יש לי גרף מוזר

tarepanda

New member
הנה הגרף שלי...

גרף ללא בשורות טובות אבל רואים את הביוץ יפה לאללה, לפחות זה
התחלתי למדוד רק ביום ה-10 למחזור אבל תפסתי את החלק המעניין.
 

tarepanda

New member
הנה הגרף שלי...

גרף ללא בשורות טובות אבל רואים את הביוץ יפה ביום ה-27, לפחות זה
התחלתי למדוד רק ביום ה-10 למחזור אבל תפסתי את החלק המעניין.
 
הגרף העצוב שלי...

סוף סוף הגיעה המכשפה... באיחור לא מוסבר של יומיים (אין לי איחורים אף פעם, המחזור תמיד סדיר כמו שעון שוויצרי) ואחרי יומיים של כאבים מוזרים... יאללא למחזור דצמבר!
 

פּוֹנְג

New member
גלגללולה, המחזור הגיע 14 יום אחרי

הביוץ את יכולה להתנחם בכך שיש לך שלב לוטאלי מצויין. למה היה איחור בביוץ? זאת אני לא יודעת בהצלחה בפעם הבאה. וברוח השירה בציבור שלנו מכשיפלה רעה טמפונים ואכזבה
 
../images/Emo24.gifתודה פונגוש!

יש לי הרגשה שלא היה איחור בביוץ אלא שהתחיל הריון רע שלא ממש נקלט ובסוף החליט ללכת... ואולי לא... לעולם לא נדע... השאלה עכשיו אם להמשיך לחשב את המחזורים שלי כמו שהיו עד היום (29 יום) והאם לקחת בחשבון שהביוץ שלי הוא בימים 17-18 (בסוף החלון) כמו שראיתי בוודאות החודש עם הערכה ועם החום... ואולי זה לא נכון ופשוט באמת הפעם הביוץ התאחר מסיבה לא ברורה... הרבה שאלות... אין תשובות... והעיקר! לא נפסיק לשי-אי-איר!!! לא נפסיק לשי-אי-אי-אי-אי-איר!!!
 

פּוֹנְג

New member
אם את חושבת שהיה הריון אז כדאי לך

לעשות בדיקת דם, מחר עוד תוכלי לראות שאריות בטא (אני חושבת)
 
אני לא חושבת שיש טעם... בשביל מה?

מה שהיה היה... ממשיכים הלאה בראש מורם (ואתן תצטרכו להמשיך לסבול את המוזרויות שלי עוד קצת... מה לעשות... החיים קשים)
 

BillB

New member
גלגלולה, קרה לי משהו דומה החודש

הביוץ שלי קפץ ליום ה - 16 -17, והמחזור שלי איחר בחמישה ימים...הסתובבתי כל השבוע שלפני המחזור בהרגשה מאוד מוזרה שאני בהריון, אבל הסתבר שלא הייתי...בכל אופן - אני מחשבת את המחזור הנוכחי מהיום הראשון של הדימום הכבד, ואני מניחה שאורך המחזור יחזור להיות 28 יום כמו קודם, ליתר בטחון - אני עוקבת אחרי החום, הפרשות וכו', וגם משתמשת בערכות ביוץ (כי זה החודש הראשון שאני מודדת חום). בפעם האחרונה שהיה לי איחור כזה, המחזור הבא חזר להיות באורך הרגיל שלו. מקווה שגם אצלך זה יהיה ככה, בהצלחה!
 
וואלא? תודה על המידע!

גם המחזור עצמו עכשיו נורא מוזר לי... יש לי בחילות מהסרטים! בחיים שלי לא היו לי בחילות במחזור! טוב לשמוע שאני לא היחידה שקורה לה כזה דבר! וטוב לשמוע שהמחזור אחר כך חזר לך לאורך הנורמלי! עכשיו אלוהים יודע מתי יהיה לי ביוץ הבא! אני אחשב כאילו הוא התאחר החודש ביומיים ויגיע בחודש הבא יומיים קודם... נראה מה באמת יהיה... והמון בהצלחה גם לך יקירתי בעלת הצמות העומדות שמעבר לים
 

BillB

New member
בחילות? הדימום כרגיל או שקל יותר?

תשמעי, לא יודעת מה לומר...אני מכירה אישית מישהי שקיבלה מחזור כשהיתה בהריון, אבל אני לא יודעת איזה מין מחזור זה היה. אולי תעשי בדיקה רק ליתר ביטחון? ולגבי לספור ימים - אם המחזור שלך הוא 28 ימים תספרי 28 מהיום שקיבלת, לא מהיום שהיית אמורה לקבל.
 
אין סיכוי לצערי...

זה מחזור אמיתי! לא מתחזה! בדקתי לו את תעודת הזהות והיה כתוב! אז אני סופרת מהיום... תודה
 

BillB

New member
עכשיו את גם סלקטורית? ../images/Emo8.gif

קבלי מזמור למחזור מאחר: טיפה. חצי טיפה. זרזיף אחד בהיר. כתמי תקווה חומים. ודי. ושוב הציף מחזור ושוב הכל הסעיר בתקווה שיבוא הביוץ הבא.
 
../images/Emo6.gifאיזה חמודה את!

הצחקת אותי! ואני נורא זקוקה לזה כרגע... הפורום ממש הפך פיוטי בזמן האחרון
ורק שלא יקרה לי הדבר הבא: דימום קטן! דימום קטן! שמונה ימים דמי נתן....
 
למעלה