מס' נקודות זהה בליגה האירופית

דנדוש19

New member
מס' נקודות זהה בליגה האירופית

אם שתי קבוצות מסיימות עם אותו מס' נקודות. מי מהן עולה? זו שיש לה יחס שערים טוב יותר? או שזו בדיקה של שתי הקבוצות בשני המשחקים שהן שיחקו אחת נגד השנייה? מקום שלישי בליגה האירופית מקבל משהו מיוחד? או ששלישי ורביעי זה היינו הך?
 
במצב של שיוויון נקודות, ילקחו בחשבון קודם כל

המפגשים בין הקבוצות עצמן ואם גם שם שיוויון אז הפרש שערים. והמקום השלישי הולך לפצח גרעינים עם שמילמיל בקיוסק ליד חזן בחיפה...
 

דנדוש19

New member
תודה, אם כי זה די מוזר

אני רואה בטבלות של ONE שלקבוצות עם מס' נקודות זהה יש עדיפות קודם ליחס השערים. ייתכן והם טועים?
 
לא כדאי להסתמך על one

שזה מגיע למצב של מידע על טבלאות אני בכלל לא מדבר. קחי אתר נורמלי לעניין: http://www.soccerway.com/international/europe/uefa-cup/2011-2012/group-stage/ לענייננו, תוצאות המפגשים הישירים בין הקבוצות קובעת תמיד באופ"א במקרה של שוויון נקודות. במידה והתוצאות היו זהות כמו לדוגמא היום עם בשיקטאש וקייב אז יכריע הפרש השערים.
 

דנדוש19

New member
ומה לגבי לאציו וואסלוי?

אם שתיהן תנצחנה היום מה יקרה? לשתיהן אותן נקודות, שני המשחקים ביניהן נגמרו בתיקו.
 
לואסלוי יש יתרון

בשערי חוץ. עכשיו דרך אגב אני רואה באמת שמתבססים על הפרש שערים בטבלאות כי עוד לא נגמרו המשחקים, שכחתי שעושים את זה אבל אין לזה משמעות כאמור.
 

לייזר10

New member
חדש כאן =] מקווה לעזור.

יצא לי להסתכל ולקרוא פה לעיתים קרובות, החלטתי להירשם אני חושב שהפורום פה ברמה ממש טובה ואני שמח להצטרף ולהיות חלק ממנו.
 


 

AMEOBI

New member
קח לדוגמא את יונייטד ובנפיקה

שתיהן היו עם מספר נקודות זהה - 9 לפני המחזור האחרון של שלב הבתים.אבל יונייטד לא יכלה לעבור את בנפיקה גם אם שתיהן ינצחו ויונייטד תנצח 9-0 את באזל.זה בגלל שהמשחק בבנפיקה הסתיים בתיקו 1-1 והמשחק באולד טראפורד הסתיים ב2-2.מה שקבע פה זה שערי החוץ כי שני המשחקים בעין הקבוצות נגמרו בתיקו.זה אותו דבר לגבי הליגה האירופית.
 
למעלה