הפתעה,

shirael

New member
הפתעה,

נראה שהיה לי הריון כימי.
בדיקות דם מהבוקר:
אסטרדיול 289
פרוגסטרון 4.2 nmol/l
LH 4
HCG 10

מעולם מעולם לא היה לי בטא של יותר מ-3, והמחזור האמיתי, שהתחיל במלוא כאביו היום, הגיע באיחור של 2-4 ימים.
אני מרגישה יותר מדי דברים בו זמנית, גם אכזבה וגם השלמה כי כבר ויתרתי על הסבב הזה, וגם התרגשות כי בחיים לא היה לי בטא בכלל, וגם שמחה ממה שזה אומר (שהיתה הפריה והשתרשות והכל עובד) וגם פחד ממה שזה אומר (כלומר מה הסיבה שזה לא תפס). אה וגם די כואב לי


הייתי בעבודה עם תיירים ברחבי הארץ כך שלא היה לי זמן להתעסק עם הנושא, אבל בעקרון שמתי לב שההפרשה שבאה והלכה היתה חומה, מדי פעם דם טרי אבל ממש מעט, ופעמיים היו קרישים קטנים, שזה משהו שלא קורה. חוץ מזה השדיים גדלו מידה שלמה שזה הזוי קצת, ונדמה לי שהרגשתי טעמי לוואי לאוכל והייתי צריכה פיפי טיפה יותר מהרגיל (בקטע של כרגע הלכת, מה פתאום את צריכה עוד פעם).

טוב, באסה. כלומר אחלה. כלומר מדהים. כלומר לא יודעת.
 

Mis Anna

New member
כמו שאמרת

טוב ולא טוב, מצד אחד סוף סוף הזרעה ומשהו תפס. מצד שני נפל.
כן הייתי מציעה לסבב הבא לבקש תמיכה מהביוץ. בעיניי זה קריטי. כך את מכסה אפשרות של בעיית פרוגסטרון.
מאחלת ש2019 תתחיל לך עם הריון במהרה.
בנוסף אחרי הריון הגוף פורה במיוחד. אז מחזיקה אצבעות חזק
 

shirael

New member
תודה אהובה,

חשבתי בסבב הבא פשוט לבדוק את הפרוגסטרון איזה פעם פעמיים אחרי הביוץ. הרי אם אין איתו בעיה חבל להוסיף סתם תרופות, לא?
&nbsp
בנוסף אני חושבת על תפקודי קרישה.. אין לי קרישים בווסת אף פעם ועכשיו היו שניים, כבר לפני כמה ימים טובים. אני יודעת שאין בהכרח קשר בין קרישים של רירית לקרישים בכלי הדם, אבל תוהה אם אולי זאת כן יכולה להיות אינדיקציה לעשות את הפאנל בדיקות - בלי לחכות שיהיו עוד כמה הפלות.
&nbsp
לא מעכלת לגמרי שבכלל שהיה הריון, שהיה עובר, שהיתה הפלה. הכל קרה כל כך מהר.
 

Mis Anna

New member
לגבי פרוגסטרון

מצטערת אך איני בדעתך.. לא רואה את זה כתרופות, זה עזר משמעותי ביותר שאינו מזיק כלל ורק מועיל אז חבל.
מעולם לא קיבלתי פרוטוקול טיפול ללא פרוגסטרון אחרי הביוץ. וטוב שכך.
&nbsp
לגבי קרישים בווסת לדעתי זה קשור לעובדה שכן היה הריון, הרירית הייתה יותר עבה ככל הנראה מבדרכ וזה נפל במפתיע אז היא לא הספיקה להתמוסס לכדי דם אלא יצאה כקריש.
הייתה לי את התופעה הזו המון כאשר לקחתי תרופות להבאת מחזור דוגמאת פרימולוט נור ודומיו. כי הנפילה היא חזקה ואז יוצא מהר.
 

shirael

New member
כן, נראה לי שאת צודקת,

המטפלת שלי היום עזרה לי לחשוב על זה. זה נכון שהנטייה הטבעית שלי היא תמיד לבדוק קודם אם יש מחסור ורק אם יש צורך לקחת תוסף, אבל תמיד קיים הסיכוי הזה, שעד שאני אגלה מחסור כבר יהיה מאוחר מדי לתקן ועוד חודש יירד לטמיון. זה משהו שינקר בי כנראה, אז כבר החודש אבקש תמיכה מיידית.
 

haych

New member
מקווה שהבטא תתאפס בקרוב

לגבי הפרוגסטרון - עד שתבדקי, תגלי שהוא לא מספיק גבוה, תראי רופא, תשיגי מרשם, ההשפעה תתחיל לפעול - אולי כבר יהיה מאוחר מדי להתחיל עם הפרוגסטרון.
גם אני לא קיבלתי פרוגסטרון בהזרעות, בעקרון אין צורך כי הגוף אמור להפריש באופן טבעי וכנראה שההריון נפל בגלל סינון של הטבע, אבל לא מזיק לקחת.

לגבי קרישה - אין קשר בין תפקודי קרישה לקרישים. לי תמיד יש קרישי דם בוסת והפאנל המלא של תפקודי הקרישה יצא אצלי תקין. גם אם תקראי ברשת תראי שקרישי דם הם תקינים.
לגבי המשפט שלך ש"אולי יש אינדיקציה לעשות את הפאנל המלא בלי לחכות לעוד הפלות": למיטב ידיעתי הריון כימי אפילו לא נספר כהפלה, ואני בספק ענק אם יתנו לך את הפאנל המלא כי זו בדיקה שממש לא נותנים בקלות, לא על סמך הפלה אחת ובטח שלא על סמך הריון כימי אחד. יש מספר בדיקות מצומצם יותר שאפשר לבקש מהרופא אם זה יתן לך שקט נפשי.
 

shirael

New member
לגמרי, אבקש פרוגסטרון כבר החודש.

לגבי הכימי, מכל מה שקראתי ברשת נשמע שזה לגמרי הפלה, כלומר היתה הפריה, השתרשות ובטא - הריון במלוא מובן המילה, שפשוט נפל מאוד מוקדם. באחד האתרים היה כתוב גם ספציפית שתפקודי הקרישה עלולים להיות הגורם לזה, לצד דברים אחרים כמובן.
&nbsp
לגבי זה שאין קשר בין קרישים בווסת לתפקודי קרישה, תכלס גם אני חושבת ככה (אם כי הקרישים אצלי לא היו בווסת אלא לפני שאפילו היה איחור במחזור, שזה חריג). בבדיקות קרישה המצומצמות שעשיתי מתישהו מזמן הכל היה תקין. פשוט חשבתי לנסות לבקש, כי אולי זה יהיה כמו הצילום רחם באולטרסאונד לעומת הרנטגן - יש את הבדיקה וצריך פשוט לבקש ולהתעקש עד שמקבלים אותה. הרופאה שלי רצתה לחכות לפני צילום רחם כי לא היתה אינדיקציה (בדיעבד גם צדקה כי הכל יצא תקין), אבל כשראתה שאני מוטרדת מזה נתנה בלי בעיה. אדבר איתה על זה פשוט, נראה מה היא תגיד.
 

haych

New member
מה שאני כותבת זה משנים (לצערי) של קריאה בפורום פוריות

אני לא מכירה מנסיון אישי (למזלי, או שלצערי, כי לפעמים אני מייחלת אפילו לכימי כדי לדעת שמשהו עבד...) אבל ממה שהבנות כותבות, כימי לא נחשב הפלה. הפלה זה כשהיה שק, בשלב כשכבר רואים משהו באולטרסאונד. כימי נקרא כימי כי לא רואים כלום, רק בבדיקות כימיה של הדם. ובגלל שכימי זו תופעה ממש ממש נפוצה, היא לא נחשבת כהפלה ולא מתרגשים ממנה.
עד כמה שידוע לי, הפאנל המלא של תפקודי הקרישה לא קשור רק ברופאה אלא צריך לעבור אישור בקופה, ככה שלהתעקש מול הרופאה אולי אפשר, אבל מול הקופה זה כבר משהו אחר. אני בספק אם יאשרו לך כי שוב, למלא בנות יש כימי, מלא מהן אפילו לא יודעות על זה כי הן לא בודקות בטא ופשוט חושבות שהוסת איחרה. אם על כל כימי ישלחו כל אחת לסדרת בדיקות יקרה כל התקציב ילך רק על זה... בכל מקרה, לנסות לבקש אף פעם לא מזיק.

זה שהרופאה צדקה בדיעבד שהיא לא רצתה לשלוח לצילום רחם - היה לה מזל שהיא צדקה. בגלל שאין לה עיני רנטגן, אין לה שום דרך לדעת אם צריך לעשות את הבדיקה או לא. באותה מידה יכולת להגיד שמזל שהתעקשת והורדת דאגה אחת מעצמך.
 

shirael

New member
צודקת, וזה בדיוק מה שאני אומרת.

אין לי שביב חרטה שעשיתי את הבדיקה, והרופאה לא אמרה לי שום "אמרתי לך" גם.
תודה על ההבהרה, אני אנסה, מקסימום יצליח
 

Lily38

New member
אני מאטשרת בשבילך וגם לא באותה המידה

אתם פוריים!!! הכל עובד!!
אני מכירה את הכאב של האכזבה...אני מצטערת ומאחלת לך חודש הבא בטא 1000 על המקום והריון עגול ובריא. חיבוק גדול
 

מאי292

New member
הפתעה מעוררת בהחלט

נשמע שדברים זזים.
מאחלת לך שבחודש הבא הם גם ימשכו 9 חודשים.
גם אצלי הגיעה המכשפה.
עשיתי בדיקות דם הורמונליות ומחכה לשמוע תוצאות.
מאחלת חודש מוצלח לכולנו.
 

METOKA27

New member
בטא 10 זה גם טוב וגם כימי זה טוב

כי זה אומר שהמערכת עובדת
מאחלת לך שחודש הבא זה יתפתח להריון תקין.
בדרכ אחרי כימי או הפלה הגוף מאוד פורה
 

shirael

New member
יו"מ 3, הכל התאפס יפה.

אין ציסטות, הרחם נקי, רירית 2, כל ההורמונים התאפסו, בטא 3 - התחלתי להזריק היום מנופור 50 ונחזור על הבדיקות ביום שני.
קיבלתי קרינון להתחיל מיד לאחר ההזרעה, וכצפוי, הרופאה לא חושבת שיש מה ללכת לפאנל קרישה כל כך מהר כשהבדיקות הבסיסיות תקינות וכימי זה דבר כל כך נפוץ. היא כמובן גם אמרה שזה מעולה שהיה כימי כי זה בעצם החלק הכי טריקי,שהביצית והזרע יצליחו להתאחד, ואחר כך ההשתרשות זה כבר בקטנה, עם זה נסתדר. אוקיי.
שיהיה חודש טוב לכולנו
 

Mis Anna

New member
מהמם

מוזר שבחרה בקרינון ... הסבירה לך שאת צריכה לטייל איתו?
 

shirael

New member
כן בהחלט הסבירו..

חשבתי שכל התמיכות באות פחות או יותר באותה צורה ושאין הבדל משמעותי ביניהן (לא היססתי את המחשבה הזאת על שום בדיקה, רק מהרושם הכללי שנוצר אצלי).
 
למעלה