אירוח סקסולוגית בפורום

אפונענע

New member
../images/Emo90.gif../images/Emo89.gif אירוח סקסולוגית בפורום

מחר 10.7 תתארח אצלנו שלי פסטרנק כץ, סקסולוגית חברתית. שרשרו שאלות תחת הודעה זו, ושלי תענה עליהן מחר בשעות הערב. תהנו !
 

אפונענע

New member
אז מה, אני ראשונה ? ../images/Emo9.gif

שאלת מליון הדולר - בתקופת הנסיונות, כשהכל מתוכנן, איך לא נותנים לסקס להיפגע ? כשיודעים שצריך לקיים יחסים בימים מסוימים בחודש, במיוחד כשזה בא בהוראת רופא, זה יכול להרוס את החשק (נראה לי שבעיקר לגברים). איך ניתן למנוע /לשפר את זה ?
 
אפונענע יש לי תשובה משלי

יין או בירה או אלכוהול אחר יום אחד השקתי את החבר שלי בליקר שוקולד - איזה חשק לסקס שזה עשה לו ואיזה מרץ ! לפעמים עדיף להשקות אותם לפני ארוחת הערב, כשהבטן עוד ריקה והאלכוהול נספג מהר וגורם לדברים טובים ובנתים לעמוד במטבח לבשל להם רק עם גופיה ותחתונים (אצלנו זה עושה טוב...) ודבר נוסף - לפעמים בבוקר ממהרים לעבודה ובלילה עייפים - אז בצהרים או אחרי הצהריים יש הכי הרבה חשק !
 
משתדלים להיות יצירתיים

ובאווירת המונדיאל שנגמר - כמו במשחק כדורגל, גברים וגם נשים זקוקים לאנדרנלין, להתרגשות ולאלמנט ההפתעה. אם הגברים היו יודעים מי יכניס את הגול הראשון, מאיזה מרחק, למי יוציאו כרטיס צהוב/אדום ואיזו קבוצה תנצח - סביר להניח שהם לא היו כל כך להוטים לצפות במשחקים. ולעניין - אפשר בהחלט לעשות סקס עם קצת אלכוהול, להשקות אחד את השני, לשפוך על הגוף וללקק (לא להגזים בכמות) לשחק משחק שבו המפסיד מחליט על התנוחה הרצויה (כן! אפשר להכנס להריון גם ב"דוגי") לחובבות התאטרון: לכו על משחקי תפקידים
( אחות/מורה/שוטרת/תלמידה סוררת) הלבשה תחתונה מדליקה, עדיף כזו שלא צריך להוריד, כמו תחתונים עם פתח, חזיה עם פתח לפטמה ואפילו קריאת סיפור אירוטי אחד לשני ( יש את הספר "נשים מעל" - ויש מלאן סיפורים באינטרנט שאפשר להדפיס ולהקריא אחד לשניה) בקיצור - לא רק בזמן של לפני הריון, גם תוך כדי וגם אחרי. שיהיה בהצלחה ובשעה טובה! שלי.
 

אפונענע

New member
עוד סדרה מומלצת - הירוטיקה

יש לי את השניים הראשונים, מאוד אוהבת אותם (החצי גם אבל הוא נבוך מדי להודות).
 
שלומלום לסקסולגית! ../images/Emo152.gif

אני אוהבת סקס!
ולכן כמה שאלות:
יש תנוחה מומלצת לכניסה מוצלחת ומהירה להריון?
האם נכונה האגדה האורבנית שצריך להחזיק רגליים כלפי מעלה, אחרי קיום יחסים, לזרימה טובה יותר של הזרע לעבר הביצית?
בימי הביוץ מומלץ הרי לקיים יחסים יום כן ויום לא כדי שהזרע לא "יתעייף"...זה נכון?
איך מרעננים את קיום היחסים בימי הביוץ בהם הכל נראה כמו מכאניקה?
 
../images/Emo41.gif ועוד שאלה...

לפעמים אחרי קיום יחסים נראה שהכל נשפך החוצה...האם הכל אבוד? או שהזרע החכם הגיע ליעדו?
 

שירה00

New member
ובהמשך לשאלותיה של סוזי

אומרים שתנוחת הדוגי סטייל זה הדרך הקצרה מהזרעון לבייצית... אך בתנוחה הזו כל הזרע יוצא בסוף החוצה.. אז יש המלצות כלשהן, האם זה באמת תנוחה טובה לפריון והאם למרות שזה נראה שהכל יוצא יש כמה ברי מזל שהצליחו לשחות למרות חוקי כוח המשיכה.. חח.. שאלה מצחיקה יצאה לי...
 

scorp30

New member
מצחיקה אך אמיתית..מצטרפת לשאלות גם

לפליטת המעצבנת
 

שירה00

New member
../images/Emo3.gif

דוקא ממה שהבנתי שכשהאישה למעלה זה פחות טוב מבחינת התנוחות להריון... אולי אני טועה..
 
התנוחה המועדפת - שלווה נפשית

הי סוזי, כשהכל עובד כמו שצריך - לגבר אין בעיות של זרע חלש וכו' והאשה בריאה ורגועה - כל תנוחה שבה הגבר פולט בתוך הנרתיק, טובה מספיק בשביל שהאשה תיכנס להריון, כמובן שזה בתנאי שמדובר בתקופת הביוץ. בפליטה אחת של גבר, מתחרים להם מאות מליוני זרעונים על ליבה של ביצית אחת בודדה, כך שגם כשנדמה לנו שכשהתרוממנו מהמיטה והזרע "התבזבז" לו על הסדינים,עושים באותו הזמן את דרכיהם לעבר המטרה מיליוני זרעים זריזים אחרים שכבר הספיקו לרוץ קדימה. אם זאת כאשר הזרע חלש, או שמנסים תקופה ארוכה ללא הצלחה יש הממליצים לאשה לשכב עם הרגליים כלפי מעלה, זוהי אמנם אגדה ישנה, אך כמו תרופת סבתא עושה את עבודתה נאמנה, הרבה פעמים מעצמת האמונה. אכן, כדי לשבח את הזרע מומלץ לתת לו לנוח יום או יומיים,באופן אישי, אני חושבת שמעבר לקטע הביולוגי יש תחושה יותר נעימה ופחות מכאנית עבור הזוג כשהסקס הוא לא יומיומי ולצורך מטרה ספציפית כל כך. ולשאלתך האחרונה ראי תשובתי המורחבת תחת הכותרת: סקס בהריון, תוך כדי ואחרי. המשיכי להנות מסקס- זהו מרכיב חשוב ביותר לשמירה על הזוגיות לאורך זמן. בהצלחה, שלי.
 

אפונענע

New member
עוד שאלה ../images/Emo152.gif../images/Emo26.gif

אחרי הביוץ, בשבועיים עד המחזור/גילוי הריון, מה המדיניות המומלצת לגבי סקס (אני שואלת בגלל ההתכווצויות החזקות בזמן אורגמה)?
 
למעלה