אני רק שאלה

Avelon

New member
גם הווסת שלי

מוזרה וכמעט לא מורגשת ביום השני אני לרב גם אם טמפון וגם עם תחבושת מרב עומס... חושבת אולי כי הוצאתי את ההתקן בווסת הקודמת(לפני כחודש) משו "עבר" על הגוף שלי??!
 

רקונית

New member
תראי, תשמעי

הריון כימי הוא הריון לכל דבר, איחור או הקדמה במחזור לא מעיד על הריון כימי מה שכן מעיד עליו זה בד"כ בדיקה ביתית חיובית ובדיקת דם חיובית שמראה בטא די מפורשת של הריון שעולה ואח"כ יורדת כולל כל תופעות הלוואי (הלוואי עליי). איחור או הקדמה של הוסת יכולים להתרחש באופן טבעי ביותר כי לא מדובר פה במכונה אלא בגוף אנושי חי שמושפע מאלף ואחת גורמים כולל לחץ. הדרך לדעת אם היה הריון כימי זה לעקוב בקפדנות כבר בסוף השלב הלוטאלי אחרי בדיקה ביתית והדיקת בטא בדם. כאבי מחזור זה גם משהו שמשתנה מחודש לחודש ולפי מה שאני רואה על עצמי הדימומים מאוד משתנים: יש חודשים שזה מגיע בבת אחת ויש חודשים (הרוב) שזה מתחיל בכמה ימים של הכתמות ואחריהם 4 ימים (זה מה שיש לי עכשיו) של דם טרי רטי ואדום בבוקר אבל אח"כ כלום נאדה כל היום, אפילו הטמפון יוצא נקי כמו חדש וכל יום אני אומרת נראה מה יהיה מחר.
 
כאבים בבטן תחתונה

היי, חדשה פה הפסקתי גלולות לפני חודשיים עברו 32 יום מהמחזור האחרון כבר שבוע יש לי התכווציות חזקות בבטן התחתונה הייתי בטוחה עד עכשיו שאלו כאבים של לפני מחזור אבל הם הרבה יותר חזקים והמחזור גם לא מגיע עכשיו אני נזכרתי ששמעתי שהרחם מתרחב בחודשי הריון הראשונים ויש כאבים דרך אגב עשיתי בדיקת הריון ויצא שלילי למישהי הכאבים האלה נשמעים מוכרים?
 

יום לבן

New member
אין כבר כוח נמאס לי

אני מעדכנת אותכן בנות מקסימות תעזרו לי אני ממש משתגעת. למי שזוכרת...לא קיבלתי מאז 29.4 ( וגם מקווה גם שלא אקבל) מהיום וחצי מחזור שהיה לי כאילו מחזור ויומיים הכתמות חומות ורודות וזהו מאז שום דבר. מאז אני ממש נהייתי עצבנית בטירוף שבא לי להרוג את מי שלידי. החצי השני שלי לא מבין מה קורה לי אני משתגעת כבר. אני גם ממש עייפה אבל נראה לי שזה בכלל מהחיים האלה. כבר שבועיים בערך יש לי את התחושה הזאת שהמכשפה הזאת הגיעה ולפעמים אני אפילו מרגישה שנוזל לי שמה משהו אני רצה לשירותים בתקווה שזה לא מה שזה ובאמת אין לי כלום. נאדה. הפיטמות גם מגרדות לי נורא.אבל מעבר לכך אין שום דבר שיכול לתת לי סימן כלשהו לחשוד שאולי בכל אני כן בהריון. ויש לי שאלה האם אני יכולה לעשות כרגע בדיקה בייתית עבר מספיק זמן מ- 29.4 במידה ומה שהיה היה מחזור? זה לא מוקדם מידי או שעליי לחכות עד תחילת החודש ואז לבדוק? אני מתחרפנת כבר לא יכולה להיתאפק
 

רקונית

New member
סליחה שלא כל כך הבנתי

ב- 29.4 היית אומורה (לא) לקבל מחזור? כלומר הוסת האחרונה שלך היתה בסוף מרץ בערך? אם כן אז מותק בטח שאת יכולה לבדוק
בהצלחה!! אני לא כך כך מעורה בפרטים אבל בהנחה שהבנתי מה שאמרת - את בשבועיים איחור והמחזור שלך בערך סדיר בפעם בחודש זה אומר שאת בהחלט כבר יכולה לבדוק אפילו בבדיקה ביתית.
 

יום לבן

New member
../images/Emo140.gif תודה רקונית אני אסביר לך

ב- 30.3 קיבלתי מחזור קיימנו יחסים הכל טוב ויפה ב 29.4 היה מן מחזורון כזה לא אופייני למחזור הרגיל שלי ולאחר מכן יומיים של הפרשות חומות ורדרדות כאלו ונפסקו. המשכנו ביחסים כרגיל . לא ידעתי אם להחשיב זאת כמחזור או לא האם זו השרשה או מה זה בעצם יכול להיות. רציתי לדעת אם אכן זו הייתה השרשה האם אוכל לבדוק בבדיקה בייתיתמחר בשתן של הבוקר או שעליי לחכות עד לתחילת החודש? בתקווה שהמכשפה הזאת לא תגיע בכל זאת. האם עבר מספיק זמן?
 

רקונית

New member
אז כן הבנתי נכון

תבדקי מחר בכל מקרה: אם זו באמת היתה וסת אז את עכשיו באמצע המחזור (קרוב לביוץ) והבדיקה תצא שלילית. אם זו היתה השתרשות (מה שמאוד יכול להיות!!) אז בהחלט ובהחלט כבר יכולה לבדוק אפילו לא בשתן של הבוקר. אם את בהריון (הלוואי! הלוואי!) הבדיקה תצא חיובית בטוח כי כבר עבר מספיק זמן ואם את לא בהריון
אז היא תצא שלילית. אין לך מה להפסיד. אני מרשה לעצמי להניח שאת לא מודדת חום ולכן אם בסוף מאי שוב תגע הוסת אז תדעי שמה שהיה לך ב-29.4 זה דימום וסתי. תעדכני מה קורה
 

יום לבן

New member
../images/Emo24.gif המון תודה לך רקונית.

אני ממש מפחדת לעשות בדיקה הכי לא רוצה להיתאכזב. אני לא מרגישה סימנים מיוחדים. לא כדאי לחכות לאיחור של החודש הזה על מנת להיות ממש בטוחה מבלי להיתאכזב ולראות רק את הקו האחד הזה. זה לא שיש לי סימנים מחשידים או משהו ממש מרגישה רגיל לחלוטין מלבד ההרגשה הזאת שכל רגע נוזל שם משהו ואין כלום אין שום דבר מחשיד.
 

shishi26

New member
מנסים אבל גרים בארה"ב../images/Emo35.gif../images/Emo222.gif

שלום לכולכן. אני כבר הרבה זמן סמויה ונהנת מכל רגע, למדתי המון והל בזכות הכנות המדהימה של כולן פה, אז קודם כל תודה. ועכשיו לעניינו, נראה לי שהבנתי נכון וישנן בנות פה בפורום שלא גרות בארץ ומנסות להביא ילד. אני הלכתי לפני חודשיים להתייעצות עם רופא לקראת הריון וחוץ מחומצה פולית לא התבקשתי לעשות כלום, שום בדיקות גנטיות. וכשציינתי שאני מישראל ושבד"כ מבצעים בדיקות, ניפנפו אותי באלגנטיות... הייתי שמחה לשמוע מניסיון של אחרות שגרות בארה"ב, אם אתן הופנתן לבדיקות? ובכלל אם יש משהו שעליי לדעת. ד"א חודש שעבר המחזור לא הגיע אז הלכתי לרופאה ועשיתי שם בדיקת הריון, הבדיקה הייתה בדיקת שתן בלבד. מוזר
 
למעלה