יואב 5-6

maya678

New member
יואב 5-6

היי, חדשה פה ואשמח אם למישהי יהיה כח לקרוא את החפירה הבאה ולתת רשמיה :)

אז המחזור שלי דיי סדיר.. באזור ה30 יום. את הביוץ לרוב אני מרגישה בצד שמאל בבירור. החודש השתמשתי גם במקלוני ביוץ ליתר ביטחון והן יצאו חיובי ביום ה16 למחזור (קיימנו יחסים סביב התאריך הזה יום כן יום לא). אבל הפעם לא הרגשתי כאב חד בצד בכלל.. תופעות של ביוץ כן היו לי וכאבים בבטן התחתונה, כאבי גב וכו'. הכאבים המשיכו כמה ימים ולכן נראה לי שהביוץ קרה סביב היום ה16-17. לאחר כ3 ימים שלא הפסקתי להרגיש כאב עשיתי בדיקה נוספת ויצא שלילי.
עכשיו אני ביואב 5 או 6 ויש כאבים ממש מציקים בפטמות, הן רגישות מאוד (בעיקר כשאני בלי חזיה), כאבי הגב לא הפסיקו עדיין ומדי פעם יש לי גם עקצוצים בבטן התחתונה, ומבחינת הפרשות - לבנות צהבהבות וקרמיות (והרבה).
וכעת למספר שאלות, סורי על הבורות אני חדשה בנושא..

1. האם יכול להיות שאני מרגישה ביוץ רק כאשר הוא מתרחש מהשחלה השמאלית?
2. האם יכול להיות שפספסתי את ההפרשה החלבונית הנמתחת בין האצבעות שכולם מדברים עליה לפני הביוץ? בעבר כן שמתי לב אליה בבירור והפעם לא.. יכול להיות שהיא יצאה ביחד עם הזרע לאחר קיום יחסים (סליחה על התיאור) ופספסתי אותה? או שיש מצב שהיא בכלל לא באה?
3. מתי הכי מוקדם אני יכולה לעשות בדיקת דם?
4. האם התסמינים הם נורמליים לשלב זה של אחרי ביוץ? כאבי הגב, הפטמות וההפרשות הקרמיות..?

ממש תודה לכל מי שתענה, אשמח לדעת אם יש כאן עוד שהיו במצב דומה ומה קרה אחרי.
אני יודעת שהמון פעמים התסמינים לפני מחזור הם זהים לשל היריון ואני ממש לא רוצה לצפות ולהתאכזב אבל חוסר הידיעה והשליטה ממש משגעים אותי.. אז כל שבב מידע יתקבל בברכה!
תודה רבה!
 

shirael

New member
מנסה לענות..

התשובה הקצרה היא שהכל אפשרי


יכול להיות שאת מרגישה ביוץ רק כשהוא קורה בצד אחד, כי כל האיברים הזוגיים אצלנו בגוף לא בדיוק זהים זה לזה. שדיים למשל, אך פעם לא זהים לגמרי, כפות רגליים, ידיים... אז ככה גם מבפנים. מצד שני יכול להיות שגם היה לך שינוי הורמונלי החודש, והמערכת לא פעלה כמו בדרך כלל. זה קורה לפעמים, במיוחד כשמנסים להכנס להריון (כלומר פסיכולוגי). זה גם יסביר את ההפרשות השונות ממה שאת רגילה, התחושות השונות וכו'.

לגבי התחושה המעקצצת בפטמות, אצלי לפחות זה תמיד סימן "פרוגסטרוני", שמופיע קצת אחרי הביוץ והולך ומתחזק ככל שמתקרבים לווסת, כך שאל תחכי בקוצר רוח שזה יחלוף
. גם זה יכול להופיע חזק במחזור אחד, חלש במחזור שאחריו ובכלל לא במחזור הבא. אין חוקים.

לגבי ההפרשה הנעלמת - אם היו לך מקלוני ביוץ מתחזקים ואז אחד חיובי מובהק ואחר כך שלילי - היה ביוץ. כאמור, ההפרשות מושפעות מההורמונים ולכן יכולות להשתנות באם ההורמונים משתנים. מה שבטוח הוא שאין מצב שסקס גרם לך לפספס את ההפרשה הפורייה כי זה משהו שנבנה לאורך כמה ימים ונמצא בשיא במשך כיומיים.

לגבי הכי מוקדם שאפשר לעשות בדיקת דם - לא יודעת, אני לא טורחת להזיז אצבע לפני האיחור במחזור, וגם ויתרתי על בדיקות ביתיות. יותר מדי פז"מ כנראה...

ואחרון חביב, לגבי התסמינים - כמו שהבנת, המערכת ההורמונלית היא עולם קסום ומופלא, שכל פרט קטן בו קשור לעוד מליון, וכל שינוי קטן משפיע על מלא דברים אחרים. כל מה שאת מרגישה זה סימנים הורמונלים, ואלה יכולים להעיד על הריון ויכולים גם להעיד פשוט על כך שיש לך הורמונים, בלי הריון. לצערי אין דרך לדעת. משעות של חפירה אובססיבית בפורומים מכל העולם באינטרנט - הכל הכל הכל אפשרי. בנות שלא מרגישות כלום והן בהריון, בנות שלא מרגישות כלום והן לא בהריון. כל תסמין שאת יכולה לדמיין - בנות שמספרות שזה סימן אצלן הריון, בנות שמספרות שזה לא אמר אצלן כלום. וגם כל השילובים ביניהם. הכל.

אז בתור אחותך ליואב (אני כנראה 6 או 7), מעודדת אותך לצלול בדיוק לתחביב הזה שאף פעם אין לך זמן אליו, או להתחיל מרתון של סדרה, ולעשות ה-כ-ל כדי לא לחשוב על זה יותר עד שיבוא המחזור, או הכי טוב, שלא יבוא.
מקווה שעזרתי קצת
 

maya678

New member
וואו איזו תשובה מפורטת!

תודה רבה על ההשקעה! את מקסימה! מבאס ממש שזה יכול להיות הכל או כלום.. ואין איזה סממן חוץ מאי הגעת הוסת שיכול להעיד על היריון. אבל את צודקת, צריך פשוט להמתין בסבלנות ולמלא את הזמן בדברים אחרים לצערנו.
מקווה לבשורות טובות לכולנו :)
 

מאי292

New member
בגדול מה ששיראל אמרה

וגם אני יואב 6

נחכה בסובלנות ביחד עוד שבוע וחצי
 

maya678

New member
מעדכנת

יואב 11-12
אם תגיע המכשפה זה משהו בין 2-4 ימים אז מנסה להתאזר בסבלנות.
בינתיים יש תסמינים רגילים של לפני.. דקירות בבטן התחתונה, כאב גב, התחצ׳קנות, הפרשות מימיות..
מנסה לא לייחס חשיבות ופשוט שמה שיקרה יקרה

איך את?
 

מאי292

New member
אותו דבר

כבר לא מייחסת משמעות לסימנים
יואב 12 הבוקר בדיקה שלילית.
אז מחכה למכשפה עוד 4-5 ימים להתחיל בירור.
קיוויתי שלא יהיה צורך.
אוף.
&nbsp
 

maya678

New member
משהו מוזר

מקודם הייתה לי הפרשה ממש מעט ורדרדה-כתומה, כמעט ובלתי נראית. נכון לעכשיו אין כלום על הפד.
מתארת לעצמי שאם אקבל זה יהיה כבר מחר אם ככה..
אני מחזיקה את עצמי לא לעשות בדיקה כדי לא להתבאס.. יואב 12 זה ממש מוקדם לבדיקה לא?
 
למעלה