קוועץ' ביוץ

בנות צריכה את עזרתכן ../images/Emo4.gif

נראה לי שהיה ביוץ בי"מ 18 ואכן בשלושה ימים אחרי היתה עליה יפה של חום, אבל היום ירידה
, האם זה אבוד? אולי עדיין לא בייציתי? וגם צריכה עזרה בקביעת הקוורליין אולי זה קצת יעודד....
 

liyos

New member
לאיתכם תמיד, מצרפת לך את הגרף שלך

עם הקובר ליין, זה עדיין מוקדם מדי לבואה של המכשפה, לא להלחץ! ! ! ! את ביוא"ב 4, גם אצלי היו מקרים שהחום ירד ונראה לי שרוב הסיכויים שהוא יעלה מחר בחזרה, מקווה שעזרתי.
 
../images/Emo113.gif../images/Emo113.gif../images/Emo113.gif ביוץ וזרעונים

שתי שאלות לי לבנות הפורום היקרות - הראשונה - בדקתי עם ערכת הביוץ ביום שני (לא היה פס כלל, אבל עשינו
), ביום שלישי (היה פס קצת חלש מהביקורת, ועשינו
), ביום רביעי (היה פס קצת יותר דומה לביקורת - היה לי קשה להבחין, ועשינו
). ביום חמישי - לא בדקתי כלל ועשינו הפסקה קלה בעבודה
. אתמול בדקתי אחה"צ בערכה והיה לי פס הרבה יותר חזק מפס הביקורת (צירפתי תמונה בהודעה של "הטוב, הרע והלא נורא") ומייד עשינו
. בנוסף לכך, היו לי כאבים בצד שמאל שנמשכו כ-4 שעות (לפני ואחרי ה-
). למי ששרדה עד כאן - נראה לי שהביוץ היה אתמול, אבל האם כדאי גם היום לבדוק ובהנחה שהפס עדיין חזק שוב "לעבוד" ?! אני כבר אומרת ששיטת חום השחר ממש לא מתאימה לי אז אני אחסוך לכן..... השנייה - שאלת סקר קטנה....אני לא מאמינה שאני שואלת אבל בכל זאת.....אתמול אחרי ה-
הרמתי רגליים כלפי מעלה לעמידת נר (אומרים שזה עוזר....
) ושכבתי במיטה חצי שעה לפני שקמתי להתקלח...האם זה בסדר? פעם קראתי כאן שגם אם מתקלחים מייד אחר כך זה לא פוגם בזרע כי יש שם מיליונים.....מה אתן אומרות ?!!
 
../images/Emo13.gif הי נמו

לגבי השאלה הראשונה אני לא יכולה לענות לך כי אני לא משתמשת בערכות ביוץ אבל נשמע שאתם עובדים ממש טוב!! ואל תשכחי שכל פעם שעושים
זה תופש עד 72 שעות
לגבי השאלה השנייה - ממה שאני יודעת אין כל כך צורך לעשות כל מני אקרובטיקה...
כי יש המוני זרעונים שנפלטים שמיד מתחילים במסע אל היעד המובטח.. אני בדרך כלל נשארת לשכב כ 15 דקות ואז קמה (אלא אם כן אני נרדמת.). כך שלא נראה לי שפגעת במשהו, בהצלחה!!
 
חחח...חוץ מזה

שאנחנו ממש משתדלים לעבוד טוב....אני יכולה להגיד לך שכל הגוף שלי תפוס !!!
 
יכולה לענות לך לעניין נדהי קומנצי

ו-
. עוד לא הוכח שזו דרך בטוחה להכנס להריון, אבל בל נשכח שמספיק זרעון אחד בודד בכדי להרות. אם זה גורם לך להרגיש שאת תורמת "למאמץ המלחמתי" - תעשי מכה עמידות נר שאת רק רוצה.
 

טאקית24

New member
היי נמו יקירתי.. ../images/Emo24.gif

כפי שציינתי בעבר, אני לא חסידה של בדיקות הביוץ ולא מבינה בזה יותר מדי.. אך לפי מה שאת מתארת עושה רושם כי אכן זוהה ביוץ על פי הערכה, אני עדיין הייתי ממשיכה לעבוד, מאחר ואינך מודדת חום השחר אי אפשר לדעת בוודאות האם אכן היה ביוץ או לא, לרוב אחרי הביוץ ההפרשות יומיים אחרי הופכות ליותר קרמיות, ופחות בעלות אופי מימי או חלבוני. תמשיכו לעבוד עוד כמה ימים יום כן יום לא אם יש לכם כוח, להזיק זה לא יזיק... אולי תתחילי למדוד חום ממחר בבוקר, ככה אם תהיה קפיצה נדע שעדיין לא היה ביוץ, ואם לא תהיה קפיצה, אז תוך 10 ימים אמורה להיות עלייה שתישאר ואם לא תהיה ירידה תוכלי לשער שאולי את בהריון.. נוכל לנסות לנתח... אז תשקלי מדידות חום ממחר, זה יעזור לך ולנו. במקום להיות באפלה מתי אמור או לא אמור להגיע המחזור. לגבי שאלתך... כפי שציינו כאן בעבר, לא חייבים לשכב עם הרגליים למעלה, הזרעונים החזקים כמה שניות לאחר השפיכה כבר נמצאים בדרכם לביצית, להזיק זה לא יזיק. יכולה להעיד מניסיוני שאני משתדלת להשאר לרוב עוד כמה דקות לשכב, ולא לרוץ לשירותים או למקלחת, ואם אני יודעת שאני בימים שיכולים להיות של ביוץ אני משתדלת שלא להתקלח אחרי הסקס, ורק אולי לעשות פיפי להוציא שאריות, וללכת לישון ככה ולהתקלח בבוקר, סליחה על התיאורים אבל את ביקשת :)
 
היי טאקית מתוקה !! ../images/Emo214.gif

מה שלומך? תודה על המענה המושקע, קראתי את דברייך והחלטתי לנסות את חום השחר. אבל אני זקוקה להוראות בסיסיות מה צריך לעשות (ובבקשה אל תשלחי אותי לקרוא על זה מאמר כי אני מתחרפנת לקרוא מאמרים - מספיק מה שיש לי בלימודים...) - יש לי מד חום דיגיטלי (2 ספרות אחרי הנקודה) - אני אמורה למדוד בכל יום באותה שעה ? ולסמן בגרף ? לפי מה שהבנתי ממך - עליה בחום במהלך הימים האלה ולאחריה ירידה - תצביע על כך שלא היה ביוץ ומגמת עליה ללא ירידה תצביע על אפשרות להריון ? אם טעיתי, נא תקני אותי....אשמח לנסות שיטה נוספת (למרות שזה בסה"כ החודש הראשון לנסיון עם ערכת הביוץ).....וכמובן שאשמח לדווח גם כאן.... לגבי התיאור השני, תרגישי נוח - אני נוהגת כמעט כמוך והרגשתי קצת דבילית אבל מסתבר שלא......
 

טאקית24

New member
../images/Emo187.gifכיצד מודדים חום השחר../images/Emo20.gifחשוב!

המדידה של חום השחר מתבצעת איך שאת מתעוררת, שימי לך ליד המיטה מדחום עם שעון מעורר, רצוי שהשעה של המדידה תהיה שעה קבועה שאת מתעוררת בה כל בוקר, איך שאת מתעוררת ישר צריך לדחוף את המדחום לפה, עוד לפני שאת זזה וקמה כשהגוף עדיין בחום של השינה. אצלי יש מדחום דיגיטלי עם זיכרון, אז אני מודדת ואחר כך בודקת את המדידה ורושמת. בעיקרון רצוי שהשעה תהיה קבועה, אצלי למשל קורה לפעמים שאני מתעוררת מוקדם בסביבות 6, אז אני מודדת, המדידה צריכה להיות אחרי 3 שעות של שינה רצופה,אני לא תמיד קמה מוקדם או בשעות קבועות מאחר ואני עובדת משמרות, אבל מכוונת שעון כל בוקר ל7 וחצי (כן, כן, גם בשישישבת), מודדת , וחוזרת לישון. בחודש הראשון זה קצת מסורבל אבל אחרי כמה זמן זה כבר הופך לענין שבשגרה.. אבל הכי חשוב למדוד לפני שיוצאים מהמיטה, וכמה שיותר מהר איך שמתעוררים עוד לפני שמתעוררים לגמרי.
מבחינת פענוח הגרף: בימי המחזור הטמפ' אמורה לרדת עם תחילת המחזור, ואצל בחורה ממוצעת תיראה ירידה של הטמפ' שתישאר במגמה קבועה יחסית שתישאר על רמה מסויימת. כאשר יש ביוץ, לעיתים תיראה ירידה קטנה בטמפ' ולאחריה עליה או קפיצה של 0.2 עד 0.4 מעלות בד"כ ולעיתים גם ללא ירידה לפני, אך לאחר הקפיצה, היא אמורה להיות קצת מעל לטמפ' הממוצעת של הגרף עד לאותו היום, ובימים שלאחר מכן, תיראה מגמה של טמפ' גבוהות מעל הממוצע עד לאותו תאריך.וזה נראה ממש כאילו אפשר לחלק את הגרף ל-2 רמות של טמפ' לפני הביוץ ואחרי הביוץ. תעייני בגרפים קודמים פה ובמאמרים למעלה באלבום תמונות יש דוגמאות לגרפים. עכשיו, יש גם מקרים של חוסר איזון הורמונלי, כמו אצלי ואצל עוד כמה בנות שהגרף משתולל עד לביוץ ויש קפיצות גדולות למעלה ולמטה והתנהגות כמו של ביוץ לפני הביוץ, ולמעשה אני מצליחה לקבוע ביוץ רק בדיעבד מספר ימים לאחר מכן, כשהטמפ' נשארת גבוהה במשך יותר מ-3-4 מדידות. במידה ויש הריון הטמפ' לאחר הביוץ תישאר גבוהה, לעיתים תיראה ירידה קטנה בסביבות יוא"ב 6-10 שיכולה להעיד על השתרשות ומיד לאחריה עליה, אך לא חייבת להיות ירידה בגרף. במידה ואין הריון , אז תוך 10-14 ימים אמור להגיע מחזור, (זהו השלב הלוטאלי), ולרוב תיראה צניחה של הטמפ' בגרף לפני בוא המחזור. (אצלי רק ביום הראשון או השני של הדימום הטמפ' צונחת).
לגבי הפרשות: לרוב לפני הביוץ, כאשר מתחילים הימים הפוריים, תיראה הפרשה מימית מוגברת, כאשר ביום יומיים לפני הביוץ היא ממש הופכת לשקופה כמו חלבון של ביצה, שנמתח אם את מנגבת את ההפרשה עם האצבע, וכאילו מחברת שתי אצבעות, ההפרשה ממש אמורה להמתח. כמו מסטיק, זה מעיד על כך שאת בימים הפוריים ויש סיכוי שהביוץ קרוב. אחרי הביוץ בד"כ יראו הפרשות יותר קרמיות, שלא נמתחות. חשוב לעקוב כל יום אחרי ההפרשות, תוך כדי שאת מנגבת אחרי פיפי, את יכולה להסתכל על הנייר ולראות איך ההפרשה. מצטערת על האורך, השתדלתי לפרט כמה שאפשר, אם יש לך שאלות נוספות אני כאן..
 

טאקית24

New member
ומצב גרף נקי...

את מכניסה את המדידה של הבוקר, ואת השעה, ממלאת את הנתונים, אני מכניסה ידנית את הימים בהם אנו מקיימים יחסי מין, יותר נוח לי לראות בגרף חשוב לרשום את שעת המדידה כי אז יש מדידה מתוקנת. הנוסחה כבר בגיליון. יש לך גם גליון של חלון הפוריות שאת מכניסה בו נתונים על מחזורים אחרונים והוא מחשב את הימים הפוריים ע"פ מחזור ממוצע, כלומר, את הימים במחזור החודשי שבהם רצוי להתחיל לעבוד.. אצלי זה לא הכי דייק.. תשמרי לך את הגרף ותתחילי למלא מהיום בו התחלת למדוד..
 
וואו - טאקית - את מקסימה !!!!

תודה על ההשקעה, הפירוט והרצון לעזור.....אני ממש מקווה שלא לטעות אחרי הסבר כזה. אני אתחיל ממחר....נראה לאן אגיע..... תודה לך, ושיהיה לך שבוע טוב !!! נמו
 

liyos

New member
איתכם תמיד, את הקובר ליין קבעתי לפי

6 מדידות אחרונות לפני שמתחילה כביכול העלייה של הביוץ. קשה לי להסביר את זה אך אם תקישי בחיפוש למעלה תמצאי הסבר מפורט של לולה.
 
למעלה