רשימת "פיצויים" להקלת דכאון המכשפה!

רשימת "פיצויים" להקלת דכאון המכשפה!

נכון שהגעת המכשפה זה אחד מהדברים הכי מדכאים שיש?!?
אז אני מציעה להכין כאן רשימה של"פיצויים" שיעזרו לנו מעט להקל על האכזבה של המפגש הלא רצוי הזה. כך, גם אם אנחנו נפגשות במכשפה הרעה יהיה לנו לפחות משהו אחר לצפות לו! מדובר בעיקרון בדברים ש"אסור" בזמן הריון (אחרת זה לא חוכמה!). אז אני אתחיל. להלן רשימת הפיצויים שאני מציעה למי שנפגשת עם המכשפה האדומה:
ללכת לחגוג את המכשפה בארוחת סושי חגיגית במסעדה!
לצאת למועדון ריקודים או פאב ולחגוג כמו שצריך עם בירה/כל אלכוהול אחר.!
לצאת לטיול רכיבה רומנטי על סוסים בחוף הים!
לארגן פיקניק רומנטי עם הבעל על חוף הים כשבתפריט עוגת מוס (מביצים מוקצפות ולא מבושלות), מוס סלמון מעושן ובקבוק יין משובח!
ללכת לשחק טניס/סקווש/כל משחק כדור אחר!
ללכת לפארק הירקון ולהשכיר רולרבליידס לחצי יום (ואפשר ליפול חופשי!) מה עוד?!??
 

missB

New member
כיסית את רב האפשרויות

אבל ננסה להוסיף: * קונים לעצמנו מכנס/שמלה חדשה - מתוך הנחה שקיבלנו תוספת זמן שבה נוכל לנצל אותו/ה עד שנתחיל להשמין. * קובעים יום פינוק עם המסאג' המועדף עלינו. * אוכלים מה שמתחשק בלי לחשוב על כל המאמרים של מותר ואסור. * עושים אמבטית קצף עם שמנים, מלחים ושאר פינוקים.
 

tarepanda

New member
מה אני עשיתי...

תרמתי להקמת האגף על שמי בבית של האופטומטריסט - חגגתי במשקפיים + משקפי שמש חדשים שמחירם פרופורציונלי למצב הנפשי שלי. קניתי מכנסיים חדשים מתוך מחשבה שאם אני לא בהריון לפחות אני עדיין יכולה ללבוש בגדים כאלה. יצאתי עם בעלול וחברה לאכול עסקית במסעדה סופר טעימה היום במקום לאכול בעבודה.
 

Galit29

New member
בהחלט ../images/Emo45.gif

כשהיא מגיעה אני מוזגת לי כוס בייליס עם קרח יאמייייי
 
לא נכון! יש עוד מלא!

למשל אף אחת לא ציינה:
להשתתף במירוץ מרתון
לנסוע לטיול סקי ארוף בהרי ההימאליה
לעשות באנג'י ממגדלי עזריאלי
אני בטוחה שזה יהנה את רוב הבנות כאן! וזה לא מומלץ בהריון! אז זה מתאים יופי לרשימה! נו - אין יותר תרומות?
 

tarepanda

New member
היום 2 אנשים דיברו איתנו על סקי...

קצת התבאסתי כי מצד אחד ממש ממש בא לי! זה קטע מטורף, מצד שני הם רוצים להתחיל לסגור דברים מעכשיו, ואנחנו יכולים להגיד כן או לא בערך בהתראה של שבועיים. ושיהיה רק בשבוע של לפני הביוץ וכו' וכו'. לכי תסבירי לאנשים...
 

מירב8

New member
נכון...... סקי.......

השנה מצד אחד רצינו לתכנן, אבל מצד שני קיוינו שלא נוכל לנסוע אז עדיין מתלבטים ועדיין מקווים (כמובן שכסף זו בעיה בפני עצמה)
 

BillB

New member
מוסיפה כמה משלי

ללכת לסנטרל פארק להחליק על הקרח. לעשות שיעורי ספינינג בלי חשבון, ובלי לדאוג לדופק. לשתות את הקפה של הערב עם שוט של בייליס'. לשתות בירה עם הסטייק המדיום - רר בארוחת צהריים של שבת. לעשות סקס בלי לחשוב מה התנוחה שיש הכי הרבה סיכוי שתוביל להפריה. לחזור לישון כמו בן אדם אחרי לילות בלי שינה בגלל המתח והציפייה.
 

u z a

New member
שכחת קרפצ'יו,

ג'קוזי חם ומבעבע (דרך אגב - מוס סלמון מעושן למיטב ידיעתי אפשר - זה לא נא!), ללכת ללונה פארק ולעלות על רכבת הרים, פיראטים, אנקונדה וכיו"ב, רפטינג סוער או אבובים, והכי חשוב: להסניף ריח של קפה, כל עוד אפשר!
 
ויש לי עוד כמה...

** לשתות כוס גדולה/ ענקית של אייס (רצוי ארומה) עם טעם וריח של קפה ** לעשן עוד סיגריה (אחת אחרונה) ** לעשות מקלחת עם מים חמים חמים (בלי לחשוב על זה שמבשלים את העובר ותצא ביצה קשה...) ** לצאת לסוף שבוע לטיול עם הילד בלי לחשוב על זה שאולי לא כ"כ בריא לי עכשיו לישון באוהל (ואני ממש אבל ממש לא טיפוס של אוהליםן- אבל מה לא עושים למען החוויה). ** לישון הכי טוב שרק אפשר....
 
גלגל.... אני מתה עלייך! ../images/Emo24.gif

ביום עצוב כזה הצלחת לגרום לשפתיים שלי להתרומם קצת מעלה....
 
וכמובן רכבת הרים עם 10 לופים...

בהריון נסענו לטיול לצרפת, שהיה אמור להיות מסע פארקים (יורודיסני, אפטלינג, פוטורוסקופ ואסטריקס) ונאלצתי (בעצב רב) להמיר לטיול לעמק הלואר. אני חולת רכבות הרים- וזה היה הכי חסר לי בהריון
 
למעלה