צרפו את זה לשרשור העופות

צרפו את זה לשרשור העופות


זה משהו שמרגיז אותי בכל פעם שאני רואה בטלויזיה, אז החלטתי להתרגז יחד איתכם. חוץ מזה שיש לנו לפחות אחת לשבוע את ה"חפפה" השבועית שאנחנו חוטפים על המועצה, אז אנחנו עושים את הסיפתח היום. אז על מה התעצבנתי? הקמפיין האחרון שלהם עם יובל סמו. בחור נחמד סמו. עד היום אני מעריץ גדול של סלומוניקו קונדופוני ושקנאי המקמק
בקמפיין הזה, בא לו אדון סמו ואומר: "מתערבניק, על המשחק הערב התערבת כבר?" אז אני עברתי לאחרונה איזה קורס בשיווק, והעובדה הזאת שאני יודע עכשיו שיווק בגרוש, בלי להתנשא, גרמה לי לשים לב לדבר מאוד מעניין: המועצה מתייחסת לווינר כאל מוצר שהוא מותג, ודואגת להפיצו לכל עבר בשיווק מאסיבי ומתקדם מאוד. עד כאן כולנו יודעים למה הכוונה. פירסום מאסיבי, סממנים חיצוניים מאוד קבועים ומזוהים עם המותג(מי לא מכיר את העיגול הצהוב אדום של הווינר בראש כל תחנה). אחלה בחלה. ואז מגיע הקמפיין, שגרם לי לתהות למה לעזאזל הוא מתרחש. או לפחות, למה בצורה הזאת. התשובה פשוטה: בשיווק יש את המושג שנקרא "מיצוב". מיצוב אומר: כיצד ציבור הלקוחות הקיים והפוטנציאלי תופס המוצר שלך. וזה נעשה תפיסתית ע"י מילה אחת. כמו המותג ולוו (בטיחות), פורש(מהירות, יוקרה), וכו'. אז מה שאני בטוח, זה שבמועצה הבינו שיש להם בעיה כלשהי עם המותג ווינר, וזאת מכיוון שהמיצוב שלו מזוהה מיידית עם המושג הבעייתי משהו: "הימורים". כי לפני סמו, שמענו את יורם ארבל אומר: "בוא להמר כמה כמה ייגמר". עכשיו, הגיעו למסקנה שזה בעייתי משהו. כיצד הרי מסתכלים על הווינר ומצד שני על כל המלחמה המתוקשרת בהימורים הבלתי חוקיים. הציבור לא יודע לעשות את ההבדל בין זה לזה. פתאום יש איזה מעצר מתוקשר של איזה כמה עם ביצים שפתחו איזה אתר, יש כתבה יפה המלווה את הפשיטה בחדשות 2 בערב, וציון נג'וס מודיע: "נתפס אתר הימורים ברשת, באתר גלגלו עשרות מליוני שקלים, והימרו של על הכל: כרטיסים צהובים, מתי ייכבש שער ראשון, מתי ייקלעו סלים וכו'." והנה הלקוח מתבלבל: הרי הוא מקבל במועצה את אותם הדברים, ומתנהל אותו הדבר כמו באיזה אתר לא חוקי. קרנות, כרטיסים. בעיה. המשחק ווינר מקבל פה משמעות קרימינלית משהו. אז מה הפתרון? מיצוב מאסיבי מחדש רבותיי!!!! והנה: עפ"י המועצה וסמו, הלקוח כבר איננו מהמר: הלקוח מתערב !!!! יעני מתערבניק... אנחנו מתערבים כמו עם החבר'ה, זאת תפיסה הרבה יותר מקלה. מבינים? את זה אנחנו כבר עושים משחר ילדותנו אחד נגד השני, להתערב זה חוקי. אז ככה נותנים לנו להרגיש עכשיו הרבה יותר טוב. אני אישית מרגיש עכשיו מהההה זההההההה יותר טוב.... לכן הפרסומת הזאת מצחיקה אותי בכל פעם מחדש.כי לא ברור לי עם מי אני מתערב פה בדיוק. ההתערבות עולה לי כסף, והיא מול המועצה. ורבותיי, כולנו כשהיינו מפסידים כל הזמן בהתערבויות, לפעמים היינו מפסיקים להתערב מול הבן אדם, לא? אני לאחרונה מתערב מולם הרבה פחות. נסו את זה גם אתם. לילה טוב, ופאברגס שמייחחחחחחחח לכולנווווו אין חדש תחת הסופר קלאסיקו, וטוב שכח. שונא מוריניו יחיה.
 

AMEOBI

New member
גם אני למדתי איזה שנה שיווק

וישר שמתי לב לזה מהרגע שהם התחילו עם הפרסומות האלה של סמו...הרי הימורים זה לא מצטייר טוב ולא נשמע טוב...זה נשמע כמו רולטה,פוקר,בלאק ג'ק ושאר משחקי המזל...למרות שפוקר זה לא משחק מזל אבל לא ניכנס לזה עכשיו....ברגע שהם שינו את זה להתערבות זה כבר נשמע הרבה יותר טוב כי מי לא מתערב עם חברים שלו? כולם עשו את זה מתישהו...ואם אחד שהוא קומיקאי כמו סמו מ"ארץ נהדרת" מפרסם את זה,אז זה בטח לא יכול להיות משהו רע נכון? ההבדל זה שפה הם רוצים ש"תתערב" למרות שאין כמעט שום סיכוי להרוויח....את זה מן הסתם הם לא יגידו...זה שהם נותנים את היחסים הכי גרועים בעולם,זה שיש שם סינגלים לפי מה שהם בוחרים לנו (מי שמע בכלל על כזה דבר?) וזה שבכל אתר אינטרנט ניתן לשים כל הימור כסינגל ורק אצלהם לא....העיקר שיש הרבה כסף לשלם לסמו על הפרסומות. כשיש פראיריים שמממנים אותם...העודף כסף שיש להם כדי להוציא על מיצוב מחדש...לא מפתיע בכלל.
 

w i n n e r r r

New member
אבא שלי אומר מאז ומתמיד "אני אף פעם לא מתערב"

עד הפרסומת עם סמו לא הבנתי מה הקטע עם זה עכשיו אני יודע!!!!!!! שיקחו את סמו וילכו כוס אומו.
 

black belt

New member
פששש חפרת חבר

רוצה להתערב על כמה יובל סמו מקבל על הקמפיין? חושב שאתה יודע? בוא להמר! אם היית מקבל מה שהוא קיבל על הפרסומות האלה, היית משדל גם את סבתא שלך+ סבתא שלה+ סבתא רבא שלה להימורים
 
לדעתי יש עוד פן למיצוב מחדש

הם רוצים לפתות גם כל אותם הבטלנים שנמצאים קבוע בתחנות הטוטו/לוטו ושולחים רק צ'אנס/קינו ושאר הגרלות על מספרים. התשובה שלהם לשאלה למה הם לא שולחים ווינר היא "אני לא מבין בזה" "הימורים" נתפס בעיניהם משהו מסובך. במיוחד אם הם לא מתעניינים בספורט. "התערבות" זה כבר משהו שיותר מדבר אליהם. שאתה בפיצוציה בזמן שיוצאות התוצאות של הצ'אנס אתה תשמע האחד צועק על השני : מתערב איתך שיצא עכשיו נסיך תלתן או דמה יהלום והלאה.. אז המיצוב הזה שאתה מתייחס אליו הוא חלק מהמלחמה בין מפעל הפיס למועצת ההימורים על כיס של אלה שחיים מביטוח לאומי ורובצים בפיצוציות כל היום ומקללים את הממשלה.
 
למעלה