בוקר-צהריים טובים

lilushi12

New member
אני מבינה שלילות זו מישהי מהעבר

הרחוק- היא כבר מפוספסת?
 
הלו הלו../images/Emo70.gif

מהר מהר לעבור למצב מחוייך, גברת! אם לא אני לנגד עינייך, איך תיהיי אופטימית???
לנגב את הדמעות, לחזור לכינוי החדש (משנה ניק משנה וגו') ולעבוד קשה! ובאמת איפה אני? הנה, אני כאן. חולה, בודדה, בחושך (יש לי סינוסיטיס ואני לא יכולה להדליק את האור בגלל הכאבים בעיניים...). מהר אופטימיות, מהר חיוך ומהר להחזיר לכאן את הדוויג (או בכינויה הקודם, כראוי לפגישת מחזור) - כי הכל פה מתפרק!! (ואולי במקום "פגשית מחזור" נקרא לזה "כנס ותיקות" או משהו?).
 
../images/Emo6.gif אני בהפסקת עבודה../images/Emo178.gif

לצורך השתרשות
... ובהחלט נראה לי עדיף לקרוא לזה "כנס ותיקות"
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
מחשבות חיוביות
 

שיגצה

New member
../images/Emo6.gifאיזה כיף שקפצת לבקר

איך שנעלמת הופיעה מישהי אחרת...אללא יוסטור (את זה ההיא אוהבת להגיד)
 
לא את הא?../images/Emo3.gif

רק את הדוויג אוהב הלילה זרעונים וביציות והמתנה של חן הלילה היא המון התארנבויות. רק את הדוויג רוצות הלילה אין לנו כלום, גם לא פסים ואנחנו חולמות, חושבות עלייך את כמו מיליון זקיקים. * לילה לילה מסתכלת הרופאה בזקיקים אשר הנצו בוגינה, בביצי הדוויגון ברחמנו הקטון לילה לילה מסתכלת הרופאה. ואומרת הרופאה לזרעונים תנו דחיפה ועוד דחיפונת לביצים(יות) שיתפתח הדגיגון ברחמנו הקטון כך אומרת הרופאה לזרעונים. * הדוויג יקרה לי, יקרה הדוויג יקרה לי, יקרה הפסקה קטנה מגיעה לך כי הבוס אוהב אותך אוהב אותך אוהב אותך * ביצה לי, ביצה לי, ביצה לי גדולה! כל זרע בה זורע, כל ילד בה בוקע, ביצה לי, ביצה לי, ביצה לי חביבה! ניפגש בערב..... וגם הדוויג תהיה פה
 
שיגצה ופיצול האישיות שלה

ואהבתי את שניהם, אלי זו דמותי היתה וזו גם היא
ככה באו לי צרות טובות באישיות הן מתפצלות * זקיקונים בכל מיני גדלים ירדו אליי ביום אחד נעים הבאתי להם במתנה קצת זרעונים וקצת אבקה * הנני כאן משפולי בטני הנני קטן עמוק מתוך רחמי הנני כאן * הדוויג, שובי הביתה בחייך, שובי. זה הולך ומתדרדר...
 
כי שיגצת אותי

לנצח אנגנך... * מול מחשבי כבר יממות חיפשת את שאהבה נפשי ולא מצאתיה חיפשתי גם בפורומים האחרים ולא מצאתיה הנך יפה, הדוויגתי והמנהל שלך טיפשי הוא לא מבין שבלעדייך אין לנו פה כלום מי זאת עולה מן הנ$% אשר ליד הים כנסי כבר אל הפורום ותרגיעי את נפשי * ואולי, לא היו הדברים מעולם ואולי, מעולם, לא נכנסתי לפורום מוקדם לגלות - שהדוויג איננה! * תביא הביתה הדוויג והמשקה מוכן!
 
../images/Emo124.gifהדוויג שובי הביתה../images/Emo24.gif

המצב פה קשה,
הבנות מחורפנות
ורמת הלימודים מדרדרת מאוד..... יש מצב שאת מעבירה לנו את ה
של הבוס שלך - אני בטוחה שנוכל להסביר לו את חומרת מצב ההורמונים פה
 
לו רק היית קצת פחות המורה שלי...

איזה דכאון טרגדיה אמיתית ירדה פה הרמה ממש אל התחתית המורה צועקת, בנות מחורפנות קשה מאוווווד!! אין מה לדאוג, הדוויג תכף באה כבר מאוחר, אולי חזרה הביתה תתן בארנבים, תשב אל המחשב ויאללה יאללה!!! * הדוויג היא שלנו הדוויג לא לבד היא בטח לא פריארית של בוס אחד!
 

BaLuna

New member
אני לא יכולה יותר! ../images/Emo6.gif די, תמשיכי..

אני חושבת שזהו שרשור השנה בפורום.
 
למעלה