יואב 7- ושאלה בפנים

יואב 7- ושאלה בפנים

אחרי כל האכזבות והכישלונות הימים האלו מיואב 6 ועד 10 הפכו למיואשים ביותר. אחרי יואב 10 אני כבר יודעת שאין הריון ומתחילה השלמה לאט לאט עד הווסת ואז שוב מתבסאת ומתחילה מחדש. כרוניקה של כאב לב ידוע מראש.

מה שרציתי לשאול. בעיקרון כשיש אצלי השתרשות אני מרגישה כאבי מחזור ואז אני יודעת שזה זה. (לא שזה עזר לי 7 הריונות 3 ילדים אבל נגיד ש) עם הגדולים שלי אני לא זוכרת האם היו כאבי השתרשות או לא, הייתי צעירה והם באו בקלות ובכלל לא חשבתי על זה. בהריונות האחרונים בטוח היו כאבים בהשתרשות. ועכשיו השאלה- האם מי שהרגישה פעם את ההשתרשות חייבת תמיד להרגיש אותה? או שיש פה נשים שפעם הרגישו ופעם לא?
במתח הזה סביב הימים של ההשתרשות והשבר כל לילה שגם היום לא הרגשתי גומרים אותי.

כבר הרבה זמן שהכי הייתי רוצה פשוט להסתפק במה שיש ולהמשיך הלאה בחיי אבל איכשהו אני לא באמת ״קונה״ את זה. כאילו אני משקרת לעצמי.

תודה בנות! בהצלחה לכולן.
 

EcoT

New member
הי קודם כל חיבוק

אני חושבת שהרגשה של כאבים - מחזור, ביוץ והשתרשות מאוד קשורה גם למודעות שלך לגוף, כמה את עסוקה באותה תקופה, האם עשית ספורט וכו.
אני אתן לך דוגמא, אני לא זוכרת אם הרגשתי כאבי השתרשות אבל אצלי מחזור או ביוץ לרוב מתבטא בכאבי גב תחתון. אתמול שאגב גם היה יוא"ב 7 (הסתכרנו
) לפחות אני חושבת, היינו בחופשת סקי אז איבדתי ספירה (וטוב שכך) אבל חישבתי אחורה לפני שעניתי לך כי היה נדמה לי שאנחנו קרובות. אז אתמול הרגשתי כאבי גב תחתון מאוד חזקים שלא יכלתי להתכופף קדימה בכלל. אבל עשיתי באותו בוקר פילטיס והייתי אחרי 4 ימי סקי ובכלל יש לי פריצות דיסק אז מי יודע מה מקור הכאבים.
עוד רעיון, אצלי בהריונות הקודמים הרגשתי ביוץ מאוד חזק, ברמה שהתקפלתי מכאבים אבל מאז ההפסקת הריון כאבי הביוץ מאוד נחלשו אז משהו בגוף שלי השתנה. ואני במעקב זקיקים אז אני יודעת שאני מבייצת אבל הכאבים הפסיקו.
אז אחרי שחפרתי לך, אני לא חושבת שמה שהיה צריך להיות תמיד (פעם חשבתי אבל מאז התבדתי) עובדה, עכשיו בגילנו המתקדם אנחנו כבר לא נכנסות להריון בקלות כמו קודם.
לא יודעת אם עזרתי אז כמו שהתחלתי - חיבוק ומקווה שתוכלי להפסיק להתבאס במשך שבוע בחודש בגלל כאבים שלא בטוח שאת בכלל תרגישי כשהמאורע יקרה
 
תודה יקרה

איך היה הסקי? איזה כייף חופש משפחתי.
מוזר שאצלי בדיוק הפוך, יש לי כאבי ביוץ הרבה יותר חזקים מפעם אחרי האובדן.

מקווה שהכאבים אצלך הם סימן טוב. מסכימה איתך שיש כל מיני כאבים וקשה לשים את האצבע בדיוק, מצחיק שגם אני עשיתי הבוקר פילאטיס והיו לי כל מיני מיחושים וכאבים אחר הצהריים.

הלוואי שאוכל להפסיק להתבאס. מרגישה שיש ימים שזה מעסיק לי את המחשבות יותר מדי. הגוף והידיים עושים דברים אחרים והראש משוטט לו אי שם.
 

EcoT

New member
היה מדהים

היינו דווקא בנופש זוגי ולא משפחתי, היה מאוד נחוץ להיות רק שנינו לכמה ימים
נראה לי תנסי לשמור את עצמך כמה שיותר עסוקה בימים האלו עד שבסוף לא תשימי לב בגלל העומס
 

shirael

New member
אמא שלי מספרת

שבהריון שלה עם אחי הקטן ה-כ-ל היה שונה, היא לא האמינה שהיא בהריון כי לא היו לה אף אחד מהתסמינים שהיו לה איתי. ככה זה, כל הריון שונה, יכולים להיות לך כאבים אותו דבר כל פעם, או אף פעם, או פעם ככה פעם ככה. פשוט צריך ללמוד לשחרר את ההתעסקות הזו ולעשות את העבודה שצריך לעשות (קל להגיד מלעשות אבל סה לה וי
).
 
צודקת מאוד. גם אצלי כל הריון היה שונה.

קשה קשה לשחרר חלום ישן. במיוחד אחרי שהוא היה לי כמעט בהישג יד כבר.
 
למעלה