חוזרת לעדכן..

shirael

New member
חוזרת לעדכן..

היי בנות, שבוע 8 +יומיים, חזרתי לטכנאית אולטרסאונד שעשתה לי את המעקבי זקיקים במשך יותר מחצי שנה.. זה היה נחמד - פעם אחרונה שנפגשנו היא שלחה אותי להזרעה באיחולי הצלחה ו"יאללה, פעם הבאה את אצלי לבדיקת הריון צעיר". אז הייתי ממושמעת ועשיתי בדיוק מה שהיא אמרה!


פעם ראשונה שהאולטרסאונד דרך הבטן, העובר אפילו גדול ביום מהצפוי, כמעט כמעט 2 ס"מ - לא להאמין שרק לפני שבועיים וחצי הוא היה שומשום בגודל 2 מ"מ. עכשיו ממש רואים ראש וגב וזרועות ורגליים, קל להבין איזה זווית שלו רואים, נהיה תלת מימדי... והדופק נשמע מדהים. אין, זה פשוט סרט הדבר הזה. לא נתפס, המוח לא מסוגל להכיל.

אני עם בחילות וגזים די נון סטופ מתחילת שבוע 5, עייפה ועצבנית חלק ניכר מהזמן, עובדת חזק על לייצב את התזונה (זה שהאבטיח חזר לשוק כנראה יעזור מאוד בנושא), ותכף יוצאת להדריך טיול של 12 יום רצוף מחוץ לבית. לא משעמם... אבל כל מפגש כזה עם התינוק מכניס הכל לפרופורציות ומזכיר לי שיש סיבה מצוינת לכל התחושות הלא נעימות, וזה שווה את זה בגדול.

ואמרתי לכן מה התאריך המשוער? 1.11.19
 

tuti210

New member
כיף לקרואאא מזל טובב!!!!

פשוט כיף לקרוא !!!
מאחלת לך הריון קל , עגול ושמח

&nbsp
 

Mis Anna

New member
ישששש איזה יופי

כל.הטיילת תעביר לך את הזמן מהר. רק לא לשכוח לשתות הרבה
 

missh1

New member
כיף לשמוע, אגב

אני בדיוק מבררת בנוגע לצילום רחם החדשני שד"ר ויינטרוב מבצע בלניאדו (הוא מבצע את הבדיקה נכון?!) נשמע לי מפחיד כל הסיפור הזה... את יודעת אם הקופה משתתפת בבדיקה? את זוכרת אם צריך הפנייה מיוחדת או שהפנייה של צילום רחם רגיל מספיקה כדי לקבל טופס 17? יש לי מיליון ואחת שאלות בדר"כ סורי. אההה ואם כבר לניאדו אז זה בית חולים מדהים מדהים מדהים ללדת בו.. מניסיון אישי כמובן .
 

shirael

New member
את שואלת לגבי הסונוהידרוגרפיה?

הקופה מממנת לך את הבדיקה. את צריכה הפניה וטופס 17 ספציפיים לבדיקה הזאת, צילום רחם רגיל לא תופס פה. פשוט לבקש מהרופא המטפל ולהתעקש אם צריך, בשערי צדק אמרו לי שהעלות לקופות כמעט זהה כך שלא אמור להיות להן אכפת, פשוט לא כולם מכירים עדיין טוב את העניין כי זה חדש. אפשר לבצע עם טופס 17 בלניאדו ושערי צדק, ונדמה לי שגם באיכילוב אבל לא הצלחתי לתפוס אותם לבדוק.
ולמה מפחיד? נשמע לי הרבה פחות מפחיד מהצילום הרגיל - בלי לתפוס את צוואר הרחם, בלי היוד הרדיואקטיבי, בלי רנטגן... וחוץ מהשנייה שהצינורית עברה את צוואר הרחם (שאצלי סגור מאוד כיאה לבתולת לידות
) לא היה שום כאב.
 

missh1

New member
התכוונתי שצילום רחם נשמע מפחיד..

אז התקשרתי לרופאה שלי היום והיא ממליצה לעשות צילום רחם, מהסיבה שאם יש משהו שצריך לפתוח שם אז צילום רחם עושה את זה טוב יותר.. כבר לא יודעת מה לעשות
 

shirael

New member
לפי מה שהרופאה שלי אמרה

אין הבדל ביכולת לפתוח חסימות. בשני המקרים מדובר בנוזל שמזרימים בלחץ, מה זה צריך לשנות להם אם הנוזל הזה הוא יוד או מים?
 

shirael

New member
תחשבי על זה ככה.

תעשי את הבדיקה הפחות כואבת/מפחידה. אולי לא ימצאו כלום (אמן).
אם ימצאו חלילה, ינסו לפתוח. אולי יצליחו.
אם חלילה לא יצליחו לפתוח, תמיד תוכלי לעשות בנוסף צילום רחם ולנסות לפתוח ככה.
את לא מפסידה כלום, במקרה הכי גרוע תעשי גם צילום רחם אחר כך, אבל לפחות נתת הזדמנות להסתדר בלעדיו.
 

missh1

New member
את צודקת,

בדיוק מה שחשבתי לעשות.. תודה יקירה, ושבת שלום
 
למעלה