מה יותר מומלץ שיאצו או רפלקסולוגיה|

orly p

New member
מה יותר מומלץ שיאצו או רפלקסולוגיה|

ומי מכירה אנשי מקצוע טובים באיזור הוד השרון, רעננה, כ"ס?
 

יולי 154

New member
אני מכירה ../images/Emo91.gif

לא מכירה שיאצו לכן לא יכולה להשוות. אני עושה רפלקסולוגיה אצל מישהי מדהימה! גם נורילו הולכת אליה. היא מקבלת בבני ציון (ליד רעננה) ממש פשוט להגיע אליה, והיא פשוט מקסימה! היא מאוד עדינה ומרגיעה והטיפול אצלה זה פשוט שעה של כיף בלתי נגמר. היא עושה לי רפלקסולגיה עד הביוץ, ואחרי הביוץ, אסור רפלקסולוגיה בהריון, לכן עושה לי הילינג. שמה אלינור, והטלפון שלה מופיע בלוחות הפורום כאן בהצלחה!
 

zamzam

New member
גם אני עושה רפלקסולוגיה../images/Emo6.gif

כבר חודשיים, לגבי שיאצו לא התנסיתי אף פעם כך שאין לי דעה. אני גרה בצפון הארץ לכן הרפלקסולוגית שלי לא מתאימה לך אבל אני מאד ממלצה על הטיפול, לפני שעה חזרתי מטיפול רפלקסולוגיה והיה פשוט כיף
 

c21

New member
היום הייתי פעם ראשונה...../images/Emo6.gif

ברפלקסולוגיה, דרך קופ"ח כללית, היה ממש ממש כיף...
 
לדעתי האישית

אין הבדל רפלקסולוגיה עובדת על נקודות אנרגטיות בכף הרגל שהטיפול בהן משליך אל הגוף. כלומר אם נוגעים לך בכף הרגל באיזור שאחראי על הקיבה, תרגישי השפעה על הקיבה שיאצו עובדת על נקודות אנרגטיות בגוף באופן כללי ולא רק בכף הרגל. אם נוגעים לך בנקודה בגוף שאחראית על הקיבה, תרגישי השפעה על הקיבה כלומר, 2 השיטות עושות אותו הדבר. אני טופלתי ברפלקסולוגיה (כי זה מה שמצאתי). יש בלוחות הפורום דף עם המלצות של מטפלים אלטרנטיביים
 
טוב, נו, אני לא אובייקטיבית...אבל

כמי שניסתה את שניהם, אליי השיאצ'ו מדבר פי כמה. יש בת"א את מילי גבע המקסימה, מטפלת שיאצ'ו.
 

אמאאור

New member
רפואה משלימה

לדעתי הכי מומלץ למצוא מטפל שיודע מה הוא עושה, בעל ניסיון, ושיש לך איתו כימיה. אני אישית יותר מתחברת לרפלקסולוגיה (נורא אוהבת שנוגעים לי ברגליים...). מי שרוצה המלצות על מטפלים באיזור השרון - שתשלח לי מסר או תפנה אלי במייל.
 

פתקית

New member
אולי יש מישהו שיודעת להסביר מה ../images/Emo35.gif

העקרון של הרלפקסולוגיה והשיאצו בהקשר הזה של פוריות?! על מה זה עובד בדיוק? למה זה גורם?
 

אמאאור

New member
בבקשה... למה זה עוזר ומה העיקרון

אני עוסקת בתחום הזה ולכן תמיד נראה לי שזה נורא ברור "למה זה טוב"... אז הנה: הטיפול ע"פ הרפואה המשלימה מתחלק לשלבים שונים של המחזור. השלב הראשון - לפני הביוץ - עובדים על נקודות אנרגטיות בדרך כף הרגל שקשורות לשחלות, לחצוצרות ולרחם. הרבה פעמים עוזר לסדר ביוץ או לחזק ביוץ קיים. המטרה היא להכין את הגוף לאפרות לקליטת הריון. מאוד מרגיע, נעים, משחרר. השלב השני - זמן הביוץ - מעודדים קליטת הריון. השלב השלישי - תקופת ההמתנה. טיפול מרגיע, שמחמם את המקומות הרלוונטיים בגוף, ומעודד קליטת הריון במידה והיתה הפרייה. הרבה עבודה על שקט, רוגע, נשימה, שלווה. ואם הגיע המחזור - חודש חדש, טיפול חדש. אגב, יש כאלה שמתחברות לרפלקסולוגיה (דרך כפות הרגליים), יש כאלה שמתחברות לשיאצו (העיקרון דומה, אבל המגע הוא בגוף עצמו, עם בגדים), יש כאלה שאוהבות עיסויים (מגע בגוף עצמו, עם בגדים תחתונים בלבד) וכו'. החביב עלי מכל - שילוב של כולם. יש מטפלות/ים מוסמכים שיודעים כמה טכניקות ויכולים לשלב אותן בטיפול . ולא פחות חשוב - ללכת למטפל מוסמך (עם תעודות - לא להתבייש ולבקש מידע על ההסמכות), אחד שכבר עובד מספר שנים ויש לו ניסיון, אחד שיש לך כימיה טובה איתו/ה ואת מרגישה ש"הגעת הביתה" בטיפולים.
 

פתקית

New member
תודה רבה על התשובה ואם ../images/Emo24.gif

את בתחום אולי את יכולה לספר לי גם על דיוק. שמעתי שזה אפילו יותר טוב מרפלקסולוגיה - מה בעצם קורה בדיקור?
 

אמאאור

New member
לגבי דיקור אני לא יודעת לענות

משום שאני לא מדקרת. אבל שמעתי על מדקרים טובים מאוד שבהחלט עזרו במצבים של מחזור לא סדיר / ביוץ "סורר" / שחלות פוליציסטיות וכאלה. אם את רוצה עוד פרטים - שלחי לי מסר או אימייל.
 
תשובה על הדיקור

הדיקור עובד על הזזת אנרגיות תקועות בגוף, משפר רמה הורמונלית ויכול להזיז את הביוץ למקום הנכון (אם הוא למשל מופיע בזמן מחזור זה לא כ"כ משרת אותנו, נכון?)
 

nurilu

New member
הסיבה העיקרית שאני התחלתי בטיפול

רפלקסולוגיה היא כדי להרגע ולהוריד מתחים. לא חשבתי על זה כאמצעי לטיפול בפוריות. אבל היה לי די ברור שכשאני אצליח קצת להרגע אני גם אצליח להכנס להריון. וזה באמת מה שקרה.
 

אמאאור

New member
לגבי עלויות

את יכולה ללכת דרך מרפאות רפואה משלימה של הקופה, יש להם הסדרים וזה יוצא די זול. החיסרון הוא שהמטפלים לא תמיד הכי מנוסים, עבור רובם הגדול זוהי תקופת סטאז'. באופן פרטי, מטפל טוב לוקח לפחות 150 ש"י לטיפול, ולרוב מציע "סדרת טיפולים" שאז את סוגרת על מסגרת של 6 או 8 או 10 טיפולים ומקבלת הנחה בהתאם. אפשר גם לקבל החזרים דרך ביטוח רפואי פרטי שיש לו כיסוי אלטרנטיבי (כלומר לא דרך קופה). אם את מחפשת מטפלת באיזור ר"ג או כפ"ס, מוזמנת לפנות אלי.
 

gigish

New member
מסכימה, אבל...

לגבי מטפלים בקופת חולים, לא תמיד הם לא מנוסים. ישנם מטפלים שעובדים בקופ"ח שנים רבות והם בעלי ותק וניסיון רב. א ב ל, האילוצים מלמעלה קובעים זמן מוגדר מאוד לכל טיפול ולפעמים העבודה מתבצעת טיפול אחר טיפול אחר טיפול, מה שכמובן יכול לגרום לשחיקה של המטפל. אם אני לא טועה בקופ"ח המטפל לא יכול לעשות טיפול שהוא משולב, אלא כל אחד מתמחה בתחומו (אבל אני לא ממש בטוחה בקשר לזה).
 
נכון מאד. דיקור אפשר בקופ"ח אבל לא

כדאי רפלקסולוגיה ועוד פחות שיאצ'ו, שפיזית זה יותר קשה למטפל.
 
למעלה