודע אם זה היה בצחוק או ברצינות

אבל אנשים מגיעים לכאן כדי לקבל מידע שיכול לעזור להם ... ולפני שמדסקסים אם ההימור ילך UNDER או OVER או כל הימור אחר - אסור לדעתי להמר במקום שנותן לך 20% פחות תשואה מכל מקום נורמלי אחר. זו לא בעיה להשתמש היום בחשבון בנק בריטי וזה מאוד פשוט. אם בשבילך זה נשמע כמו "שיוואווו OMG" אז שיבושם לך, אבל אני מנסה לעזור לאחרים כאן כדי שיפסיקו לזרוק כסף לפח, וכל הימור דרך ה WINNER הוא לזרוק כסף לפח בוודאות גם אם ההימור זוכה.
 

UKjewishboy

New member
אתה יכול לחזור ולהמר ב BETFAIR

עם חשבון בריטי ו VPN בריטי יחד עם הוכחת כתובת + בנק בריטי - אתה תוכל להשתמש ב BETFAIR חופשי ללא הגבלות.
תוכל למשוך ולהפקיד כסף כאוות נפשך - בלי סוכנים - בלי MIDDLEMAN באמצע - בלי שום קונצים או הפרעות!

בא לך לסכן 6000 פאונדים כדי לזכות ב 5 פאונד בהימור שאין סיכוי שיפסיד (למשל הימור פוליטי) - אז תוכל לעשות זאת ולהרוויח את אותם 5 פאונדים ללא עמלות (למעט מה שב BETFAIR גובה 5% על ההימור כמובן וזה יורד ככל שיש יותר פעילות, אתה מכיר את זה מן הסתם) ... תוכל לעשות מה שבא לך 24/7 בכל שעה ביום בלי הגבלה, בלי ללכת לתחנה לשלוח ובלי לקבל יחסים מזוויעים שלא קיימים אלא רק בארץ!


זו לא פרוצדורה מסובכת לפתוח חשבון בנק היום, וברגע שיש לך חשבון בנק ואתה שולח את תדפיס החשבון לכתובת בריטית (כמו MAIL FORWARDING) יש לך הוכחת כתובת בריטית בבריטניה עצמה שהיא קבילה 100% ואפשר להשתמש איתה להכל, ל PAYPAL, ל SKRILL, ל NETELLER, לכל מה שלא תרצה. כל עולם ההימורים ועוד עולם חדש אחר יהיה פתוח בפניך, ואת זה אני אומר לך בוודאות ב 100% שזה עובד.
 
למעלה