מה יותר מומלץ שיאצו או רפלקסולוגיה|

אמאאור

New member
לצערי לא מתאים - אני מהמרכז...

אני מאוד אוהבת את התשובות שלך בפורום. יישר כח על המקצועיות !
 

אמאאור

New member
בקופ"ח מכבי מגיע למי שרוצה

אני לא יודעת איך זה עובד בקופות אחרות. במכבי קובעים תור לרופא ממיין והוא מפנה לסוג הטיפול המתאים (דיקור / רפלקסולוגיה / שיאצו וכו'). עלויות - באיזור 60 ש"ח לטיפול, עבור סידרה של שמונה / שישה עשר טיפולים בשנה, לא זוכרת בדיוק.
 

gigish

New member
טיפולים בזמן הריון

אכן צודקת אמאאור - הריון הוא כמובן לא מחלה ולכן אין סיבה שלא לטפל בזמן הריון. א ב ל, מאחר וכמו שכולנו (לצערינו) יודעות, בטרימסטר הראשון ישנה סכנה גדולה יותר להפלות, מטפלים לא רוצים לקחת סיכון מיותר. נכון, יש כאן מידה מסויימת של פחד מתביעות וכדומה. (כביכול פוחדים שיאשימו את המטפל). והמנעות מטיפול בשליש הראשון היא קצת כסת"ח. אני בדרך כלל מטפלת מתחילת ההריון בנשים שטופלו אצלי עוד לפני הכניסה להריון. (ואז אני גם מכירה את מצבן ות התגובה האישית שלהן לטיפולים והגוף שלהן כבר "מכיר" אותי ואת דרך הטיפול שלי). אם זו אישה שאינני מכירה, אני מעדיפה להתחיל לטפל בה בתום השליש הראשון, או לטפל בתחילה רק ברייקי. במהלך ההריון רפלקסולוגיה יכולה לעזור לבעיות רבות: כאבי גב, בצקות, עצירויות, צרבות ועוד וכמובן שגם להרגיע מאוד. בשליש השני והשלישי היא מומלצת מאוד (להבדיל ממה שכתוב בספר של בר, משום מה...).
 

efratcn

New member
מאד מעניין ושאלה!!!

אני התחלתי דיקור ורפחקסולוגיה, אבל לי נאמר שמותר לעשות דיקור בהריון אבל יש נקודות מסוימות שהן אסורות והמדקר שלי נזהר מלדקר באותם מקומות כשהוא מזהה שהיה ביוץ (לפי חום השחר). הרפלקסולוגית שאני הולכת אליה (פעם ראשונה, גם היא דרך קופ"ח) אמרה שהיא לא מטפלת בזמן הריון וכששאלתי אותה איך היא תדע אם אני בהריון התשובה שלה היתה "את כבר תדעי לבד, את תרגישי את זה", ואני אפילו את הביוץ שלי לא מרגישה שלא לדבר על כאבי מחזור שגם מזה אני כבר לא סובלת. מה אתן אומרות? פשוט לא ללכת אליה אחרי הביוץ? לא ללכת בכלל? היא כאילו לא הבינה בכלל על מה אני מדברת. יש סיכוי לנזק? תודה
 

gigish

New member
דיקור ורפלקסולוגיה - אחלה שילוב! |4

לגבי דיקור, אני לא מדקרת, אבל למיטב ידיעתי אכן אפשר לעשות דיקור בהריון מלבד נקודות ספיציפיות. לגבי הרפלקסולוגית, חשוב שתשאלי אותה שוב. היא לא יכולה לסמוך על כך שאת זו שתדעי/ תרגישי מתי את בהריון! אני מאמינה שאחרי הביוץ היא תיזהר יותר מלגעת באזורים "אסורים" בהריון ותתייחס אליך כאילו את בהריון (גם אם את לא תרגישי "בהריון".). חשוב לשאול שוב. היא לא מטפלת בכלל בזמן הריון? ושוב, אני מבהירה, הדבר החשוב בטיפול באישה הריון הוא לדעת היכן לא לגעת. וזה משותף גם לרפלקסולוגיה, גם לשיאצו, גם לעיסוי וגם לטיפולים במגע מסוגים אחרים. כדאי לדבר על כך עם המטפלת. מאוד כדאי שיהיה לך אמון בה ושתסמכי עליה.
 

efratcn

New member
תודה גיגיש

אני מטופלת דרך קופ"ח ואני סומכת על המטפלים שם הבעיה היא שהרפלקסולוגית הזו לא ממש מבינה אותי. קצת קשה לי להסביר אבל אין בינינו ממש כימיה ואולי זה מה שמפריע לי. ציפיתי ממנה לתשובה קצת יותר עניינית ולפי מה שהיא אמרה היא לא מטפלת בזמן הריון. בפעם הבאה שאני אמורה להגיע אליה אני מקווה שאני אדע כבר (זה יהיה יומיים לפני האיחור...) ובכל מקרה של ספק אני לא אלך אליה. אני חושבת שכימיה עם מטפל היא מאד חשובה, והמדקר שלי נפלא אבל אין לי כל כך ברירה כי המחיר במכבי הוא ממש חצי ממה שמוצע בשוק ואני קצת מוגבלת מהבחינה הזו. תודה בכל מקרה
 

אמאאור

New member
אני אולי מהמחמירות בעניין הזה

אבל נשמע לי שהרפלקסולוגית שלך אולי לא מספיק מנוסה. איך תדעי אם את בהריון? איך "תרגישי" את זה בשבועיים שלאחר הביוץ? אני מכירה נשים שיש להן תשומת לב ומודעות אדירה לגוף, ובכל זאת הרגישו שהן בהריון רק בשבוע 5-6 לכל המוקדם. אני הייתי מגיעה אליה לאחר ביוץ - במידה והיה סיכוי להפרייה - ואומרת לה שיש סיכוי להריון, כדי שהיא לא תעבוד על איזורים מסוימים. כמו שגיגיש אמרה - ולדעתי היא צודקת מאה אחוז - צריך לדעת איפה לא לעבוד. אגב, גם אני מטפלת בשליש הראשון של ההריון בנשים שהיו מטופלות שלי כבר בעבר, משום שאני מכירה את הגוף שלהן ואת התגובות שלהן והן סומכות עלי ואני עליהן. לגבי נשים שאני לא מכירה, אני אומרת להן לחזור אלי כשהן מתחילות את השליש השני וכל הבדיקות תקינות.
 

ro1ro1

New member
אז מה את ן מציעות לי...??

אני מטופלת כ 3 חודשים ברפלקסולוגיה ויש לי רק דברים טובים להגיד על הטיפול. שלשום (יום א ") עברתי הזרעה . וביום ראשון הקרוב יש לי טיפול... האם לבטל או פשוט ליידע? בזצמנו דיברתי עם המטפלת שלי והיא לא ממש ערה או מסכימה לעבודה שאחרי ביוץ לא כדאי לטפל. אז מה אתן מציעות ??
 

אמאאור

New member
אני הייתי מיידעת אותה בכל מקרה

אם נורא בא לך על טיפול - לכי, אבל את צריכה ליידע אותה, ואולי לבקש ממנה לעשות טיפול שלא נוגע ולא "מעיר" את האיזורים הרלוונטיים של מערכת הרבייה, אלא טיפול מרגיע וכייפי.
 
אני כאמור בעד להמנע לאחר הביוץ

מרפלקסיולוגיה ושיאצו עד המחזור, שהלוואי ולא יגיע....
 

chapling

New member
../images/Emo26.gifדיקור סיני../images/Emo36.gif

אני התחלתי החודש טיפול בדיקור סיני זה טיפול שבאופן מדעי הוכח כיעיל לתמיכה בטיפולי פוריות (למרות שאני עדיין לא שם..) גם הוא כמו רפלקסולוגיה יעיל להסדרת מחזור ודברים מאין אלה יש לי מטפלת מקסימה ורגישה שמתמחה בנושא פריון וגניקולוגיה. הטיפול מחולק לשלוש סדרות סדרת טיפולים לפני הביוץ, טיפולים בימים הקרובים לביוץ וסדרה אחרי הביוץ כאשר הטיפולים מותאמים לבעיה. אני ממליצה בחום לכל מי שנמצאת בשלב החצי שנה פלוס, רגע לפי שמתחילים להתערב בצורה רצינית לנסות משהו כזה אלטרנטיבי. (אני סוגרת שנה לנסיונות אחרי הפלה בשבוע 10. מתוכם שלושה חודשים של איקקלומין)
 
למעלה