NBA לראשון הגדול !!!דאבל בוסטון + ליקרס

eran moore

New member
nba: הסבר על תיאוריית "הליין המתהפך".......!!

02:38 לסיום המשחק,אודום מטביע את הכדור ,הקליפרס עולה ליתרון 91:100 , ואני מכין כבר שק של תירוצים, למה הפעם הליין המתהפך אכזב , שמדובר בתיאוריה שפיתחתי עם השנים ב nba וכמו כל תיאוריה אחוזי ההצלחה נעים סביב ה 70 אחוז אחרת הייתי כבר מיליונר.
הנה, הכנתי אתכם בצהריים עוד שהקליפרס היו פלוס 2 שבלילה הליין יתהפך בשל הציבור ותקיפותיו על ה baby , הנה הליין התהפך והנה האסון ,קליפרס מובילה ב 9 פחות משתי דקות לסיום.
גילוי נאות: קבלתי פצצה לפנים אתמול בכדורסל הטורקי: המלצה מושקעת ב b.a. על אנטליה פלוס 19 במשחק החוץ מול גאלאטסריי התרסקה ב30 השניות האחרונות. נגמר 65:85 . שינה קצרה משמונה בערב הסתיימה בהתעוררות מבוהלת ב 6 וחצי בבוקר. לא לקחתי את פורטלנד.
מה קרה בסוף? ריצה של 0:9 ופורטלנד מנצחת את המשחק 100:101 . מדהים.
אם היינו עובדים נכון, היינו קונים בוינר את קליפרס פלוס 2, ובלילה ברשת בסכום יותר גבוה את פורטלנד פלוס 1. הבוקרהזה יכל להיות שמח ועליז. בכל זאת הנה הסבר על התיאוריה.
אני מהמר על הNba משנת 1993.ניסיון של 20 שנה. בשנים הראשונות הייתי הפראייר הגדול ביותר בשכונה, האמנתי שמי שיותר טוב -מנצח. ליין ? לא משמעותי.מאצ-אפים? חשוב מאד.קהל ביתיות פורמה רצפים? מאד מאד חשוב.
בולשיט.
בעונה שיש 82 משחקים בליגה הסדירה אין שום משמעות לשום משחק בודד למעט ה"קלאסיקות" כמו בוסטון-לייקרס או מיאמי -ניו-יורק. עם השנים ולמרות הפסדים כבדים שספגתי בליגה הזו, ניסיתי למצוא את הדרך לנצח .לחשוב מחוץ לקופסא. להתנהג כמו ווגאס. לדעת שלכל דבר יש סיבה וגם אם אינני רואה אותה, יושבים שם אנשים שמריצים את המערכת מעל 30 שנה והם יודעים יותר ממני. וידע ששווה כסף.
אני אף פעם לא מפקפק בווגאס ובקובעי הליינים שיושבים שם.ברור שהם לא יודעים הכל, וזה היה אסון גלובלי אם הם היו יודעים, כי אז לא היה טעם לספורט, הם היו יכולים להמר בעצמם במלונות אחרים ובאתרי אינטרנט ולהיות מולטי מיליונרים.אבל תמיד יש את ההרגשה שיש להם מקורות פנים. עוזרי מאמן ש"מריחים" את המוטיבציה והפוקוס בקבוצה לקראת משחק מסוים, יודעים על חיסורים ופצועים שאנחנו לא תמיד יודעים ,ובחלק מהמקרים כמו שהוכח בעבר שופטים שסורחים או שחקנים שמגלחים נקודות. מי שחושב שרוב משחקי ה nba מכורים הוא טיפש, מי שחושב שאף משחק לא מכור הוא נאיבי ותמים.
קחו לדוגמא את המשחק ביום חמישי בין פניקס לקליפרס. ליין נפתח על קליפרס מינוס 7 טוטאל 193 . כל העולם ואשתו תקפו קליפרס ואובר, מהסיבות הידועות .פניקס שחקה לילה קודם,קליפרס עם שני הפסדים, והליין? ירד למינוס 6 והטוטאל ירד ל 191. המלצתי בחמישי לקחת את האנדר, ומי שראה את המשחק היה בהלם.הקליפרס נראו חסרי מוטיבציה ,חשק ורצון לשחק.גם כשסגרו 10 הפרש ועלו ליתרון , הם מיד קבלו ריצה של 10:2 ובסוף הפסידו בחמש.
איך ווגאס ידעו? למה לקבל התקפות ולא לאזן? למה לקבל התקפות ועוד להוריד את הליין? כי הם יודעים דברים, ובמהלך השנתיים שחייתי שם למדתי דבר אחד: אל תשאל מאיפה הם יודעים, פשוט תהיה טמבל ותעתיק מהם.
אחד הדברים ששמתי אליהם לב במרוצת השנים הוא ליין שנפתח על מינוס 1 עד מינוס 2 , ובמהלך השעות שלפני המשחק "מתהפך" לצד השני .כלומר הקבוצה שהיתה פייבוריטית בליין הפתיחה הופכת לאנדרדוג בליין היציב והאחרון.
איך יודעים? מתי זה עובד? מתי פחות?
ראשית, תמיד צריך לדעת את ליין הפתיחה. ולא ,לא לוקחים אותו לא מ pregame.com לא מ vegasinsider ולא משום מקום אחר . נכנסים ל covers.com שהוא הת"נך של הימורי הספורט האמריקאי, בתפריט של כל משחק nba יש שורה שנקראת line moves לוחצים ומקבלים את הליין של אותו משחק בכל האתרים. אבל....האתר היחיד שמעניין אותנו הוא פיניקל ספורטס, ושם נראה בדיוק את ליין הפתיחה . זה הליין הנכון.
יוצא-דופן: ליין פתיחה של מינוס 1 שהתהפך לפלוס 1 בתוך שעה-שעתיים לא מעניין אותי.אם הליין לא עלה במרוצת היום ל 1.5 ונשאר יציב על פלוס 1 אני לא נוגע ומשייך את המעבר המהיר לשינוי קוסמטי ולא ממשי.
מה אני מחפש? ליין שנפתח על מינוס 1.5 או 2 ואני רואה שהציבור מאד אוהב את הקבוצה שבפלוס. הציבור יכה, הליין יתהפך לפלוס 1.5 ואז התיאוריה שלי שמבוססת על היסטוריה ארוכה וזכרון מצויין אומרת שאני אקח את הקבוצה שהיתה פייבוריטית בתחילה. חשוב מאד: לפעמים ליין מתהפך בשל מידע על חיסור או פציעה של אחד מכוכבי הקבוצה . זה המצב המצויין ביותר בשבילי לקחת את הקבוצה עם השחקן החסר.
שמוליק אטו לא יישכח את המשחק בין אטלנטה למיאמי בשנה שעברה. הליין היה מיאמי מינוס 1.5 באטלנטה.יום חמישי. tnt.
פתאום יוצאת הודעה שגם וייד וגם לברון לא משחקים. הליין עובר לצד השני ומתייצב על אטלנטה מינוס 3.
כריס בוש קולע שלשה בבאזר ששולחת את המשחק להארכה ,שם מיאמי מנצחת בגדול, ואת הפצעים הפתוחים שלו מאותו משחק אני זוכר עד היום.
שימו לב: בוינר אנחנו לא יכולים לעולם לנצל את תיאוריית הליין המתהפך, כי שם לא משנים את הליין , ואנחנו חייבים את השינוי!!!. שלשום ההימור הנכון היה אנטוניו פלוס 2 ,אך בוינר הערל היה על דאלאס פלוס 2.
אתמול ההימור ברשת היה פורטלנד פלוס 1, בוינר קליפרס פלוס 2 היה עם ערך , ואכן תפס!!!.
דבר נוסף: בכדי לנצח את ה nba צריך להגיע ל 62 אחוזי הצלחה בעונה.או לניהול תקציב נבון . תקראו טוב את השורה הבאה ותפנימו: לאף אחד שמשחק בוינר אין סיכוי להרוויח ב Nba כל עוד היחס הוא 1.8 , ויהיה גם הפרופסור הגדול בעולם.
מי שמשחק ברשת מנסה להסתייע בכמה גורמים על מנת לנצח: קריאת ליין נבונה, משחק נגד הפבליק, שימת דגש על rlm, ניסיון לאתר מלכודת , לא לגעת בהימורי רבע ומחצית, וניסיון למצוא קו מנחה ,נוסחא עובדת שתניב הימורים טובים.
אחד הדברים שאני מצאתי הוא תיאוריית הליין המתהפך שהמצאתי.
אני מבין שבפעם הראשונה שליין מתהפך ייפול יצוצו כאן כל הספקנים ויירדו עלי, לכן אני מקדים וכותב: גם תיאורייה זו מצליחה ב 65-70 אחוז מהמיקרים ,אחרת הייתי מיליונר, לא?
יום נעים לכולם,תגובות יתקבלו באהבה.
 

הרצל179

New member
מעניין מאוד ומהנה מאוד

מסכים איתך בכול מילה ואות שכתבת
זו ליגה שאסור לקחת כלום בחשבון למעט ליינים וזה פרט לפלייאוף....
 

אריאל2121

New member
תותח אתה ערן מחזיק ממך מאוד ורק תהיה פעיל פה

יותר נשמה כל ערב יש ים משחקי אנ בי איי וצריכים פה אחד כמוך שימליץ לנו ויעזור לנו להרוויח גם

רק הנאה גם נעלם בזמן האחרון
ואמירה נעלם

ממליצים תחזרו ככה ביחד נפיל את ווגאס אמן!
 

rimeron

New member
תודה רבה על ההסבר ערן!

תענוג לקרוא ולהבין יותר לעומק את סגנון החשיבה שלך
 

sinergia1

New member
תודה רבה על ההסבר,החכמתי

ניראה לי שכדאי לתייג את ההסבר הזה בפורום על מנת שלא יילך לנו לאיבוד לדעתי זה משהו שחייבים לקרוא כאשר מהמרים על משחקי NBA.יכול לחסוך הרבה כסף למהמר המתחיל שמהמר על קבוצת NBA רק לפי השמות שהוא מכיר,חבל שלא היה לי את ההסבר הזה שהתחלתי להמר.
אני דווקא חושב אולי קצת בשונה ממך ערן שמהתיאוריות של הליין המתהפך וRLM לרוב ניתן להרויח בוינר לפעמים יותר מאשר ברשת כי מה לעשות הוינר הרבה פעמים ניתקעים על ליין שברשת מזמן השתנה,ואז בהימורים האלה יש יותר ערך מאשר ברשת סתם לדוגמא יום חמישי ברשת האנדר/אבר על פיניקס כבר ירד ל191 אילו בוינר קיבלנו 193 אולי היחס היה יותר נמוך אבל קיבלנו עו 2 נקודות ביטחון לאנדר וזה קורה הרבה פעמים ואלה דברים שכדאי לנצל ושלא קורים ברשת.
לפחות מבחינתי המפתח להרוויח הוא סבלנות ובמיוחד כאשר מדובר על להמר בוינר ולהבין שלא חייבים להמר כל לילה אלא רק כאשר אנו סבורים ברמת בטחון גבוהה שיש משהו פישי שמציעים לנו כי הרי הזדמנויות טובות לא באות בכל לילה.
 

מוטי85

New member
על ההסבר המנומק

הסבר מעניין ותמציתי
 

בלאנקוס

New member
תודה על ההסבר אבל יש לי שאלה

יש כמה מקרים שכבר יצא לי לראות את הליין מתהפך אבל דווקא הקבוצה שנהפכת לפייבוריטית מנצחת..הנה כמה מהמקרים:
13/1 פילי נגד יוסטון - ליין נפתח על +1 לפילי, כמה שעות לפני תחילת המשחק הליין משתנה לפילי -1. לקחתי פילי ונתפס
22/1 קליפרס נגד אוקלהומה - ליין נפתח +1 לאוקלהומה, לאחר מכן הליין השתנה ל -1 אוקלומה. לקחתי אוקלהומה ונתפס
20/1 דנבר נגד אוקלהומה - ליין נפתח +1 לדנבר, לאחר מכן הליין השתנה ל -1 דנבר. לקחתי דנבר ונתפס

זה רק כמה דוגמאות אז נכון שאמרת שהליין המתהפך לא תמיד יתפס, אבל בזמן הקצר של שבוע בערך בין המשחקים שרשמתי זה נתפס 3 פעמים...נראה לי שזה יותר 50-50?
 

AviD88

New member
תשובה לדוגמאות שלך

במשחקים של פילי ודנבר אם תשים לב ליין התהפך לטובת הפאבליק במשחקים הללו הפאבליק תקף את יוסטון ואוקלהומה וכלל שהזמן עבר קיבל ליין טוב יותר, במשחק של הקליפרס לדעתי זה היה החיסור של פול שגרם להתהפכות הליין, יכול להיות שאני טועה אבל אלו לפחות ההסברים הטובים ביותר שהצלחתי למצוא לדוגמאות שלך.....
 

eran moore

New member
בלאנקוס היקר, האם קראת את שכתבתי?

בשלושת המקרים שציינת ,הליין התהפך מפלוס 1 למינוס 1.., כתבתי כבר שכאשר ליין מתהפך מפלוס 1 למינוס 1 ולא ממשיך הלאה לפלוס 1.5 או 2 אני מתעלם מהמהפך הזה, וקורא לו "מהפך קוסמטי" .
תנועה חדה של הימורים שתגרום ללין לעלות לפלוס 1.5 עד 2.5 תגרום לי לקחת את הצד שהתהפך, ועוד דבר חשוב מאד:אם ליין התהפך ואני רואה שלווגאס כבר אין שליטה והליין מגיע כבר לפלוס 3 עד 4 , אני יורד מהמשחק.
בפעם הבאה שיהיה מקרה כזה אשמח מאד לפרסם ולהדגיש.
 

המפציץ23

New member
יש לי משהו בדיוק בשבילך

מדהים. יש לי משהו בדיוק שמתאים לכתבה אחד לאחד
תחזור אם מעניין אותך לשמוע 052-3551313
 

armani1975

New member
nba שלישיה ברשת -

יחס 5.60 -
בוסטון סלטיקס‎ - מיאמי היט / מיאמי היט over 95.5
לוס אנג'לס לייקרס‎ ‎ - אוקלהומה סיטי / אוקלהומה סיטי (2.5-)
L.A.Clippers - Portland / over 188.5
 

Binyamin Yaish

New member
אין כמו וויקטור הזה זכיה

Betid 29936752500 זמן: 19:38 סוג הימור: סינגל הימור: $ 800.00
אירוע בחירה מחיר חוקי איץ' וואי תקפים מצב
MIAMI HEAT @ BOSTON CELTICS NBA משחקים
Handicap - IR Match
Boston Celtics+7.5 1.833 Win only סגור
החזר: $183.30 27/01/2013 USD 100.00 סינגל: BOSTON CELTICS+7.5 @ 1.833
 
שתדע לך שבהימורי לייב, במיוחד בכדורסל, אפשר

ממש לתפוס את ויקטור וכל אתר עם הימורים חיים עם המכנסיים למטה. כדורסל הרי זה משחק של ריצות ולפעמים אתה מקבל עוד 6, 7 נקודות לליין שרצית מלכתחילה רק בגלל שאחת הקבוצות עשתה ריצה קטנה ופתחה פער. היום לדוגמא תפסתי את ברצלונה בכדורסל במאני ליין ביחס 3.75 כשהם רק בפיגור 7 בתחילת הרבע הרביעי. את לייקרס לקחתי במאני ליין בתחילת המחצית השנייה (יחס 2.5) כשראיתי שבראיינט בא לעבוד בשביל כולם ולא רק בשבילו (סיים עם 14 אסיסטים) ושווסטברוק מכריח זריקות ולא פוגע.
חוץ מזה, זה ידוע שיום ראשון כשלייקרס מארחת בסטייפלס זה כמו יום חג ובדרך כלל הם מנצחים.

מברוק לך וקרדיט ל orengingi על הזכיות וההמלצות ללכת על שתי הקבוצות הכי גדולות ב NBA.
 
למעלה