קשה חדש

shirael

New member
קשה חדש

אז הייתי שקטה החודש כי לא היה מה לספר. לא רציתי להתעסק בכלל בנסיונות (הזרעה שלישית עם מנופור אוביטרל וקרינון) והתמקדתי בכל דבר אחר. כל פעם שהמוח ניסה ללכת לשם ולהתחיל לחשוב ולחשב פשוט הפסקתי אותו.
היה חודש קל.
ביום חמישי האחרון, יואב 13, עשיתי בדיקת דם כי לא רציתי להתעכב עם הסופש למקרה שצריך להפסיק את התמיכה, כדי שהמחזור לא יתמהמה.
באמצע יום מטורף של הדרכת תיירים בעיר העתיקה קיבלתי את התוצאה - בטא 107. חשבתי שאתפוצץ מאושר.
סיפרתי לבעלי והמשכתי להדריך עד שהטיול הסתיים אתמול בלילה.
אני כרגע בתור לבדיקת דם לראות הכפלה, ויש לי הרגשה רעה כל כך. בלילה היה לי גל חום, בדיוק כמו אלה שהיו בשני המחזורים האחרונים כשההורמונים התרסקו. בשתי הפעמים האלה היו 3 לילות כאלה, כשהראשון יחסית עדין והשניים הבאים פשוט דליים של זיעה. אז זה של היום היה עדין, אבל ברור.
החזה שכבר שבועות כל כך גדוש וענקי וכבד פתאום הרגיש בבירור פחות דחוס.
יכול להיות שזה בגלל שאכלנו אוכל כבד שאנחנו לא רגילים אליו בערב שלפני, בעלי התעורר גם עם גל חום. אולי זה בכלל הגל חום שלו שחימם אותי. אולי ההתרככות ההיא בחזה נבעה מהחום הזה, כי תכלס הוא עדיין גדול וכבד.
או אולי אני מחרטטת כי אני כל כך לא רוצה להכיר במציאות.
גם בהריון הכימי הקודם היה לי איחור של יומיים - אחרי היום זה גם יהיה איחור של יומיים.
כמובן שלא הצלחתי להרדם אחרי ההתעוררות הזאת לפחות שעה וחצי... חרשתי באינטרנט על הריונות כימיים שהתחילו עם בטא לא נמוכה, וכרגיל - הכל אפשרי.
לא יודעת איך אחזיק מעמד עד הצהריים. זה איכשהו סוג חדש לגמרי של קושי לעומת לא להצליח בכלל - לשמוע שכן, לקבל שיחה מאושרת מהאחות שגם קבעה לי תור לבדיקת דופק, ואז (אולי) להצטרך להיפרד מהכל.
איזה מזל שעוד לא סיפרתי לאמא..
 

missh1

New member
בבקשה תנסי להירגע..

הלחץ שלך רק מזיק .. תחשבי מחשבות חיוביות .. מחכה להודעה משמחת בצהריים :] שיהיה שבוע טוב בעז"ה
 

76לילי

New member
תוצאה מהממת!!

אני מבינה את הרצון להוריד ציפיות כדי לא להתאכזב אבל בתכלס זה לא עוזר לנו להתאכזב פחות ולא נותן לנו להנות מהרגע. קיבלתי תוצאה מדהימה. רוב הסיכויים שהכל טוב- כמו כל דבר בחיים שום דבר לא בטוח. אז לא נשמח מחתונה כי הרבה מתגרשים ? לא נצא נטייל למרות כל הסיכונים? אותו דבר. כרגע זה משמח אז תשמחי!! מאחלת לך 9 חודשים משעממים והריון קל וכיפי.
 

secondtime82

New member
מאחר וברור לי

שהדבר היחיד שייתן מענה וודאות ורוגע (אני מקווה ומאמינה) זו תשובת הבטא ... מחזיקה לך אצבעות חזק חזק!
 

מפעם

New member
בשעה טובה!

תחזיקי חזק כי הקשה הזה לא נגמר לעולם הוא רק מתחדש כמו שהבנת. לפחות הקושי של הציפייה לבטא מוגבל לשבועיים והקושי והחרדה והציפייה ללידה ב-40 אחכ להיות אמא זה כבר סרטים לכל החיים. הכל לטובה:)
 

shirael

New member
4-7-9!

3 ימים אחרי שיצא 107. זה אשכרה קורה.
ההודעות שלכן עזרו לי להרגע קצת, גם פתחתי קלפי אושו (קלפים פסיכולוגים ברוח הזן) והם תמיד תמיד מעלים אותי כמה רמות למעלה ומאפשרים לי להוריד את הטורים ולהסתכל בצורה מאוזנת יותר על הכל. ואז בבת אחת הגיעו חברים מחו"ל לביקור, ומיד אחר כך פגישה עם אדריכלית לגבי דירה שאנחנו חושבים לקנות, ואז בנסיעה הביתה ראיתי שהגיעו התוצאות. הלב שלי דפק כל כך חזק, ביקשתי מבעלי שיעצור והוא מצא איזה פארק קטנטן לא רחוק, התיישבנו שם וכל כך פחדתי, לא העזתי להסתכל. הוא התלוצץ שתכלס לא חייבים, אפשר פשוט לחכות לראות אם אני מתחילה להשמין מתישהו, והצחוק שחרר אותי מספיק להסתכל. אז הבטא טובה מכפי שיכולתי לקוות, הפרוגסטרון גבוה מ-190, והאסטרדיול עלה אפילו עוד קצת. כנראה שהגל חום המפחיד ההוא בלילה היה באמת כתוצאה מאוכל שמן וכבד, ולא מההורמונים. בחיי שעד הגל חום הזה לא חששתי בכלל מהבדיקה, והייתי מאוזנת וסבבה כמו שכולכן המלצתן. פשוט כשהתחלתי להרגיש משהו -הגל חום הזה - שכבר פעם אחרי פעם בישר את תחילתו של הסוף, הדרך למסקנה היתה קצרה.
תכלס, ככה זכינו לקבל שידור חוזר של רגע הגילוי, אחרי שבבדיקת דם הקודמת הייתי בעצם לבד, ולקח 3 ימים עד שפגשתי שוב את בעלי. הפעם הוא היה חלק מזה, הרגיש את ההתרגשות והפחד והאושר יחד איתי.
חמישי הבא כבר היה לי תור לרופאה כדי להכין הכל למעבר ל-IVF. האחות אמרה לי לשמור את התור הזה לבדיקת דופק


מצרפת פה את הקלף שהכי דיבר אלי היום, אני רוצה שייתן השראה לכולכן:
"סבלנות: יש תקופות שבהן הדבר היחיד שיש לעשות הוא לחכות. הזרע נטמן, הילד גדל ברחם, הצדפה מצפה את גרגר החול והופכת אותו לפנינה. הקלף הזה מזכיר לנו שכעת הגיע זמן שבו כל שנדרש הוא להיות פשוט עירנית וסבלנית, ולהמתין. זו בדיוק הגישה של האישה המופיעה על הקלף. היא מרוצה, ללא שום סימן לחרדה, ופשוט מחכה. לאורך כל שלבי הירח החולפים מעליה היא נותרת בסבלנותה, בסנכרון כה מושלם עם מקצבו של הירח עד שהיא כמעט התאחדה איתו. היא יודעת שכעת הזמן להיות פסיבית, להניח לטבע לעשות את שלו. אך היא לא ישנונית ולא אדישה; היא יודעת שכעת הזמן להתכונן למשהו עצום. זמן מלא במסתורין, כמו השעות שלפני השחר. זמן שבו הדבר היחיד שיש לעשות הוא לחכות."

 

missh1

New member
וואו!

תודה להשם יתברך! אני כ"כ כ"כ כ"כ שמחה בשבילך
 

secondtime82

New member
מהמם!!׳

כבר חצי יום אני נכנסת בציפייה שתעדכני איזו בטא מעולה וקלף מושלם למצב הנוכחי! תודה על השיתוף. זה כאן, זה קורה, בשעה טובה!!
 

Mis Anna

New member
קולולווווווווו

שימשיך תקין עגול ומשעמםםםם שיגמר במועד בידיים מלאות
 

maya678

New member
ווהו!!

שימחת אותי ממש :)
מצטרפת לכל הברכות כאן, מזל טוב!!
 

LEELEE7

New member
שמחה בשבילך ממש!

זה קורה!!!
בשעה טובה ול-9 חודשים קלים ומשעממים!
 

Lily38

New member
יואו איך אני מתרגשת בשבילך!! מזלל טוב!!!!!

הלב שלי דפק חזק עד שגלגלתי לתגובה של הבטא השנייה! הריון קל,עגול ומשעמםםםםםםם
 

רונה1210

New member
אהובה!!

מתרגשת בשבילך ממש!!! שימשיך להיות משעמממם ובעה בידיים מלאות!
 

noa199210

New member
בשעה טובה!!!!

ממש ממש כיף לקרוא את זה, צריך הרבה סבלנות אבל בסוף זה מגיע!
מאחלת לך היריון קל תקין ובידיים מלאות
 

shirael

New member
נהדרות אתן, תודה!!!

אנחנו פה די בהלם עדיין. היום הייתי בתדריך לקראת טיול שאני מדריכה והציעו לי טיול נוסף ביוני. מצאתי את עצמי פתאום מתחילה לחשב באיזה חודש אני אהיה אז ואם זה יסתדר, ואני הרי רוצה להספיק לנסוע קצת להתאוור בחו"ל לפני הלידה, ואי אפשר כבר בחודשים הממש מתקדמים, ומה פתאום אני בכלל מדברת על דברים כאלה עכשיו, כשרק לפני כמה ימים הייתי עדיין במקום של טיפולים אינסופיים עם איזה תקווה ערטילאית שאולי הפעם יצליח.
אין זה הזוי.
מרגישה די טוב בינתיים, היום אחרי טיפול בדיקור היו קצת כאבי מחזור וחולשה אבל זה נרגע. ממשיכה לקחת תמיכת פרוגסטרון עד הבדיקת דופק בחמישי הבא...
חיבוקים לכולכן בנות. תמיד חשוך לפני עלות השחר
 
למעלה