צריכה את עזרתכן

רונה1210

New member
צריכה את עזרתכן


אני כבר ממש אבודה, אומנם אנחנו מנסים רק כחצי שנה אבל מתוך החצי שנה הזו קיבלתי פעמיים מחזור.
סיפרתי כאן בעבר שקיבלתי כדורים בשם פרוגילוטון מהרופא עקב אי קבלת מחזור (שטרם הנסיונות משום מה היה סדיר לחלוטין כל 29 ימים כמו שעון) הרופא אבחן שרירית הרחם שלי נשארה דקה ולכן לא קיבלתי מחזור וציין שיש סיכוי להכנס להריון עם הכדורים האלו וזה אפילו עוזר כי זה עושה לגוף מעין ריסטארט שגורם לו להתאפס. במסגרת הביקורים אצל הרופא נשלחתי בדיקה של פרופיל הורמונלי והכל יצא תקין לטענתו.
לאחר שסיימתי את הכדורים המחזור הגיע אבל עכשיו כבר עברו 31 ימים מאז ואין לו זכר, עשיתי בדיקת הריון שיצאה שלילית כמובן אבל בכל זאת היו בי קצת תקוות.
מה הלאה? הרופא אמר שרק לאחר שנה של נסיונות מתחילים בבירור אבל איך אני יכולה להכנס להריון שבכלל אני לא מקבלת מחזור? מן הסתם שזה לא יעבוד.
נראה לכן שרופא פרטי יפתור את הבעיה? זה פשוט מתסכל.
 

Mis Anna

New member
אז ככה

האם וידאתם אם אכן היה ביוץ? רירית רחם צריכה להתעבות אחרי ביוץ אם היא נשארת דקה אולי זה כי לא בייצת.
מציעה לך לבקש מעקב זקיקים כדי לבדוק מה באמת קורה שם במהלך החודש.
אם כרגע נעלם המחזור את יכולה לעשות בדיקת דם. בין היתר תוסיפי בפנים בדיקת הריון על כל מקרה אבל מה שהכי חשוב שתבדקי פרוגסטרון E2 וlh ככה שתדעי באיזה שלב את בחודש. אם בתוצאה יופיע פרוגסטרון גבוה מעל 3 בגדול אבל יותר לכיוון ערכים של 10-40 אז ככל הנראה את באמת אחרי ביוץ ויש להמתין לוסת. אם הערך יהיה 3 ומטה את טרם בייצת ואז הגיוני שעדיין לא תהיה וסת. הe2אחרי ביוץ צריך להיות בין 300-1000 כך נדע שהיה זקיק שבייץ. E2 אסטרדיול הוא האחראי לעיבוי הרירית ואם הערכים נמוכים אז מצב הרירית הגיוני. Lh בודקים כדי לראות אם במקרה את לקראת ביוץ אם תתפסי אותו בערכים גבוהים אפשר להניח שאת לקראת ביוץ בימים הקרובים.
בגדול אפשר כמובן לוותר על זה ולהמתין לווסת פשוט אבל זה יכול לתת לך אינדיקציה.
בנוסף מנסה להבין למה התחלת איזשהו כדורים כאשר הייתה לך ווסת סדירה. האם ביצעת פרופיל הורמונלי טרם הכדורים?
&nbsp
 

רונה1210

New member
היי

התחלתי לקחת את הפרוגילוטון בזמן שהמחזור שלי התחיל להשתגע..הייתה לי תקופה של שלושה וחצי חודשים ללא מחזור ומה שהיה הכי מוזר בכל הסיפור שהמחזור שלי היה סדיר עד הרגע שהתחלנו לנסות להכנס להריון.. את הכדורים קיבלתי לאחר בדיקות דם ואולטרסאונד שעשיתי, הרופא לא קרא לבדיקות האלו פרופיל הורמונלי אבל אני מתארת לעצצמי שזה מה שבדק. ניסיתי לחפש עכשיו בתוצאות lhE2 ולא מצאתי יכול להיות שזה נקרא בשם אחר? בכל מקרה מאז כבר קיבלתי בעזרת הכדורים כךך שעכשיו הבדיקות כבר פחות רלוונטיות.
איך מבקשים מעקב זקיקים? ומה בכלל עושים בכל התהליך? אני מקווה שהרופא יתן לי למרות שרק תכף סוגרים חצי שנה של נסיונות..
תודה על העזרה!!
 

Mis Anna

New member
תבקשי מעקב מהרופא

בסה"כ תגידי שאת לא בטוחה שאת מבייצת או לא מצליחה לאתר את הביוץ..
&nbsp
 
למעלה