אם מישהי סקרנית לגבי סונוהידרוגרפיה,

shirael

New member
אם מישהי סקרנית לגבי סונוהידרוגרפיה,

(צילום רחם אלטרנטיבי) חזרתי עכשיו מהבדיקה לדווח - קודם כל שהיה תקין לגמרי, והיה ממש מגניב לראות את החומר זורם דרך החצוצרות בזמן אמת, וחוץ מזה שהיא לא כואבת בכלל, אולי טיפה חוסר נוחות ממגע בחלקים שבדרך כלל לא נוגעים בהם בגוף, ואולי רבע שעה של "כאבי מחזור" אחר כך, וזהו. ממש ממש שמחה שהתעקשתי ועשיתי אותה.

אם מישהי מעוניינת בפרטים, ניתן לבצע עם טופס 17 בלניאדו או בשערי צדק, צריך להתנזר עד לבדיקה והיא לא מונעת המשך נסיונות הריון באותו חודש. היו איתי בחדר הבדיקה 6 בני אדם(!) כי מנסים להכשיר כמה שיותר צוות לבצע אותה, והיתה אווירה כיפית כזאת של לימוד והתלהבות. מכבי לא עשו שום בעיה עם ההתחייבות, וכל הבדיקה כולל הכל לקחה אולי 20 דקות.

ועכשיו נשימה עמוקה ולחזור להסתכל קדימה - על מינון מאוד נמוך של מנופור (ובטן מלאה סימנים כחולים..) ביו"מ 9 אני עם זקיק אחד בקושי של 10-11 ממ, ובדיקות הדם עוד לא חזרו. ממש מקווה שנצליח לקלוע הזרעה סוף סוף החודש, ושזה יקרה לפני ה-23 כי אז אני נעלמת מהאזור להדריך ברחבי הארץ עד השנה החדשה. נכון שזה עוד כמעט שבועיים, אבל כבר היו דברים מעולם...
 

shirael

New member
מעדכנת בדיקות דם:

אסטרדיול 988
פרוגסטרון 1.6
LH 6.2
&nbsp
כנראה הבדיקות הכי יפות שיצאו לי מאז שהתחלנו לנסות (אני בדרך כלל מבייצת באסטרוגן נמוך מדי, וה-LH תמיד משייט סביב 20-30).
 

vichy86

New member
זאת הבדיקה שהיא בעצם US?

בדיוק ראיתי שגם איכילוב פרסמו שיש אצלם כזאת.. אם זה אותו דבר.
&nbsp
הבדיקה היא בגישה וגינלית או בטנית.?
&nbsp
איזה כיף שהכל תקין, חמסה חמסה שיהיה בקלות!!
 

shirael

New member
את איכילוב באמת לא הצלחתי להשיג בטלפון

ולא מצאתי את הבדיקה אצלם באתר, אבל הרופאה שלי אכן אמרה שנדמה לה שגם אצלם יש את זה.
זו אכן בדיקה שהיא בעצם אולטרסאונד, והכל בגישה וגינלית. משתמשים במפשק כמו בבדיקת PAP, והחדרת הצינורית מרגישה קצת מוזר, אבל השאר מאוד דומה למעקב זקיקים רגיל מבחינת החוויה.
 

מאי292

New member
בהצלחה, כיף שהכל תקין


 
למעלה