חודש מבלבל...

לוני90

New member
חודש מבלבל...

היי לכולן,
אני עם מחזור שעוד לא סדיר כל כך כנראה בגלל הפסקת הגלולות בספטמבר...
וסת אחרונה ב- 7/12 לאחר נטילת דופסטון במשך חמישה ימים [הוסת הגיעה מספר ימים לאחר הנטילה, כפי שציפתה הרופאה].
ניסיתי החודש לא להחליץ את עצמי ולעזוב את בדיקות הביוץ...בעיקר התמדנו ביחסים יום כן יום לא החל מסיום הוסת [יום 6] ועד עכשיו [יום 20].
לפי אפליקציה, הביוץ היה צפוי ביום ה-15, אכן הרגשתי בו כאב חד למשך כמה דקות בצד שמאל, הגיוני שזה הביוץ? רק מתחילה ללמוד את הגוף שלי...בנוסף היו גם כשלושה ימים קודם לכן הפרשות ממש צמיגיות.
היום ובשלושה ימים האחרונים אני ממש סובלת מצרבת שבאה והולכת, ממש לא חוויתי זאת אף פעם, במהלך כל היום ומתחזק לקראת הערב.
מתאפקת ממש ומחכה כמובן לבדיקה לפחות ביום ה28. ברור לי שלא שווה לפני.
חייבת לפרוק- איך מעבירים את השבוע הזה?! לא יוצא לי מהראש, כל הרגשה קטנה מעלה בי ציפיה שאולי הצלחנו.
תודה על ההקשבה :)
 

maya678

New member
אני איתך..

שותפה לכל התחושות שלך.. גם אני עכשיו בהמתנה וזה ממש מורט עצבים. חודש שעבר הייתי ממש קשובה לגוף שלי וכל דבר הכי קטן ישר ייחסתי להיריון. וזאת הייתה טעות כי כשהגיע המחזור הייתי מרוסקת.
ואז קראתי ושאלתי וגיששתי והבנתי שאין מה לעשות - התסמינים להיריון הם זהים לשל מחזור.. כמובן כל אחת והגוף שלה ויש כאלה שמרגישות דברים בעוצמות שונות. אז החלטתי החודש לא להלחיץ את עצמי.. כל פעם שיש לי תסמין כלשהו אני ישר מנסה להזכר איך הרגשתי בחודשים קודמים לפני מחזור.. חוויתי את הכל. כל דבר אני מייחסת עכשיו למחזור כדי לא להתבאס יותר מידי. ומקסימום לשמוח כשהוא לא יבוא :)
וחוץ מזה פשוט מנסה להעביר את הזמן.. זה לא קל אבל עם קצת אימון מצליחים. יוצאים עם חברות, הולכים לסרט, למסעדה, מוצאים איזה סדרה או ספר. והזמן בסוף עובר.
מאחלת לך שיהיו בשורות טובות
 
למעלה