ושוב בתכניתנו "ההזרעה נופלת על סופשבוע ומשגעת את שירה"

shirael

New member
ושוב בתכניתנו "ההזרעה נופלת על סופשבוע ומשגעת את שירה"

כן כן, נראה שזה שוב בדיוק מה שהולך לקרות. אשמח לדעתכן, ונראה לי שאפילו אדביק את ההודעה הזאת בפורום פוריות להתייעץ גם שם (אבל ניסחתי אותה פה כי פה זה הבית
):

יו"מ 1 היה ב-1 לחודש, כלומר אני כרגע ביו"מ 9, הזרעה שנייה. מזריקה כבר 6 ימים מנופור 50. בבדיקה לפני יומיים היה זקיק של 10-11ממ, ואסטרדיול 850.

בבדיקה היום הזקיק הזה גדל ל-13-14ממ, זקיק נוסף הצטרף בשחלה הנגדית בגודל 10ממ, והאסטרדיול 1500.
LH ופרוגסטרון שניהם מאוד נמוכים עדיין, רירית 8.7 ממ, נוזל בדוגלס נצפה כבר בבדיקה של לפני יומיים (למרות שהטכנאית רק אמרה לי בעל פה ולא כתבה), ושוב נצפה היום. הפרשות נוזליות בשפע. קיצר - כל הסימנים שהביוץ אוטוטו כאן, רק שהזקיק קטן..

במחזור שעבר היה לי זקיק שגדל תוך 3 ימים מ-10 ל-19 (וממנו היה ההריון הכימי), ובכלל יש לי היסטוריה של זקיקים שנותנים קפיצת גדילה ענקית, אם כי נראה שבחודש הנוכחי הם בינתיים גדלים בקצב נורמלי.

אז עכשיו הרופאה נתנה הוראות - לרדת למינון הנמוך ביותר של מנופור ולחזור על הבדיקה ביום ראשון. אמרתי מיד שאין מצבבבבב שהביוץ יחכה עד אז. כבר הייתי בסרט הזה, לא מוכנה לאבד עוד חודש ככה. התפשרנו שאני אכן ארד למינון הנמוך במנופור, אבל אעשה מחר בבוקר עוד סט בדיקות ונדבר אחרי הצהריים לראות איך ממשיכים.

מה אתן חושבות? נניח שאזריק בחמישי אוביטרל ואז נעשה הזרעה בשישי בבוקר, בדיוק כמו שעשינו בחודש שעבר, הביוץ בטח יהיה בלילה בין שישי לשבת - הזקיקים יספיקו לגדול לפחות ב-3 ממ עד אז, אולי אפילו קצת יותר. אני לא מתלהבת מזה שהם יבייצו בגודל כזה קטן (אם הקטן שביניהם בכלל יבייץ), אבל מה האלטרנטיבה? לעשות עוד בדיקה בראשון והזרעה בשני? כשכבר היום האסטרדיול ב-1500? נכון שאין מצב?

למה אין הזרעה בשבת למהעעעעע
 

Mis Anna

New member
תקשיבי

זקיק בשל נחשב מ16ממ
אל תפחדי מביוץ מזקיק קטן. בגדול תמיד אצלי מרגע שראו 16 מ"מ כבר קיבלתי אישור לאוביטרל. בנוסף אוביטרל פלוס הזמן הנוסף עד לביוץ מגדילים את הזקיק עוד. כלומר אם הזרקת אוביטרל ב16 מ"מ יתכן ועד הביוץ כבר יהיה 18 ואפילו יותר. כי זה יקרה כ36 שעות אחרי אוביטרל. אז טוב מאודדד שהתעקשת. לדעתי מחר כבר יהיה 16 לפחות ותתבקשי להזריק מחר או שישי. גם הזקיק השני יכול להביא פרץ גדילה ולגדול. ואם שישי זריקה אז הזרעה טכנית יכולה להתבצע בראשון. אם כי יש לך כל זכות לבקש הזרעה כפולה. כן כמו שזה נשמע. הזרעה בשישי וראשון.
מחזיקה לך מלאנתלפים אצבעות. 20 שלי ועוד 40 של העוברים. שתביני כמה אצבעות מוחזקים לך. זה אומר שבטוח תקלטי.
&nbsp
&nbsp
 

shirael

New member
איזה מתוקה עם כל האצבעות!


לא חשבתי באמת על הזרעה כפולה... מחזור שעבר עשינו זריקה בחמישי בצהריים, הזרעה שישי בבוקר, יחסים בשבת בצהריים ושוב בראשון בצהריים, וכזכור לכולנו זה הספיק כדי להשיג הפריה.
ככל שאני חושבת על זה יותר כך אני בטוחה יותר שעשיתי את הדבר הנכון, לא נתפס בכלל בעיני לחכות רק לבדוק ביום ראשון.
העלית פה עוד רעיון שלא חשבתי עליו, להזריק בשישי והזרעה בראשון - זה נראה לי גם כן מאוחר מדי האמת. הלוואי שמחר תהיה תשובה חד משמעית מהבדיקות ויהיה קל יותר להחליט, אבל אני נוטה לבקש הזרקה בחמישי והזרעה כבר בשישי, פשוט חוששת לפספס..
 

Mis Anna

New member
הכי חשוב שאת עם היד על הדופק

מחכה לתוצאות של המעקב מחר. מקווה שהכל יסתדר כמו שאת רוצה.
ועוד שבועיים פסים
&nbsp
 

shirael

New member
הטכנאית בדקה בפירוט היום:

בצד אחד יש זקיק של 10 ואחד של 11.
בצד השני יש 16, 11 ו-10.
רירית 9 ומעט נוזל בדוגלס.
התוצאות דם יגיעו בסביבות 14:00, וההוראות אולי שעה אחר כך.
 

shirael

New member
ובדיקות הדם עדיייייין לא הגיעו.

אין עם מי לדבר עד 16:00, בחיים לא קרה לי שעוברת השעה 14:30 ועדיין אין תוצאות, ודווקא היום!
 

shirael

New member
בדיקות דם:

אסטרדיול 2329
פרוגסטרון 1.6
LH 3

אז נראה שלא פספסנו עדיין שזה טוב. אבל עם כזה אסטרדיול במחזור שעבר בדיוק אמרו לי להזריק אוביטרל כבר.
הזקיק גדל מאתמול להיום 3 מילימטר.
מחכה בכסיסת ציפורניים לטלפון מהאחות שתגיד לי כבר להזריק.
 

Mis Anna

New member
לדעתי את חייבת עכשיו להזריק

אחרת האחרים גם יגדלו לך ויהיו לך 4 זה כבר יותר מידי.
האסטרדיול כזה בגלל כמות הזקיקים גם.
תעדכני מה אמרו לך.
 

shirael

New member
תכלס. על זה אפילו לא דיברנו.

הזקיקים מתרבים וככל שמחכים ככה הם יותר עלולים לבייץ גם... וואלה. לא חשבתי על זה בכלל.
בכל אופן השיחה המיוחלת סוף סוף הגיעה ולפני שעה כבר הזרקתי אוביטרל. הרופאה רצתה שאזריק מחר וההזרעה תהיה בראשון, אבל אז האחות בעצמה אמרה לה שמסוכן לחכות איתי ליום ראשון ועדיף שהזרע יחכה כבר במקום. אז הזרעה מחר בבוקר ואני יכולה לנשום לרווחה.

אני שוקלת לגבי הזרעה כפולה.. הרופאה אמרה שהזרעה בשבת היתה יכולה להיות אידאלית הפעם, אבל אם זה לא אפשרי אז הזרעה בשישי וקימפור בשבת וראשון. שאלתי את האחות אם אפשר במקום שני הקימפורים עוד הזרעה אחת בראשון בבוקר. היא אמרה שלדעת הרופאה הזרעות כפולות לא מועילות במיוחד ואין טעם, אבל אם אני רוצה אז אין בעיה. מה את חושבת?
 

Mis Anna

New member
ישששש

הזרעה מחר מעולה תזמון מושלם בעיני.
למה לא מועיל הזרעה כפולה? נשמע לי דווקא טוב כל עוד זה בזמן רלוונטי. לדעתי סבירות גבוהה שתבייצי אומנם בשבת. ואז בראשון אולי זה כבר מעט מאוחר.
שיקולך. כמובן שהכי קריטי זה מחר. ואז אולי תחזקו בקמפורים בהמשך.
גם לוגיסטית זה לא פשוט הזרעה כפולה ההתרוצצות למעבדה וכו.
 
למעלה