בחני את עצמך- האם גופך מוכן להריון?

הבנתי...........

שאלתי כמה חברות שלי לאף אחת אין גושים אני חשבתי לעצמי אולי זה בגלל האנמיה דימום מוגבר ואיתו באים הגושים אבל אתן מחדשות לי דברים איך אפשר לטפל בזה למי עליי לפנות???? אני מטופלת ברפלקסולוגיה האם זה עוזר ? [או שישנם כדורים לזה?
 

פוּ

New member
עכשיו במחזור הבא זה יגרום לי לבדוק

כל פעם
אני כבר רואה את עצמי יושבת וחוקרת יש או אין - מה נחשב גוש מה לא
אח השפעות הפורום
 

gigish

New member
לילי היחיד!

האם המחזור האחרון היה "גושי" וכואב באופן מיוחד לעומת מחזורים אחרים? האם עשית כבר כמה טיפולים ברפלקסולוגיה ? אם כן, יתכן וזו ריאקציה לטיפול (שזה דווקא דבר חיובי), אבל בכל מקרה חשוב מאוד לספר למטפל/ת על המחזור. רפלקסולוגיה בהחלט יכולה לעזור! ודרך אגב, יתכן שהאנמיה נובעת גם כתוצאה מהדימום המוגבר, עקב איבוד גדול של דם. האם את לוקחת ברזל?
 
../images/Emo13.gif../images/Emo24.gifגיגיש היי

המחזור האחרון שלי היה גושים ממש כבדים ובצבע חום כהה עד שחור היה כמובן גם דם את יודעת משהו לגבי הצבע הזה? הוא היה יותר גושי ממחזורים אחרים וזה החודש הראשון שאני מטופלת ברפלקסולוגיה אבל מה לא כאב בכלל לא ידעתי על בואו אני לוקחת רק חומצה פולית וגיגיש סליחה על הבורות אבל מה זה ריאקציה לטיפול????
 
ועוד משהו הרפלקסולוגית שלי

קבעה לי שני טיפולים לאחר הביוץ והיא נגעה לי באזור הרחם שלתי אותה אם זה מותר היא אמרה שכן (מוזר) ני מפחדת שהיא "סילקה"לי את ההריון?
 

gigish

New member
הי לילי....

וואו, נראה לי שנורא הפחדתי אתכן..
ההריון לא יכול "להסתלק" מנגיעה באזור הרחם. בד"כ לא נהוג ללחוץ חזק ובאינטסביות (למשל לחיצות חזקות במשך מספר דקות) על הרחם לאחר הביוץ. הרפלקסולוגים המחמירים לא יגעו שם בכלל לאחר הביוץ, אבל כן אפשר ללטף את האזור. יש הרבה גישות ובזמן האחרון אני שומעת על רפלקסולוגים אשר הרבה פחות מחמירים ממני ולא גורמים שום נזק. ריאקציה = תגובה לטיפול. ברוב תחומי הרפואה המשלימה יכולה להיות תגובה אחרי טיפול. התגובה יכולה להראות לא נעימה בהתחלה (למשל, השתנה מרובה, שלשולים, נזלת, ליחה, או מחזור שונה וחזק מהרגיל), אבל בסופו של דבר התגובה היא חיובית. הגוף מנקה רעלים, מעלה דברים מהמעמקים ומפנה אותם וזה כמובן חיובי. דרך אגב, ריאקציה יכולה להיות גם רגשית (למשל, הוצאה של כעסים, בכי, עצב), אבל שוב, זוהי הוצאה של דברים שהיו מודחקים אצלנו עמוק עמוק ויוצאים החוצה. לכן, מאוד יתכן שהמחזור הקשה הוא ריאקציה לטיפול = תגובה שלכאורה נראית לא נעימה, אבל תוביל למשהו חיובי.
 

gigish

New member
סחתיין קורדליה! ../images/Emo45.gif../images/Emo42.gif

מגניב, מגניב , מגניב! לא לשכוח לעדכן אותנו... ובהצלחה!
פו, מה איתך ילדה רעה?
גם אצלך היה פעם איזה דיבור על רפלקסולגיה, לא?
 

פוּ

New member
אני אמרתי וגם מקווה ליישם../images/Emo9.gif

פשוט ביום ראשון התקשרתי לקבוע תור לרופא ולא היה
אז נחכה לפעם הבאה
 
למעלה