בחני את עצמך- האם גופך מוכן להריון?

../images/Emo12.gif../images/Emo12.gifאצלי הכל כן

יש לי מיגרנות יש לי גושים בדם שבעלי מעצבן אותי אז אני שואלת את עצמי אם ......(אבל למחרת זה עובר) אני עייפה בבוקר ואני מתה לילד אבל כל זה אולי בגלל שאני אנמית?
 
דרך אגב שרון שיאצו........

אם בגושים עסקנו אז יש לך מושג למה יש גושים במחזור ? לי יש ממש גושים כאילו כל חודש יש לי הפלה מחדש אשמח אם תדעי את התשובה ? ואם לא מישהי אחרת?
 
גושים במחזור הם עדות לסטגנציה-

תקיעות. יכול להיות שכל ה'כן'נים שלך קשורים לעובדת היותך אנמית. ממליצה לך להתחיל לטפל בעצמך.
 

ro1ro1

New member
גושים במחזור...

למיטב ידיעתי הגושים האילו הם בעצם התפרקות של הרירית שנבנתה . ולכן הגיוני שכל חודש יהיו לך גושים.
 
לא, לא. לא. גושים הם לא דבר שאמור

להיות במחזור. זה יכול להעיד על עצבנות או על חוסר זרימה טובה של הדם מסיבות שונות.
 

ro1ro1

New member
לא נכון , גושים לחלוטין זה חלק

מהתפרקות הרירית , ואת זה אמרו לי כבר מספר רופאים . במחזורים שלפי US לא גדלה כמעט הרירית, לא נצפו בכלל גושים. להבדיל המחוזר האחרון שהרירית שלי הגעיה ל 10 מ"מ..לא רוצה לתאר לך איזה מחזור היה לי.....
 

gigish

New member
מסכימה עם שרון

אולי ברפואה הקונבנציונאלית לא מתייחסים לקרישי דם ולגושים, אבל ברפואה הסינית אכן קרישים הם עדות לסטגנציה (תקיעות, חסימה) של הכבד. מתייחסים לכבד מבחינה אנרגטית ולא פיזית (כלומר זה לא אומר שיש בעיה פיזית בכבד), אלא בעיה בזרימת הדם. כמו כן, כשיש קרישים בדרך כלל יהיו כאבים (בגלל חוסר הזרימה החלק).כאבים חדים הם בדרך כלל גם עדות לסטגנציה. התפרקות הרירית לא מחייבת שיהיו גושים וכאבים, אלא פשוט דימום חלק. וגם אם תשאלי עוד 100 רופאים אף אחד לא יגיד לך "סטגנציה" כי זה מונח שקשור לרפואה סינית.
 

ro1ro1

New member
תראי......

אני בבודאי שלא אצפה משום רופא שיגיד או ישתמש במונח "סטגנציה" . כי ברוב המקרים הרופאים הקונבנציונלים בכלל לא מאמינים ברפואה סינית. עכשו,שכל אחת תחליט בשבילה את מי היא מאמצת ,אני נעזרת גם בקונבנציונלית וגם ברפואה אלטרנטיבית....ובכ"ז לא מוטרדת מהגושים.... יותר מזה....לפעמים ,לצערי הם אילו שמוכיחים לי שזה אכן מחזור ולא שום דימום של השתרשות ..לצערי
 

Boncha

New member
לי הרופא הסביר

שזה שיש גושים זה רגיל... אצלי יש ממש הרבה גושים וזה כנראה כי יש לי עודף טסיות דם, בדרך כלל אני לוקחת אספירין כדי לדלל את הדם, כמה ימים לפני ובתקופת המחזור אני לא לוקחת כדי לא להגביר את הדימום, אבל זה מגביר את התתקרשות... אני לא חושבת שזה קשור לעצבנות או משהוא נפשי, זה פשוט משהוא גנטי, משהוא שבי, האם באמת את חושבת שצריך או אפשר לטפל בזה לפני שנכנסים להריון?
 
ועוד קצת על גושים-

יש הבדל משמעותי מאד בתפיסה של הרפואה המערבית והתפיסה של הרפואה הסינית בעניין הזה. אני לא מתווכחת עם שום רופא, אני נותנת לכן את הצד הסיני. רוצות- קחו, ונסו לטפל. לא רוצות- לא חייבים. אני אישית מוטרדת כשיש לי גושים. לגבי הכניסה להריון- בואו נאמר שזה לא מה שימנע מכן להיכנס להריון, אבל זה עוד משהו שניתן לשפר במסגרת הכנת הגוף להריון, עוד סימן.
 
סליחה על התיאור הגרפי, אבל

אם זה לא ממש גושים, אבל די "צמיגי"?? מה זה אומר מבחינת רפואה סינית?
 

Boncha

New member
אז מה הרפואה הסינית מציעה?

תיארתי לך את הבעיה... עודף טסיות דם, ממקור כנראה גנטי, זה משהוא שבי, שרפואה רגילה לא יודעת לסדר שבין השאר גורמת ליותר גושים.. מה הרפואה הסינית מציאה לעשות כדי להכין את עצמי?
 
ראשית, ניתן לפתור את הבעיה

באמצעות דיקור סיני. עוזר ברוב רובם של המקרים. ניתן לעשות גם שינוי תזונתי מתאים ושינוי אורח חיים, אבל זה כבר לא ניתן לאבחן דרך האינטרנט.
 
פו גיגיש שרון.. סופסוף זזים../images/Emo60.gif

לא האמנתי על עצמי אבל סופסוף עשיתי זאת
והרבה בזכותכן...(טפיחה על השכם) קבעתי תור לרופא מאבחן כדי להתחיל רפלקסולוגיה או משהו כזה....(רק לא דיקור... סליחה שרון, אבל המילה פשוט מפחידה...
) ועוד יותר מזה - קבעתי גם לבעלולי (כמובן בהסכמתו) כדי שגם הוא יכין את עצמו להיכנס להריון....
פו, עכשיו תורך...
 
למעלה